Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Asimina Suites voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in het Nederlands

2005

Prima hotel voor 3 sterren+, heerlijke tuin (gras) direct

Salo
7-10-2005

Prima hotel voor 3 sterren+, heerlijke tuin (gras) direct aan het strand. Zwembad keurig, alleen beetje druk. Naastgelegen hotel (met een groter en rustiger zwembad)is van dezelfde eigenaar (de tuinen van de hotels lopen direct in elkaar over). Eten is prima, zeker de bbq en de cypriotisch avond (buiten). De afstand naar het ceentrum is wel wat ver, maar er stopt een bus voor de deur en die brengt je zo tot in het centrum.

Gereisd Anders in oktober 2005

Zeer mooi hotel

A.G. Ton
27-7-2005

Zeer mooi hotel. Aardige bediening, alleen het strandje mocht iets groter, en iets minder stenen. Lag zelf vaker op het gras onder de palmbomen. Alleen toen wij er waren (2002) was er iets minder entertainment. de BBQ is een must, had ook LO geboekt maar einde van het verhaal iedere avond bijna in het restaurant gegeten heerlijk. Ik weet niet hoe het nu precies is, maar rond 13 uur een spiesje bij het strand is ook zeer lekker. Goed bereikbaar ook, alleen het zwemparadijs dat verderop licht was iets minder, de stenen waren gloeiend heet wat het moeilijk maakte jezelf te verplaatsen.

Gereisd Anders in juli 2005

Isropa

Uitstekend hotel met heerlijke maaltijden, zowel ontbijt

b.westerterp
25-7-2005

Uitstekend hotel met heerlijke maaltijden, zowel ontbijt als diner. Een hotel om terug te komen!

Gereisd Anders in juli 2005

Net terug we zijn er van 31-5 t/m 14-6- 2005 geweest

wiessie
17-6-2005

Net terug we zijn er van 31-5 t/m 14-6- 2005 geweest.Een mooi hotel met een zwemtuin met een grasveld tot aan het zandstrandje en de zee.We hadden lo geboekt maar na er een keer gegeten te hebben zijn we er bijna ieder dag gaan eten omdat het eten er zo heerlijk was.Ook leuk de barbeque avond en de Cypriotische avond aan het zwembad.Het centrum van kato phaphos is 35 min lopen maar er is een bushalte voor de deur.

Gereisd Anders in Fri Jun 17 2005 01:59:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig en goed onderhouden hotel

Patricia
26-1-2005

Prachtig en goed onderhouden hotel. Zeer vriendelijk personeel, zowel de kuisploeg, de obers, de receptie, de managers.. Aangezien wij na 23u aankwamen, was er geen eten meer voorzien, hebben wel de mogelijkheid gekregen voor een gratis lunch gedurende het verblijf. Zeker niet te missen is de BBQ aan het zwembad, the most romantic dinner (komen persoonlijk aan jouw tafel koken) en de limbo-dance op het strand. Wij reizen al verschillende jaren, telkens met een andere bestemming. Deze reis behoorde tot één van de beste bestemmingen/hotels.

Gereisd Anders in januari 2005

2004

Goed hotel met een mooie tuin

Nathan M.
29-8-2004

Goed hotel met een mooie tuin. Het personeel is vriendelijk,vooral voor kinderen. Ontbijt & diner in orde. Erg leuk is de barbeque met cypriotische muziek. Bijna geen animatie voor kinderen. (bezocht 08/2002)

Gereisd Anders in augustus 2004

Dit is een zeer schitterend hotel, wel voor wie van rust -

Liesbeth Vanderhaegen
18-7-2004

Dit is een zeer schitterend hotel, wel voor wie van rust houd en niet echt animatie nodig heeft. Er is een hele mooie tuin aan het zwembad(dat ook heel mooit is)die naar het strand leidt. Het eten is erg lekker,zowel cypriotische gerechten als internationale. 1x per week is er een BBQ - avond en een cypriotische avond(dit is buiten aan het zwembad)Hotel ligt zeer goed om dingen te bezoeken in Paphos, kan heel makkelijk met de bus die recht voor het hotel stopt.

Gereisd Anders in juli 2004

echt toeristen hotel zonder echt persoonlijke service

Van Walem W.
27-6-2004

echt toeristen hotel zonder echt persoonlijke service.vriendelijke bediening : ontbijt soms een slagveld vooral na 9.00u zwembad goed. kamers net groot genoeg.er zijn betere prijs/kwaliteit hotels in deze stad.

Gereisd Anders in juni 2004

GOed hotel , goede service , Minpunt : veel engelsen en

angelique
9-2-2004

GOed hotel , goede service , Minpunt : veel engelsen en ontbijt was vrij engels (periode 08/2003) Mooie aangelegde tuin rond het zwembad Prachtige barbeque aan het zwembad (1x per week)

Gereisd Anders in februari 2004

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.