Hotel Constantinou Bros Athena Beach

Hotel Constantinou Bros Athena Beach
9,7

9 tips over Hotel Constantinou Bros Athena Beach

anetkerstens, 29-6-2014
10% kortingskaart voor repeaters.
H vd Berge, 18-9-2012
Indien men het belangrijk vindt, kijk of je de kamer krijgt die je hebt geboekt.
Rene, 5-9-2012

Kijk bij oversteken eerst naar rechts en dan naar links.Ze rijden namelijk links hier.

Neem alleen onbijt,je kan in de nabije omgeving goed eten voor weinig geld. tip: Restaurant Ocean Basket (150 meter lopen)lekker veel en goed vis eten.Tegenover heb je Fiesta grill zitten,waar je redelijk kan eten:neem geen kippevleugeltjes met suas daar...die zijn echt smerig..geloof me.

Neem bus 611 voor 1 euri pp naar de zeehaven waar je kunt "winkelen" wat eten en drinken en slenteren.

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Beach voor je op een rij gezet:

maessen.delang, 6-8-2012
Heren: bij het diner is een lange broek verplicht, neem er dus minimaal 1 mee op deze vakantie
Sharon & Michel, 28-7-2012
De beste periode om te gaan is het voor en najaar. in Juli is het eigenlijk te warm om volop dingen te gaan doen.
tom, 25-5-2012
Er zijn veel restraurants in de buurt. Annbevelingen: Ficardo ( cyprus eten), Steak House Braai Boma ( naast Ficardo, eten is Zuid Afrikaans maar buitengewoon lekker.

Patrick, 15-4-2012
Restaurant Rendez Vous. Heerlijk eten, gezellige hartelijke eigenaren en extra sfeer door de openhaard midden in het restaurant. Tip: Halloumi en Kleftiko... heeerlijk!
Walter Verhulst, 11-10-2011
Boek een kamer met zeezicht,dan zit je rustiger.
Arjan, 3-10-2011
Met de bus voor 2 euro per dag onbeperkt reizen door heel de omgeving.