Aparthotel Capital Coast Resort & Spa

Aparthotel Capital Coast Resort & Spa
8,4

3 tips over Aparthotel Capital Coast Resort & Spa

John, 29-5-2015
Het complex is in een U-vorm gebouwd. probeer een kamer aan de binnenkant van de U te boeken. Het uitzicht aan de buiten zijde is zondermeer triest (ander hotel in aanbouw, parkeerplaats)
Lydia, 27-6-2013
Akamas schiereiland erg mooi om te wandellen! Neem voldoende drinkwater mee! Auto huren ,rondrijden is een must. Een bezoek aan de stad Nicosia en een grensoversteek naar Turkije was erg interresant. Lara beach is echt mooi, daar heb je zandstrand , juni zo rustig dat op 1,5 km strand in totaal wel 8 mensen lagen. Ook sporen van schildpadden te zien en schilpadnesten. Deze moet je echt niet verstoren! Prachtige natuur, alleen was de lente dat alles in bloei staat bijna voorbij.
anneliestuin, 20-1-2013
Buggy of auto huren is leuk. Zo zie je zelf dat cyprus mooie plekjes heeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Capital Coast Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen