Appartement Avanti Village

Appartement
Appartement Avanti Village
8,7

198 reviews over Appartement Avanti Village in het Nederlands

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De appartementen zijn ruim en schoon en het zwembad is heerlijk!

De zee is dichtbij met een klein zandstrand, maar wij lagen heerlijk op de bedjes in het gras. De zee heeft veel zeewier aan de zijkant maar geen last van. De haven is een halfuurtje wandelen, maar is een prachtige wandeling over een brede boulevard langs zee met leuke restaurants. De supermarktjes in de buurt zijn klein en duur. Bij de haven (paar straten er achter) is een grote supermarkt met goede producten en prima prijzen. Deze vakantie is echt een aanrader!

Fantastisch!

Fam. De Lange
16-5-2018

Mooi ruim appartement. Heel vriendelijk behulpzaam personeel.

Hele complex goed onderhouden en schoon.

Geweldig

Nel
9-5-2018

Een geweldig mooi appartementen complex. Schoon en vriendelijk personeel.

Vlakbij de zee. Ontbijt was geweldig.

Helaas geen hostess van touroperator aanwezig, dus je moet alles maar zelf uitzoeken.

Excursies kan je aan de overkant van de straat boeken en niet duur.

Ook met de stadsbus is het prettig overal heen te gaan. Kosten 1,50 per rit.

Rijden zeer regelmatig.

Jammmer alleen dat er van touroperator totaal geen info was.

Maar het complex was super.

We hebben een aantal aanbieders voor Avanti Village voor je op een rij gezet:

Fantastische vakantie met het hele gezin.

Irma Deenen
7-5-2018

Hele nette appartementen, ligging vlakbij het strand. Leuk opgezet, laagbouw, vrolijke kleurtjes, fijn zwembad. De appartementen werden goed schoongemaakt. Alles zag er netjes en verzorgd uit.Omdat het de eerste dagen nog wat fris was, vonden we het fijn dat er ook een binnenzwembad was. Het ontbijt was 's morgens lekker buiten en prima verzorgd. Voor het diner kun je naar het nabij gelegen Avanti hotel. Jammer dat je met het diner aangewezen was op het restaurant binnen en niet buiten kon eten. De eetzaal had niet zoveel sfeer, maar maaltijden waren prima in orde.

Prima verblijf en alles bij de hand

Felten
13-1-2018

Ontbijtbuffet was super!

Lunchgerechten bij het zwembad voor verbetering vatbaar!

Prima

Bea
31-10-2017

Mooi vakantiedorpje met appartementengebouwtjes, ieder zo'n 4 app. 2 boven en 2 onder. Rustig gelegen, geen last van verkeer. Huizen wel dicht op elkaar. Gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijk personeel, gastvrij, servicegericht. Schoon, dagelijks schone handdoeken, mogelijkheid om dagelijks een schoon badlaken voor zwembad te halen. Zwembad is prima, wel druk, zwembad bij het iets verder op gelegen Avanti hotel is rustiger. Lekker ontbijt, Engels gericht. Voldoende restaurants op loopafstand. Bushalte vlakbij. Van harte aanbevolen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig ruim opgezet park met heel mooi zwembad (diepte max. 1,20 m.).

Zeer ruim appartement met dito terras op eerste verdieping (betreft begane grond of eerste verdieping).

Overal airco. Alleen beperkte inventaris en geen sfeerverlichting. Voor de rest uitstekend.

Zeer goede ontbijt, lunch en diner faciliteiten op het park dan wel in de directe nabijheid én tegen zeer scherpe prijzen. Zelf koken is als het ware niet nodig.

Dagelijks wissel van handdoeken en op twee dagen na schoonmaak. Verder dagelijks gratis badhanddoek voor de ligbedjes.

Wekelijks ontvangst met borrel in aanwezigheid van directeur en management. Na thuiskomst een persoonlijke reactie op het door ons ingevulde evaluatieformulier. Ongekend!

Kortom een aanrader.

Onze vakantie op Cyprus is mede dankzij Avanti Village een succes geworden. Chapeau.

Naar de haven, een idyllische locatie, is op loopafstand (25 minuten).

Nicosia en Limassol is een aanrader.

Mooie en ruime appartementen. Enorm zwembad erbij (ook binnenbad), waar je geen bedjes hoeft te reserveren, er zijn er meer dan genoeg, met veel plekjes om rustig te kunnen liggen.

Personeel zeer vriendelijk. 1 keer was een Engels gezin nogal luidruchtig (tv hard aan) en daar is direct actie op genomen, probleem opgelost.

Voldoende restaurants in de buurt, waar je heerlijk kunt eten, tegen normale prijzen.

Heerlijk!

Sandra
16-8-2017

De appartementen zijn keurig en ruim. Bedden in slaapkamer waren prima. De slaapbanken voor de kinderen waren echter hard, kinderen geen last van, maar een nachtje ruilen was geen succes. Bijna iedere dag schone handdoeken. Handdoeken voor het zwembad/strand konden iedere ochtend omgeruild worden voor schone. Ontzettend vriendelijk en hardwerkend personeel. Veel Engelsen en heel weinig Nederlanders. Geen last van, maar onze kinderen van 7 en 12 hadden geen vriendjes. Ontbijt en lunch prima in de taverne. Wij hadden geen ontbijt geboekt, omdat we meestal zelf broodjes bij de bakker om de hoek halen. Maar die is er hier niet! Een supermarkt met wat kleffe broodjes. Dus ontbijt bijboeken is wel handig. Kan ook ter plaatse als je je bedenkt. Buffet in Avanti Hotel is goed. Iedere avond ander thema, maar als je buiten de deur wilt eten is restaurant Ficardo echt een aanrader! Zit aan de weg met hotels richting haven. Wij komen zeker een keer terug. Misschien in mei als het niet zo heet is.

Geweldig

Anika
11-7-2017

Heel goede service, vriendelijk en behulpzaam

We hebben een aantal aanbieders voor Avanti Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Avanti Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Avanti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Avanti Village scoort een 8.7 uit 10 op basis van 201 reviews.