Aparthotel Capital Coast Resort & Spa

Aparthotel Capital Coast Resort & Spasterstersterster

8.6Fantastisch

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Capital Coast Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Tonen op kaart

27 reviews over Aparthotel Capital Coast Resort & Spa

• 6Dave13-07-2015

Matig

Geen strand voor het hotel. Buiten voor ontbijtnauwelijks tafels beschikbaar voor gezin van 4. 'S avonds geen mogelijkheid om buiten te eten!!! Binnen liefst zonder airco wordt eten geserveerd. Voor kinderen geen aangepaste gerechten. Weinig kinderen iets zien eten.... Kakkerlak ligt al dagen dood in de gang. Bij de receptie gemeld maar niemand nam de moeite om het dier weg te halen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9John29-05-2015

Aanrader

Bijzonder ruim, mooi opgezet complex. Mooie kamers, faciliteiten in verhouding met het aantal gasten goed. Rustig, geen blèrende Russen of Britten. Ligt niet centraal, maar wel goede verbinding met dorp (Met bus in nog geen tien minuten. rijdt om het kwartier, 1 euro vijftig pp). Min is de matige schoonmaak en de variatie in het avondbuffet (Lijkt na een week allemaal op elkaar)(Kwaliteit overigens niet slecht)

Gereisd met partner in mei 2015

• 8kjvarkevisser29-08-2014

We hebben ons zeer goed vermaakt

We zijn geweest in de periode eind mei,de temperatuur 24 graden zeewater 20 graden.Deze accommodatie ligt een beetje afgelegen van het centrum,maar is makkelijk bereikbaar met de bus voor 1,50 en of taxi. Vlak bij de accommodatie zit een grote Lidl.Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij hebben genoten van de rust en het lekker eten plus de kleine strandjes wel zwemschoenen meenemen.(Maar de strandjes waren her en der bevuild dit kan beter!)Zwembad bij de accommodatie is goed en ook goed onderhouden ook een binnenzwembad.Er zit een nieuwe grote shoppping male in het centrum, leuk om er te shoppen en te eten/drinken.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7meneer Gommers07-07-2014

goede kamers, perfecte ligging

goed hotel met vriendelijk personeel, je bent met 10 minuten lopen bij leuke restaurants en met de bus voor 1.50 zo in de haven van paphos.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8DESMET DIRK16-06-2014

PRIJS/KWAIITEIT OK

rustig gelegen maar vlotte busverbindingen,weinig strand,mooi wandelpad naar de haven. modern hotel,ontbijtbuffet kan men buiten eten,prachtige grote kamers,leuk buitenzwembad met zeer veel ligbedden.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Gerd25-11-2013

Schitterend

Prima hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers, zeer lekker eten, best betaalbaar qua dranken. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet(English breakfast, continental). 's avonds telkens een themabuffet. Gratis Wifi in de inkomhall. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer(bus 615 vanaf de haven, bus 612 van de luchthaven naar de haven en daar overstappen)) elk kwartier(1,5 euro per rit/5 euro volledige dag op een ruim netwerk). Lidl vlakbij, andere winkeltjes ook, meerdere restaurants en bars vlakbij, autoverhuurbedrijfjes vlakbij doch deze in 't hotel zeer goed. Prachtig zwembad, zicht op zee, mooie fitnessruimte, binnenzwembad, jacuzzi, hammam, sauna, alles in de prijs begrepen. In Paphos zijn allerhande historische bezienswaardigheden(mozaiken, tombs of the Kings), 't haventje is heel gezellig met goeie terrasjes en betaalbare drankjes(2 € voor een halve liter, en geen Heineken) Geboekt via touroperator, vlucht met prijsvechter. 500 € voor 2 personen vlucht + hotel half pension

Gereisd met partner in november 2013

• 9Marian05-11-2013

Fantastische vakantie in super accommodatie!

Capital Coast Resort biedt een prima uitvalsbasis voor een mooie vakantie op Cyprus! Vliegreis vanaf Weeze, huurauto en een super appartement in dit prachtige resort met groot terras, op begane grond, direct aan het zwembad en met uitzicht op zee. Appartement beschikte echt over alles wat je maar nodig zou kunnen hebben: keuken met (af)wasmachine, oven, magnetron, waterkoker, broodrooster, enz. Verder 2 tv's, badkamer, douche en 2 toiletten, strijkijzer, föhn. Prima in orde dus! We hadden het geboekt incl ontbijt, wat heel goed verzorgd was (groot buffet en eiren/omeletten/wafels/pannekoekjes werden ter plekke gebakken). Het personeel was altijd even vriendelijk! 's MIddags kun je snacks en drankjes aan het zwembad krijgen en 's avonds is er een dinerbuffet, waarvan wij echter geen gebruik hebben gemaakt. Gingen liever eten in het centrum van Paphos, bv. bij Gourmet Taverna of Theo's, een goed visrestaurant bij de haven. Ook leuke uitstapjes gemaakt. Prima weer. Genoten!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 10janno en gemma12-08-2013

Geweldig Hotel !

Perfecte kamers (we hadden een suite) extreem groot , alles aanwezig ( wasmaschine ,keuken , oven ,mixer ,koelkast ) , 2 badkamers ! , extreem groot balkon , Schoon , gewoon perfect, Hotel is netjes onderhouden goede service , mooi zwembad binnen en buiten , veel bedjes vrij bij de pool en zee , enig klein minpuntje voor strand liefhebbers er is niet echt een strand , je kunt via wat rotsen naar de zee maar echt een strand is er niet , internet was wat onstabiel ! voor de rest gewoon Top , dit hotel zal niemand tegenvallen !

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8mevrouw van Baaijen31-07-2013

Mooi hotel

Mooi en schoon hotel met fantastisch uitzicht. Vriendelijk personeel, buffet geen aanrader. Extra ruime kamers, net een appartement. Weinig Nederlanders. Voor een ontspannen vakantie in een mooie omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Lydia27-06-2013

Echt super tof!!

Samen met mijn vriend een 10 daagse top vakantie gehad. De ligging is wat buitenaf, maar niet erg wij hadden een auto gehuurd tijdens de hele vakante. Hotel is mooi en netjes, wij hadden alleen het onbijt erbij genomen. Erg lekker veel verschillende dingen om uit te kiezen. Wel erg veel Engelse ontbijt gerechten! En om de dag hadden ze pancakes of wafels die ze vers maakten! Heel erg lekker. Mooi uitzicht op het zwembad en zee vanuit ons apartement. Elke dag schoonmaak en om de dag werden het beddengoed en de handdoeken vervangen. Vrienelijk personeel. 1 tegenvaller is dat we bijna een uur op het buitenteraas hebben moeten wachten op eten. Het enigste was ze daaraan konden doen was sorry zeggen! De andere gasten in het hotel waren voornamelijk engelsen en russen. Ik heb mij er niet vreselijk aan kunnen storen. We maakten er meer grapjes over. We konden namelijk roddellen en alles met elkaar bespreken!

Gereisd met partner in juni 2013

3 tips over Aparthotel Capital Coast Resort & Spa

• anneliestuin, 20-01-2013

Buggy of auto huren is leuk. Zo zie je zelf dat cyprus mooie plekjes heeft.

• Lydia, 27-06-2013

Akamas schiereiland erg mooi om te wandellen! Neem voldoende drinkwater mee! Auto huren ,rondrijden is een must. Een bezoek aan de stad Nicosia en een grensoversteek naar Turkije was erg interresant. Lara beach is echt mooi, daar heb je zandstrand , juni zo rustig dat op 1,5 km strand in totaal wel 8 mensen lagen. Ook sporen van schildpadden te zien en schilpadnesten. Deze moet je echt niet verstoren! Prachtige natuur, alleen was de lente dat alles in bloei staat bijna voorbij.

• John, 29-05-2015

Het complex is in een U-vorm gebouwd. probeer een kamer aan de binnenkant van de U te boeken. Het uitzicht aan de buiten zijde is zondermeer triest (ander hotel in aanbouw, parkeerplaats)

1 vraag over Aparthotel Capital Coast Resort & Spa

• José van Kuijk, 22-01-2014

Betalen voor saunagebruik ?

Graag zouden we willen weten of je voor het gebruik van de sauna, het binnenzwembad en de fitnessfaciliteiten moet betalen?

John, 29-05-2015

Hallo, De sauna weet ik niet. Maar voor het binnenzwembad en de fitness heb ik niets betaald.

Aparthotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats