Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach ****

Review geschreven door 't Hoogje

Toch wat andere geluiden

't Hoogje,
25-6-2014

Het hotel wordt goed beoordeeld en dat is juist. Maar een paar kanttekeningen zijn op zijn plaats.

Het hotel is oubollig. Dat komt doordat dit hotel bijna uitsluitend Engelse gasten heeft. De leeftijd was gemiddeld 75+. Het gehalte rolstoelen, scootmobielen en mensen met een stok is groot. Daar is niets mis mee, maar ik waande mij in een bejaardenhuis. Ook daar is niets mis mee, maar je moet het weten voor je boekt. Het hotel is toe aan een moderner jasje.

Overigens niets dan lof voor de kwaliteit van het eten en personeel. Wij hebben niet gegeten in het a la carte restaurant, want de buffetten waren groots en zeer breed.

De animatie bestaat uit een pianist en een op een barkruk gezeten zangeres met liedjes uit de hele oude doos, En niet eens buiten in de zwoele avond maar in de lobby.

Gereisd met partner in juni 2014