Appartement Avanti Village

Appartement Avanti Village

8.2Fantastisch

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 769p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info

Appartement Aliathon Holiday Village op Cyprus doet denken aan een klein dorp. Rondom het grote zwembad is voldoende plek in de zon of schaduw. Eten kun je zowel op het park of bij een van de vele restaurantjes rondom het hotel. Het strand is vlakbij en langs de boulevard loop je binnen een half uur naar het centrum en de haven.

211 reviews over Appartement Avanti Village

• 2019
    7De vries17-08-2019

Leuke vakantie maar voor ons eenmalig

Het appartement, omgeving en aankleding was goed..iedere dag schone handdoeken en 5 x per week schoonmaak. Dat was super. Ook appartement was ruim. Mooi zwembad. ' s middags was het water lauw. Ook werd er helaas handdoekje gelegd. Volgens ons worden ze er ' s avonds laat al neergelegd. Echt jammer...Ontbijt echt engels. Naar de haven lopen kan maar wij vonden dit best ver... dat was jammer. Fietsen kun je huren maar geen aanrader. Dan bus of taxi. Niet al het personeel was heel vriendelijk. Bij uitchecken werd ook heel zakelijk gedaan en de enquete die we moesten invullen daar kon geen eens een dank je wel of oogkontakt vanaf. Mooie vakantie gehad maar voor ons eenmalig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Steffen Procee04-07-2019

Top Super vakantie

Verblijf was Avantie Vilage op Cyprus en was super .Alle dagen schone handdoeken zelfs een badlaken aanwezig die je kon omruilen bij de receptie. Prima schoon maak groot appartement twee airco,s die waren gratis.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Hans Rapstok25-06-2019

Komen op herhaling.

Prachtig aangelegd park, netjes onderhouden, met blokken huizen: 1 blok heeft 4 appartementen, 2 boven / 2 beneden. Grote living met keuken, aparte slaapkamer, beide kamers airco. Kluisje tegen betaling. Schoonmaak prima. Elke dag badlaken wisselen. Veel kinderen, voor rust moet je bij de buren Avanti hotel zijn. Genoeg ligbedden bij het zwembad. Centrum is op loopafstand, half uurtje. Bussen rijden om het kwartier. Grenzend aan het park is restaurant Fiesta. Prima vlees, van lamsrack tot beef. Probeer de Jack Daniëls beef. Daar tegenover zit Ocean Basket. Visrestaurant met heerlijke Gamba's. Te vrerkrijgen in verschillende aantallen. Aan de overkant richting Paphos heb je Cavallini. Italiaans restaurant. Wij vonden dit het beste in de buurt. Prima wijntje erbij, personeel is trouwens overal uiterst vriendelijk. Bij late uitcheck kan je langer blijven in je appartement. Kosten tot 15.00 uur € 35. Tot 18.00 uur € 60. Terugkomertje.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8P V Diejen08-06-2019

Zeer goed

Fantastisch park, voor herhaling ja zeker

Gereisd met partner in mei 2019

• 9T boxum28-05-2019

Fantastisch gehad

Zeer goed appartementen complex , zeer groot zwembad met voldoende ligstoelen . Een aanradar , genoeg restaurantjes in de omgeving om te eten , strand is dichtbij , de haven een klein half uurtje lopen , het archeologie bij de haven is zeer de moeite waard met zijn vele mozaïeken, neem een reisstekker mee voor het stroom . Genoeg supermarkten . Neem wel een theedoek mee , die was er niet .... voor je kopjes / glazen enz af te drogen .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Koenen27-04-2019

Geweldig

Goed verzorgd park, mooi zwembad. Uitstekende service . App. Worden netjes schoongemaakt en handoekenwissel iedere dag . Hele goede bedden.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Hendrike Knol04-11-2018

We hebben genoten!

Avanti Village is gebouwd als een dorpje. Hele vriendelijke medewerkers, schoon, mooi zwembad. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Grote appartementen, prima bedden, lekkere stoelen voor op het terras. Wij waren daar met onze volwassen kinderen omdat we 30 jaar getrouwd waren. Bij aankomst stond er een fles champagne, 2 glazen en een felicitatie voor ons klaar. Neem wel 1 of meerdere wereldstekkers mee. Je kunt er ook 1 krijgen bij de receptie. Je kunt voor 1,50 euro met de bus naar Paphos of voor 5 euro een dagkaart kopen.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Guus Roelofs10-10-2018

Gezellig en gemoedelijk appartement, fijne mensen!

Ontzettend fijn personeel! Wij hebben tijdens ons verblijf zowel in Avanti Village als het Avanti Hotel mogen overnachten. Omdat een late check-out op het moment niet kon bij de Village is ons helemaal gratis een overnachting en dag in het hotel aangeboden. Alles top geregeld, we konden de koffers bij de receptie van Village inleveren en toen we aan het einde van de ochtend aankwamen bij het hotel (we hadden die ochtend een tripje staan) was alles al geregeld, lagen de passen klaar en stonden de koffers al op de kamer te wachten.

Voor gezinnen zou ik het gemoedelijke en haast dorpse Avanti Village aanraden, voor stellen die misschien net wat meer rust zoeken is Avanti Hotel de betere optie. Over beide overigens helemaal niets te klagen, bij beide werden we met open armen ontvangen. Beide zijn bijzonder hygiënisch en bieden alles wat nodig is voor en top verblijf.

Gereisd met partner in september 2018

• 6Henk11-09-2018

Aardig complex voor jonge gezinnen.

Avanti Village appartementen is echt een familiecomplex. Leuk voor jonge gezinnen. De appartementen zijn wat gedateerd en zouden wel een upgrade kunnen gebruiken. De verlichting in de appartementen zou een 1e stap kunnen zijn want in alle lampen zit wit kil licht echt niet sfeervol. Er zijn een groot zwembad bij met voldoende bedden. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt boeken is raadzaam maar doe het daar ter plekke voor 5 euro per persoon (er wordt overigens niet gecontroleerd of je wel/niet ontbijt hebt bijgeboekt). Je krijgt wel iedere dag hetzelfde ontbijtbuffet voorgeschoteld. Geen variatie dus en beperkte keus aan worst en kaas en Engels georiënteerd. Het complex ligt vlakbij het publieke strand waar bedden te huur zijn. Wij zouden zelf niet nog een keer naar Avanti gaan maar eerder in een wat luxer hotel/appartement aan de boulevard verblijven.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Martijn03-09-2018

Topper voor een gezinsvakantie

Mooi en schoon park met appartementen. Supergroot zwembad (ondiep, max 1,20m) omgeven door veel groen, met voldoende lig- en schaduwplekken. Hier hoef je niet al heel vroeg met een strandlaken je ligstoel te claimen (dan wordt ie overigens ook weggehaald), maar kun je eerst rustig genieten van het uitgebreide ontbijtbuffet. De huisjes worden elke dag schoongemaakt.

Je kunt ook gratis gebruikmaken van de faciliteiten in het naastgelegen Avanti Hotel. Daar zijn wij één avond wat wezen drinken, maar de ambiance is er minder gezellig dan in Avanti Village.

Rond het hotel zitten heel wat restaurantjes en barretjes, maar de meeste zijn wel 100% op toeristen gericht. Voor het 'authentieke' werk moet je de bus, taxi of huurauto pakken. Busverbinding naar de haven van Paphos is snel en goedkoop.

Wat beter kan is de verlichting in de huisjes. Die is nogal kil wit, maar daar hebben ze ook in restaurants een handje van.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Appartement Avanti Village info

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal personen2 tot 4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages