Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag29°19°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Asimina Suites voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in het Nederlands

Kleinschalig zeer persoonlijk hotel

anetkerstens
29-6-2014

Luxe hotel met persoonlijke aandacht hoog in het vaandel en een uitstekende keuken. Kleinschalig hotel, dus zeer geschikt voor de rustzoeker.Mooi welnesscenter.

Gereisd Anders in Tue Jun 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hotel Manager, OWNER, Thu Jun 28 2018 10:50:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thank you very much for taking the time to write this excellent review. I am delighted to note that you found our hotel to your satisfaction and that you enjoyed your recent stay with us so much! We really looking forward to welcoming you again!

Thanking you again for your comments. I remain,

Yours sincerely For Asimina Suites Hotel Spyros Theophanides Hotel manager

2007

Een van de betere hotel (prijs/kwaliteit) die ik al bezocht

Peter Baerten
18-9-2007

Een van de betere hotel (prijs/kwaliteit) die ik al bezocht. Het ligt wat verder van het centrum, waardoor het bij warme temperaturen bijna niet te doen is er te voet naartoe te gaan. Het eten is heel lekker (wel veel hetzelfde: varken, kip, witte vis) en op allerlei manieren klaargemaakt. De kamers zijn degelijk zonder meer. Bediening zeer vriendelijk en aan het strandje is het leuk om te vertoeven. Een aanrader!

Gereisd Anders in september 2007
2006

De service in het hotel was over het algemeen goed

Irene
18-10-2006

De service in het hotel was over het algemeen goed. Fles wijn en fruitmand op kamer toen mijn man jarig was. Personeel niet overdreven vriendelijk, wel erg behulpzaam! Strand en tuinen zijn erg mooi. Veel faciliteiten. Binnenzwembad een aanrader! Kamers zeer klein, vooral de badkamer bijna claustofobisch... Ontbijt zeer matig. Vieze koffie, yoghurt waar mierzoete jam doorheen geroerd is en "jus dórange" uit automaat die kennelijk niet goed schoongemaakt is. Zijn we alle3 2 dagen ziek van geweest. Beetje een domper.

Gereisd Anders in oktober 2006

Prima hotel

K de Wit
14-8-2006

Prima hotel. heerlijke tuin (gras) Ligt aaneen klein zandstrand. Zwembad is keurig,heeft een tuin waar men goed kan vertoeven, Eten is uitmuntend, Twee X in de week eenspeciale avond. Bediening is goed en personeel is vriendelijk. Zou eigelijk een 4 sterren moeten hebben. Alleen de badkamer is wat aan de kleine kant

Gereisd Anders in augustus 2006

Ik ben er voor het laatst geweest in 1999, maar zou weer 3

René
13-4-2006

Ik ben er voor het laatst geweest in 1999, maar zou dolgraag weer eens terugwillen. Destijds vonden we het een superhotel! Vanaf 1990 tot 1999 ben ik er 10x geweest en bijna elke keer 3 weken. Dus dan zal het wel goed zijn....! Toch? Maar ja, ik had al die keren dan ook de leukste reisgenote die iemand zich kan wensen! Het hotel heeft een heerlijke tuin waar je lekker kan zitten en grenst direct aan zee. Onze kamer (vrijwel altijd 427!) had een fantastisch uitzicht over zee. Het eten was erg lekker en gevarieerd. Voor de deur stopte de bus waarmee je snel in het gezellige centrum bent. Kortom... ik mis het nog elke dag!

Gereisd Anders in april 2006

2005

Prima hotel voor 3 sterren+, heerlijke tuin (gras) direct

Salo
7-10-2005

Prima hotel voor 3 sterren+, heerlijke tuin (gras) direct aan het strand. Zwembad keurig, alleen beetje druk. Naastgelegen hotel (met een groter en rustiger zwembad)is van dezelfde eigenaar (de tuinen van de hotels lopen direct in elkaar over). Eten is prima, zeker de bbq en de cypriotisch avond (buiten). De afstand naar het ceentrum is wel wat ver, maar er stopt een bus voor de deur en die brengt je zo tot in het centrum.

Gereisd Anders in oktober 2005

Zeer mooi hotel

A.G. Ton
27-7-2005

Zeer mooi hotel. Aardige bediening, alleen het strandje mocht iets groter, en iets minder stenen. Lag zelf vaker op het gras onder de palmbomen. Alleen toen wij er waren (2002) was er iets minder entertainment. de BBQ is een must, had ook LO geboekt maar einde van het verhaal iedere avond bijna in het restaurant gegeten heerlijk. Ik weet niet hoe het nu precies is, maar rond 13 uur een spiesje bij het strand is ook zeer lekker. Goed bereikbaar ook, alleen het zwemparadijs dat verderop licht was iets minder, de stenen waren gloeiend heet wat het moeilijk maakte jezelf te verplaatsen.

Gereisd Anders in juli 2005

Uitstekend hotel met heerlijke maaltijden, zowel ontbijt

b.westerterp
25-7-2005

Uitstekend hotel met heerlijke maaltijden, zowel ontbijt als diner. Een hotel om terug te komen!

Gereisd Anders in juli 2005

Net terug we zijn er van 31-5 t/m 14-6- 2005 geweest

wiessie
17-6-2005

Net terug we zijn er van 31-5 t/m 14-6- 2005 geweest.Een mooi hotel met een zwemtuin met een grasveld tot aan het zandstrandje en de zee.We hadden lo geboekt maar na er een keer gegeten te hebben zijn we er bijna ieder dag gaan eten omdat het eten er zo heerlijk was.Ook leuk de barbeque avond en de Cypriotische avond aan het zwembad.Het centrum van kato phaphos is 35 min lopen maar er is een bushalte voor de deur.

Gereisd Anders in Fri Jun 17 2005 01:59:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Asimina Suites in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.