Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag31°20°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Asimina Suites voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in het Nederlands

Fantastisch luxe hotel!

herke en dorinde
15-6-2012

Heerlijk verblijf gehad in het Asima Suites hotel. Wat een oase van rust en luxe ! Hotel is een no kids hotel met uitsluitend suites. Suites heerlijk ruim en zeer schoon. 2 x schoonmaak per dag. Ontbijt zeer uitgebreid. Heerlijk ontbijten aan het zwembad met verse jus en een heerlijke espresso. Prachtige tuin en zwembad met heerlijke luxe ligbedjes. Hotel medewerkers zetten de parasol voor je op en dekken het bedje op met badhandoeken. Heerlijk lunchen in restaurant kymata van hotel met uitzicht op zee en strand. Kwaliteit voor zowel lunch als diner (a la carte) super ! Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Havenplaatsje Pafos ligt op een behoorlijke loopafstand maar bushalte voor hotel en taxi werd zo geregeld.

Gereisd Met partner in juni 2011
Hotel Manager, OWNER, 28-6-2018

Thank you very much for taking the time to write this excellent review. I am delighted to note that you have enjoyed your recent stay with us so much! We're really looking forward to welcoming you again!

Thanking you again for your comments. I remain,

For Asimina Suites Hotel Spyros Theophanides Hotel manager

Perfect

P.Heslinga
13-11-2011

Het is 3,5km van centrum Paphos lamgs boulevard goed te belopen. Perfect hotel met uiterst attent personeel. Hotel is zeer schoon. Ontbijt zeer goed.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tophotel!

Alex en Ingrid
26-9-2011

Net terug van een zalige week in dit hotel. Deze mensen weten wat gastvrijheid is. Ontvangst met een hapje en een drankje, tevens gratis upgrade. Mooie suite: 2 kamers (beide met TV, één met DVD-speler), Nespesso-apparaat, ruime en schone badkamer. Twee keer per dag schoonmaak en handdoekwissel. Mooi zwembad, geen gezeur met bedjes/handdoeken, plaats genoeg. Aan het zwembad krijg je hapjes en 's middags een koud opfrisdoekje. Uitgebreid ontbijtbuffet. A la carte is een absolute aanrader voor het diner! Pal aan zee, met een geweldige kwaliteit van het eten. Het stadje ligt op ong. 40 minuten lopen, maar bus en taxi kan ook prima. Seagull in de haven is een aanrader om te gaan eten. In Bar Street is de actie te vinden. Ook het uitchecken ging super; onze kamer was al gereserveerd voor volgende gasten (dus we konden 'm niet langer houden), maar een 'courtesy room' werd toegewezen om aan het einde van de dag nog lekker te kunnen douchen: gratis! Kortom; een echte aanrader!

Gereisd Met partner in september 2011

zalige vakantie

RITA VH
15-8-2011

Hotel Asimina suites is super. Een echte aanrader voor wie van een rustige vakantie wil genieten. Kamers zijn heel mooi en verzorgd, het eten lekker en al het personeel is heel, heel vriendelijk. Er wordt hier ook op de kleine details gelet. Een adres om direct terug te keren.

Gereisd Met partner in Wed Jul 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel, 5 sterren zoals het hoort! No kids!

Rene
10-7-2011

Bij aankomst vroegen we ons af of dit wel het 5 sterren hotel was dat we geboekt hadden. Blijkt dat tot 2010 dit een 3 sterren hotel geweest is en dat zie je helaas aan het gebouw. Maar eenmaal binnen, surprise!! Superdeluxe suites! Bij aankomst geen registratie aan de balie met een fake cocktail, nee een aparte ruimte waar je drankje naar keuze krijgt met wat hapjes, formulieren worden voor je ingevuld. Ongevraagd een upgrade gekregen. Superbedden, kamers worden 2 maal daags gepoetst en handdoeken ververst. Geen stoelen reserveren aan het zwembad, dat regelt een van de poolboys die ook de handdoeken mooi neerlegt. (thanks Scott!!) Eten gewoon erg goed, ontbijt zeer uitgebreid. Ligging OK, met de 1euro bus ben je binnen 10 minuten in Paphos waar de aktie is. Hotel is heerlijk rustig. Toch 1 kleine opmerking om het verhaal kompleet te maken, je ligt dichtbij het vliegveld van Paphos, dus regelmatig opstijgende vliegtuigen. Vonden wij niet echt storend Een echte aanrader, echt 5 sterren

Gereisd Met partner in juni 2011

Super luxe - gastvrijheid

Rianne
1-9-2010

Echt een super hotel. Heel veel luxe, goed personeel, goede service, gastvrij, lekker eten, super kamers, 2x per dag schoonmaak, groot zwembad en prive-strand met super ligbedden en parasols. Stadje Paphos is ook in 1 woord geweldig! Veel restaurants, strand, haven, terrasjes, winkeltjes e.d. Wij gaan zeker nog een keer terug! Hotel kan ik iedereen aanraden!

Gereisd Met partner in augustus 2010

goed hotel met altijd zicht op zee

Ben
4-6-2010

door de bouw heeft elke kamer zeezicht. Rustige omgeving, ongeveer 20min lopen van paphos. Taxi is snel en goedkoop.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 1992 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Chris
24-5-2010

Geweldig hotel, dit is het voormalige Paphian bay hotel. Nu verbouwd met allemaal suites. Suites zijn super. Personeel doet echt alles. Het is wel een NO KIDS hotel.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

fantastische vakantie!

familie Mulier
12-11-2008

leuk en verzorgd hotel,lekker en gevarieed eten,uitstekende bedden, kleine koelkast aanwezig in kamer alsook thee en koffie, iedere dag mooi opgemaakte bedden, mooi zeezicht, vriendelijk personeel in het restaurant,minder bij de receptie.Veel Britten aanwezig maar geen last van ondervonden.Er was nog rust te bespeuren rond het hotel,animatie was zwak maar dat hoefde voor ons niet. Onze tieners vonden het een topvakantie. Hebben 3 dagen auto gehuurd wat ook een aanrader is. jeepsafari is een must! 't was een onvergetelijke week!

Gereisd Familie in augustus 2008

Heel erg fijn en gastvrij hotel!

Anja van Kesteren
6-9-2008

Wij zijn gisteren teruggekomen van 12 dagen Cyprus! Het was heerlijk vertoeven in Paphian Bay! Erg vriendelijk en gastvrij! Eten geweldig, bediening geweldig! Prachtig eiland!Lieve mensen! Wij komen zeker terug! Peter en Anja van Kesteren uit 's-Hertogenbosch

Gereisd Met partner in september 2008

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.