Aparthotel Basilica Holiday Resort

Aparthotel Basilica Holiday Resortstersterster

7.9Goed

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

7.9Goed

Aparthotel info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
Meer aparthotel info

We hebben een aantal aanbieders voor Basilica Holiday Resort voor je op een rij gezet:

32 reviews over Aparthotel Basilica Holiday Resort

• 8R. Vuik19-07-2019

Morgen weer

Het is een milieuvriendelijk hotel/appartementencomplex dus er is een boiler voor warm water aanwezig. Meerdere complexen onder dezelfde naam waardoor je gebruik maakt van de faciliteiten als; zwembad, massage en entertainment op een andere locatie maar binnen loopafstand.

Super vriendelijk en alleen lokaal personeel (Cyprioten dus ;-))

Alleen gereisd in juni 2019

• Prima appartement

Prima locatie, dicht bij haven, boulevard,station (Allen 2 minuten Lopen) Super zwembad en voldoende parasols en bedden We Hadden een 1 kamer appartement geboekt maar Kroegen een 3 kamer app. Voorzien van grote koelkast met grote vriezer. 4 pits kookplaat en verder alles aanwezig voor een verzorgde Vakantie. Kamers werden alle Dagen schoon gemaakt en alle Dagen Schone handdoeken. Openbaar vervoer is prima geregeld. Je kunt alle Klanten op voor weinig geld. We zaten alleen logies, over het eten dus geen mening. Echo een aanrader als Je geen luxe eist.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Ed13-10-2013

Geweldig genoten

Wij hebben erg genoten in dit appartement.Mooi ruim en schoon.Schoonmaak en schone handdoeken elke dag.Vriendelijk personeel.Fantastische ligging.Alles op loopafstand in het stadje.Groot zwembad met genoeg ligbedden.Snap niet waar sommige mensen over zeuren,voor de prijs kan je geen 5 sterren resort verwachten,wat sommige wel verwachten.Dus je krijgt gewoon goede kwaliteit/service.

Gereisd met partner in september 2013

• 9H. Slothouwer25-05-2013

fantastiche plek.

Er zijn natuurlijk mensen die altijd iets te zeuren hebben, maar wij hebben er een prima tijd gehad. Alles op loopafstand. Personeel deed er

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10m-girly25-02-2013

Heerlijke plek!!

Wij zijn hier 15 dagen geweest en het was HEERLIJK!! Zeker een aanrader!! Mega groot zwembad, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lopen mee naar de kamers. WIj hadden een 2 kamer appartement, heerlijk groot en schoon! ELKE dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken! Het strand, winkels op 100 meter lopen. Heerlijk langs de boulevard gelopen met talloze winkels en restaurantjes! ECHT GENIETEN. Wij begrijpen niet waarom het een zo'n lage beoordeling heeft. Misschien was het toen anders maar wij hebben echt genoten! Het ontbijt is voldoende, koffie, thee, sappen en warme gerechten en koud. Ontbijt kan beter maar is prima om de dag mee te beginnen. 5 meter verder heb je restaurants die dan ook al open zijn, dus daar kan je ook lekker eten! De barstreet ligt aan eind van de boulevard en dan straat bij KFC omhoog, ook SUPER gezellig! ook daar heb je nog wat restaurantjes! Supermarkt tegenover de accommodatie, erg fijn! Geen last van geluidsoverlast. KORTOM EEN AANRADER! voor herhaling!!!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 5Tilly Horn19-03-2012

nooit meer

de ligging is echt super, het app zeer slecht onderhouden en vies. volgens ons was het lang geleden dat de vloer een dweil had gezien. de stofzuiger is wel gehoord maar niet gezien. vloer in de slaap kamer stoffig en vies. wij waren blij dat we weer naar ons eigen bed konden.de bedden waren plank hard. vanwege de ligging genoten van de omgeving en het mooie weer maar bij een volgt bezoek aan cyprus echt een ander app. Basilica is niet meer van deze tijd.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 6Van der Sande02-11-2011

Zeer eenvoudig

Basilica is zeer basic, het is er idd niet te schoon en de bedden aan vervanging toe. De ligging was voor ons geweldig. Overal lopend heen, ook naar het busstation. Ontbijten hebben we buiten de deur gedaan; voor 4€ pp zit je uitgebreid aan de Middellandse Zee te ontbijten terwijl de zon opkomt. Zwembad prima. Paphos zelf, als je van wandelen houdt kun je heel paphos rond, het is eigenlijk 1 grote opgraving. Fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2011

• 0reint17-10-2011

geweldige vakantie maar deze bestemming nooit meer

Dit Appartement is bijzonder slecht,het is bovendien onverstelbaar dat dit apartement aangeboden wordt. Wij zijn niet veeleisend maar hechten wel veel waarde aan netheid. Kamer zeer vies ,vloerdedekking wordt nooit schoongemaakt, wc werkt niet,wel gemeld maar doen er niks aan. Gangen en trappen een vieze bende. Wc,s bij zwembad kapot en vies om te gebruiken. Hebben halfpensioen maar staan voor de deur en zijn gesloten, gegeten in ander hotel. Maar toch een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 0bladel_meivogel16-10-2011

oud en vies

Iemand anders gaf de kwalificatie "vergane glorie". Dit dekt de lading niet. Smerige vloerbedekking, oud niet goed werkend sanitair en keukenblok. Normaal douchen was bijna niet mogelijk vanwege de erg lage waterdruk. Kapotte en vieze bedden waarvan je gebroken opstaat. De slechte schoonmaak van het appartement maakt deze beoordeling compleet. Het complex en Cyprus in zijn geheel heeft ook niets met Grieks of Mediterraans te maken. Alles is overduidelijk Engels. De ligging van het complex in Paphos is verder prima.

Gereisd met partner in september 2011

• 3Hermie07-10-2011

nooit meer

Basilica is niet meer van deze tijd. Om het zembad is het vies overal ligt opgedroogde limonade. De ligbedden en tafels zijn grijd van de viezigheid en er hangen spinnenraggen aan. De kamers zijn niet schoon (kakkerlakken) en stofdraden aan het plafond en schimmelplekken in de badkamers. De kranen geven je een dun straaltje water en de afvoeren zitten vol met sigarettenpeuken en plukken haar. Het personeel is onvriendelijk en zeker niet behulpzaam.

Gereisd met vrienden in september 2011

4 tips over Aparthotel Basilica Holiday Resort

• Ed, 13-10-2013

Als je wat van het eiland wilt zien,is een auto een must.Direct naast het appartement zit een verhuurbedrijf met prima auto`s .Voor een leuk strand moet je naar Coral Bay. Een leuk dorp is Omodos en in Kouklia kan je sàvonds heel lekker eten. Wij hebben ook nog een dag een boottocht gedaan maar dat stelt niet veel voor.2 keer gestopt om te zwemmen en verder zit je de hele dag op het schip.Ook mooi is de omgeving van het Troodosgebergte. Kortom echt een aanrader.Vriendelijke en rustige bevolking.

• m-girly, 25-02-2013

Waterhole Bar is erg leuk! Ook erg gezellig, vaak met eigenaar drankje gedaan en geeft regelmatig rondjes. Ook de cocktailbar BayWatch (tegenover Glamour) is een heerlijke plek om te zitten, bijna elke dag leuke optredens en live muziek. Aardige mensen!

• bladel_meivogel, 16-10-2011

Ga zeker naar het Turkse gedeelte van Nicosia.

1 vraag over Aparthotel Basilica Holiday Resort

• Alda, 18-09-2015

Geschikt voor mensen die slecht ter been zijn?

Graag zou ik horen of dit complex geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Ze geven aan kamers te hebben voor minder validen. maar is het er een beetje gelijkvloers. is alles een beetje te bereiken zonder al te veel trappen en treden. Is het zwembad ook te bereiken d.m.v. treden het water in? Alvast bedankt voor de reacties. Groet Alda

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen