Appartement Avanti Village

Appartement Avanti Village
8,7

30 tips over Appartement Avanti Village

Rob, 30-6-2016
Rest. Ficardo is top! Huur een auto om e.e.a. te bezichtigen.
Jan, 12-6-2015

Het eten en drinken in Cyprus is relatief goedkoop.

Aanrader is zeker een dagtrip maken naar Nicosia, de nog enige verdeelde stad ter wereld.

Pien, 14-4-2015
Restaurant Ficardo aan de hoofdweg, erg lekker eten en super vriendelijke mensen. Familiebedrijf en ze schenken hun eigen wijn!

We hebben een aantal aanbieders voor Avanti Village voor je op een rij gezet:

Lesley Aerts, 12-8-2014
The village also has it's own supermarket, medicin, severals restaurants and pubs where you find karaoke or football on screen.The harbour is about 15 to 20 minutes walk,but you can take a bus in front of the hotel or a taxi (7euro) from the hotel.The Beach is a 5 minutes walk, these are sandy+stones.You can also find nice bars and watersport facilities not far from the hotel.Bar Michaels is also a bar you should go to :) across the street(1.60 EUR for 1/2 l beer,5.00 EUR for a Cypriotic Tapas)
GeiaSou, 17-7-2014
De excursies die door de touroperator worden aangeboden, zijn allen ook te verkrijgen bij andere organisaties en dan stukken goedkoper. Je krijgt dan wel een Engels sprekende gids, maar dat is geen probleem. We hebben een superleuke jeepsafari gedaan naar het Akamas schiereiland voor minder dan de helft van de prijs van de touroperator!
Danny en Linda, 26-6-2014
Leuk om een jeepsafari te doen en zo wat van de omgeving te zien.

Anoniem, 9-6-2014
Excursie naar Lefkosia (Nicosia): goede reisleidster die veel uitleg gaf. In Pafos zit om de hoek bij het busstation een hele grote supermarkt, met dezelfde prijzen als de Lidl, maar daarvoor moet je nog een bus extra nemen. Als je op een dag in twee verschillende buslijnen stapt, koopt dan een dagkaart van 5 euro, dan ben je goedkoper af. Het eten bij Ficardos, 10 minuten lopen vanaf Avanti Village, tegenover de Cyprus bank, is van uitstekende kwaliteit met heel vriendelijk personeel.
Mariella Verhelpen, 6-3-2014

Je kan heerlijk eten aan de jachthaven. En we hebben een jeepsafari in de bergen gedaan met bezoek aan de watervallen, het kykkos klooster incl een heerlijke lunch. Onze gids was de Limburger Erik die daar vast woont. Probeer die te boeken!

We waren met 2 gezinnen met aangrenzende kamers op de begane grond. We konden via het terras met een klein hupje zo bij elkaar binnen lopen. Ideaal voor kinderen want die wil je niet via de voordeur in en uit laten lopen.

Nadine, 7-11-2013
De poezen vinden het voer van de Aldi heeerlijk!! ;) Aldi op een paar km. Huur een auto om het Troödosgebergte te bezoeken en een trail te lopen, mooie natuur waar je normaliter niet komt. Met een gehuurde fiets de kustlijn langs, zo kom je bij grotten en zie je nog meer. Snorkelen is niet heel spannend in Paphos.
sannemerlijn, 22-9-2013

Natuurlijk naar oud paphos gaan waar de lokele mensen hun etenswaar aan de man brengen.

Ook de paphosbus is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Avanti Village voor je op een rij gezet: