Hotel Constantinou Bros Asimina Suites

Hotel Constantinou Bros Asimina Suites

9.9Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9.9Fenomenaal

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Asimina Suites voor je op een rij gezet:

200 reviews over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites

• 9huibers14-08-2012

Zeer goed hotel, fantastische service.

Vaak zijn 5 hotels in toeristenoorden eigenlijk geen 5 waard. Zo niet bij Asimini Suites. De kamers (suites) zijn groot, modern en uiters comfortabel ingericht. De service, behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel zijn uitmuntend. Het hele resort straalt luxe en comfort uit en is zeer schoon. Indien je halfpension boekt kun je er voor kiezen het diner in te ruilen voor een lunch wanneer je 's avonds in de stad wil eten. De ontbijtbuffetten zijn zeer compleet, werkelijk alles wordt aangeboden. De kwaliteit van lunch en diner is goed en vele malen beter dan in de gemiddelde 4 en 5 hotels. Asimina Suites kan een vergelijking met ketens als Meridien, Sheraton, Marriot, Hilton, Sofitel en andere internationale 5* ketens gemakkelijk doorstaan en is zelfs beter dan individuele hotels uit deze ketens. Rustige accommodatie door de Adult Only Formule; geen jengelende kinderen en opdringerige animatie.

Hotel Manager, OWNER, 28-06-2018

Thank you for taking the time to post such an amazing review. I would like to thank you for your wonderful feedback. It is important for us to know that our guests are really enjoying staying with us.

Thanking you once again for sharing your experience with us and looking forward to having the opportunity of welcoming you back in the near future, I remain,

Yours sincerely For Asimina Suites Hotel Spyros Theophanides Hotel manager

• 8Ben04-06-2010

goed hotel met altijd zicht op zee

door de bouw heeft elke kamer zeezicht. Rustige omgeving, ongeveer 20min lopen van paphos. Taxi is snel en goedkoop.

• 8Lisa21-01-2008

Hier op vakantie geweest in 2007. Super vakantie! Leuk zwembad, vriendelijke mensen, mooi en proper hotel, zeer lekker en gevarieerd eten. Zeer mooie en gezellig tuin. Als je de drukte en terrasjes wil opzoeken, moet je wel een eindje stappen vooraleer je aan de haven bent (40min). Jeepsafari en boottocht zijn een echte aanrader! Alles wel aan de dure kant.

4 tips over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites

• Prudent, 05-05-2014

Neem de all inclusief en laat je bijstaan door supervriendelijk staff medewerkers van het hotel

• jan, 24-05-2013

mooie wandeling mogelijk langs het strandweggetje tot Paphos, volledig vrij van verkeer, vooral 's avonds bij ondergaande zon schitterend.

• Harrie, 03-07-2014

Neem kamer aan zwembadzijde.

1 vraag over Hotel Constantinou Bros Asimina Suites

• Janssen Claudine, 22-08-2012

watersporten

Hoi, Wij hebben 11 dagen dit prachtige hotel geboekt in september. Nu is mijn vraag of er op het strand aan het hotel ook watersporten te doen zijn ( jetski,waterski ...)? Of aan de grenzende hotels? Mijn vriend vindt dit altijd heel belangrijk. Alvast dank. Grtjs, Claudine

Lieve Janssens, 25-04-2013

idd. diverse watersporten in de (relatief) onmiddellijke nabijheid, op ongeveer 10 à 15min. afstand van Asimina.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats