Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag29°22°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Asimina Suites voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in het Nederlands

Paphos was super, hotel was oké.

Mathijs Remmig
28-7-2008

De vakantie was heel erg goed, eten was een beetje eentonig. Personeel was niet altijd even vrolijk, dit ging zo nu en dan ten koste van de sfeer. Het entertainment was ronduit zwak, men ging van oudere mensen uit terwijl veel jong volk in het bad waren. Hoop dat men dit soort verbeterpuntjes gaan verbeteren, ze hebben namelijk wel de kwaliteit in huis om uit te groeien naar een beter hotel. De faciliteiten waren goed op de gym na, 4 toestellen uit het jaar 0 kun je geen health city noemen en deze zou meer gebruikt worden wanneer deze juist in de avonduren open zouden zijn, dan is de temperatuur er ook naar (geen airco daar).

Samengevat was het een zeer geslaagde vakantie en kijk uit om er weer terug naartoe te gaan.

Gereisd Met partner in juli 2007

Wij zijn net terug

nadine.de.neef
10-7-2008

Wij zijn net terug. Schitterend en rustig hotel. Personeel zeer vriendelijk, eten zeer gevarieerd en lekker. Enig minpuntje : niet echt geschikt voor mensen met oudere tieners, er zijn weinig tot geen activiteiten voor hen. Onze kinderen zijn 9 en 12 en hebben er zich zeer goed geamuseerd. Wij hebben een super vakantie achter de rug.

Gereisd Familie in Thu Jul 10 2008 17:44:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier op vakantie geweest in 2007

Lisa
21-1-2008

Hier op vakantie geweest in 2007. Super vakantie! Leuk zwembad, vriendelijke mensen, mooi en proper hotel, zeer lekker en gevarieerd eten. Zeer mooie en gezellig tuin. Als je de drukte en terrasjes wil opzoeken, moet je wel een eindje stappen vooraleer je aan de haven bent (40min). Jeepsafari en boottocht zijn een echte aanrader! Alles wel aan de dure kant.

Gereisd Met vrienden in januari 2008

2007

Een van de betere hotel (prijs/kwaliteit) die ik al bezocht

Peter Baerten
18-9-2007

Een van de betere hotel (prijs/kwaliteit) die ik al bezocht. Het ligt wat verder van het centrum, waardoor het bij warme temperaturen bijna niet te doen is er te voet naartoe te gaan. Het eten is heel lekker (wel veel hetzelfde: varken, kip, witte vis) en op allerlei manieren klaargemaakt. De kamers zijn degelijk zonder meer. Bediening zeer vriendelijk en aan het strandje is het leuk om te vertoeven. Een aanrader!

Gereisd Anders in september 2007

Super hotel, vriendelijk personeel, kamers worden iedere

8-8-2007

Super hotel, vriendelijk personeel, kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Eten en drinken prima verzorgd. Genoeg entertainment. Voor 0.80 pond zit je in paphos stad waar een voldoende bars, eetgelegenheden en disco's aanwezig zijn.

Gereisd Familie in juli 2005

Prima hotel,maar wel een veel te kleine badkamer

hanny en Niek
22-7-2007

Prima hotel,maar wel een veel te kleine badkamer....jammer dat het serviesgoed niet altijd even schoon was!!! Heerlijke tuin waar je altijd wel een plekje kan vinden onder de palmbomen, strand goed maar met wind veel zeewier......centrum van Pafos is te ver om te lopen maar het busje rijd om de 15 minuten je naar het centrum/haven toe.......

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

De service in het hotel was over het algemeen goed

Irene
18-10-2006

De service in het hotel was over het algemeen goed. Fles wijn en fruitmand op kamer toen mijn man jarig was. Personeel niet overdreven vriendelijk, wel erg behulpzaam! Strand en tuinen zijn erg mooi. Veel faciliteiten. Binnenzwembad een aanrader! Kamers zeer klein, vooral de badkamer bijna claustofobisch... Ontbijt zeer matig. Vieze koffie, yoghurt waar mierzoete jam doorheen geroerd is en "jus dórange" uit automaat die kennelijk niet goed schoongemaakt is. Zijn we alle3 2 dagen ziek van geweest. Beetje een domper.

Gereisd Anders in oktober 2006

Prima hotel

K de Wit
14-8-2006

Prima hotel. heerlijke tuin (gras) Ligt aaneen klein zandstrand. Zwembad is keurig,heeft een tuin waar men goed kan vertoeven, Eten is uitmuntend, Twee X in de week eenspeciale avond. Bediening is goed en personeel is vriendelijk. Zou eigelijk een 4 sterren moeten hebben. Alleen de badkamer is wat aan de kleine kant

Gereisd Anders in augustus 2006

Ik ben er voor het laatst geweest in 1999, maar zou weer 3

René
13-4-2006

Ik ben er voor het laatst geweest in 1999, maar zou dolgraag weer eens terugwillen. Destijds vonden we het een superhotel! Vanaf 1990 tot 1999 ben ik er 10x geweest en bijna elke keer 3 weken. Dus dan zal het wel goed zijn....! Toch? Maar ja, ik had al die keren dan ook de leukste reisgenote die iemand zich kan wensen! Het hotel heeft een heerlijke tuin waar je lekker kan zitten en grenst direct aan zee. Onze kamer (vrijwel altijd 427!) had een fantastisch uitzicht over zee. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Voor de deur stopte de bus waarmee je snel in het gezellige centrum bent. Kortom... ik mis het nog elke dag!

Gereisd Anders in april 2006

Uitstekend hotel, waar we dit jaar voor de derde keer heen

ben en maria
23-3-2006

Uitstekend hotel, waar we dit jaar voor de derde keer heen hopen te gaan. De heerlijke buffetten zijn ook voor mensen die een dieet moeten volgen (zoals een van ons) prima te gebruiken. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in november 2005

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.