Hotel Avantisterstersterster

8.5Fantastisch

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

8.5Fantastisch

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

132 reviews over Hotel Avanti

• 8Charlotte01-10-2019

Prima hotel! Niets op aan te merken.

Over dit hotel kan ik eigenlijk alleen maar positief zijn. Het hotel is zeer netjes zo ook de kamers. Ondanks dat het druk was in het hotel hoefden we geen bedjes te reserveren bij het zwembad. Ongeacht welke tijdstip je erheen ging er was altijd plek! De kamers zijn stijlvol en netjes. Nagenoeg geen last van geluiden van de buren. De kamer is voorzien van airco en een ruime koelkast. Gebruik van de kluis is op betaling. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dit was niet zeer uitgebreid maar wel meer dan prima. Het werd tijdig aangevuld. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Er zijn wel enkele restaurants in de buurt waarvan een aantal zeker het bezoeken waard zijn zoals Rib Shack, Luigi's, Da Vinci. Wil je graag naar de haven dan kun je dit lopen, ongeveer 25 minuten lopen. Of per bus deze stopt voor het hotel. 5 euro voor een hele dag, 1,50 voor een enkele reis (na 21uur 2,50).

Gereisd met partner in september 2019

• 8Petra01-09-2019

Super hotel vriendelijk personeel Strand ook dichtbij Heerlijke vakantie

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Lea07-07-2019

Fantastische vakantie gehad.

Prachtig hotel. Heerlijk zwembad; altijd plek. Ruime kamer. Ontbijt matig. Animatie slecht. Openbaar vervoer zeer goed geregeld. Goedkope leuke excursies. Eten buiten het hotel heerlijk; veel restaurantjes in de buurt (Romeos, Happy Island).

• 9Fons04-07-2019

Prima hotel

Prima hotel met uitstekende service, goede schoonmaak en goed eten. Dicht bij de bezienswaardigheden van Kato Paphos gelegen.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10W.G.G. Verhaegh02-07-2019

Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Goed hotel. Behandeling vriendelijk en snel. Goede kamers die goed werden verzorgd. Uitgebreid ontbijt. De ligging is goed, rustig en toch niet ver overal vanaf.

• 9Piet09-06-2019

Aanrader voor iedereen

Mooie accomodatie, vriendelijk en hulpzaam personeel. Prima ligging complex.

Geboekt bij neckermann

• 2018
    9Angela22-10-2018

Super gastvrij

Personeel van het hotel en in restaurants zijn zeer vriendelijk. Alles wordt uit de kast gehaald om je een fantastische vakantie te bezorgen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 8Elly13-10-2018

Goed hotel.

Wij vonden het een fijn hotel. Komen er zeker nog een keer. Rustig veel ouderen vooral Engels. Alles was goed verzorgd. Ik vond het alleen een beetje jammer dat ze bij het ontbijt geen soep hadden maar dat is persoonlijk .Er was 1 min punt. De massageboy die als een vlieg op je af kwam, heeft een zogenaamde goed verhaal maar wij waren er niet van gecharmeerd. Hij probeerde ons ieder 5x massages te verkopen voor ongeveer 320 euro. Losse massages kostte 65 euro. We hadden een kamer aan de zwembadkant dat was wel fijn. De staff was behulpzaam. De bus naar de haven is op loopafstand. En het busnetwerk is geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Guus Roelofs09-10-2018

Een hele fijne accommodatie!

Ontzettend fijn personeel! Wij hebben tijdens ons verblijf zowel in Avanti Village als het Avanti Hotel mogen overnachten. Omdat een late check-out op het moment niet kon bij de Village is ons helemaal gratis een overnachting en dag in het hotel aangeboden. Alles top geregeld, we konden de koffers bij de receptie van Village inleveren en toen we aan het einde van de ochtend aankwamen bij het hotel (we hadden die ochtend een tripje staan) was alles al geregeld, lagen de passen klaar en stonden de koffers al op de kamer te wachten.

Voor gezinnen zou ik het gemoedelijke en haast dorpse Avanti Village aanraden, voor stellen die misschien net wat meer rust zoeken is Avanti Hotel de betere optie. Over beide overigens helemaal niets te klagen, bij beide werden we met open armen ontvangen. Beide zijn bijzonder hygiënisch en bieden alles wat nodig is voor en top verblijf.

Gereisd met partner in september 2018

• 10fam.snel26-09-2018

fantastisch

hotel schoon en vezorgd ontbijt engels gericht maar voor nl gasten ook genoeg keuze kamers schoon bedden goed douche en bad perfect zwembad goed en schoon en hotel en zwembad invalide met rolstoel vriendelijk eten s avonds hotel perfect ruime keuze entertainment s a vonds ook perfect winkels supermarkten in de buurt taxi s hotel of mini bussen ook perfect en niet duur

Gereisd met vrienden in september 2018

19 tips over Hotel Avanti

• daisy_nieuwenhuizen, 09-07-2013

Nicosia is erg mooi om te zien door de scheiding van de stad.

• Vieev, 18-08-2013

De jeepsafari en de snorkelboot in het Akamasgebied is zeer zeker aan te raden.

• Weymans, 02-07-2013

In de buurt is er de bar The Black Rose, heel gezellig, vriendelijk en goedkoop om een cocktail te gaan drinken !

1 vraag over Hotel Avanti

• Dekkers, 26-07-2011

Hotel Avanti (minibar?)

Wij gaan over een week of twee naar Avanti. Het zal waarschijnlijk het hotel worden, maar hebben ook een optie op een appartement. Nu vroegen wij ons af of er op de hotelkamers kleine koelkastjes (minibars) aanwezig zijn. Zodat je bijv. je flesjes water kan koelen.... En wat voor faciliteiten zijn er nog meer op de kamers ( haardroger, t.v., wifi, e.d.)

P Roelofs, 20-10-2011

Er is een afluitbaar koelkastje (passen wel 4 grootte flessen in) aanwezig op de kamer, tegen betaling van €2,-/nacht is er ook een kluisje beschikbaar. Een TV en haardroger en airco zijn ook aanwezig en incl. De airco heb ik niet aan de gang gehad maar ook niet nodig gehad omdat onze kamer na de middag al gouw geen directe zon inval meer had.

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats