Géén boekingskosten

CyprusPaphosPaphos (Pafos)

8.1FantastischScore uit 210 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Appartement Aliathon Holiday Village op Cyprus doet denken aan een klein dorp. Rondom het grote zwembad is voldoende plek in de zon of schaduw. Eten kun je zowel op het park of bij een van de vele restaurantjes rondom het hotel. Het strand is vlakbij en langs de boulevard loop je binnen een half uur naar het centrum en de haven.

Bekijk de beschikbaarheid

210 Reviews over Avanti Village

• 8Mark van der Rijt16-08-2022

Heerlijke vakantie, eten + minidisco wat eenzijdig

De appartementen zijn ruim opgezet met gratis WIFI, airco en worden iedere dag schoongemaakt, m.u.v. maandag en donderdag. De zwembaden zijn niet diep en werden wel erg warm overdag (de waterval voelde aan als een warme douche in de middag). De opzet van de zwembaden, met waterval en een lazy river waar je met je luchtbed heerlijk rond kan drijven vonden wij en de kinderen (7 en 8) wel erg leuk. Wij hadden halfpension geboekt. Het ontbijt was prima. Avondeten (buffet) was wel wat eenzijdig. Ook de minidisco (iedere dag om half 9 s'avonds) was erg leuk, al was wat meer afwisseling leuk geweest. Veel van dezelfde liedjes ( de kinderen hadden er wat minder moeite mee dat het steeds hetzelfde was). Locatie is ongeveer 10 minuten lopen van de zee, maar als je stranddagje wilt, loont het de moeite om ca 20 minuten richting centrum te lopen. Daar is een fijn publiek zandstrand, waar je bedjes en parasol kunt huren voor 2,50 euro per stuk.

• 7Natuur
  • 7De vries17-08-2019

Leuke vakantie maar voor ons eenmalig

Het appartement, omgeving en aankleding was goed..iedere dag schone handdoeken en 5 x per week schoonmaak. Dat was super. Ook appartement was ruim. Mooi zwembad. ' s middags was het water lauw. Ook werd er helaas handdoekje gelegd. Volgens ons worden ze er ' s avonds laat al neergelegd. Echt jammer...Ontbijt echt engels. Naar de haven lopen kan maar wij vonden dit best ver... dat was jammer. Fietsen kun je huren maar geen aanrader. Dan bus of taxi. Niet al het personeel was heel vriendelijk. Bij uitchecken werd ook heel zakelijk gedaan en de enquete die we moesten invullen daar kon geen eens een dank je wel of oogkontakt vanaf. Mooie vakantie gehad maar voor ons eenmalig.

• 8Steffen Procee04-07-2019

Top Super vakantie

Verblijf was Avantie Vilage op Cyprus en was super .Alle dagen schone handdoeken zelfs een badlaken aanwezig die je kon omruilen bij de receptie. Prima schoon maak groot appartement twee airco,s die waren gratis.

• 9Hans Rapstok25-06-2019

Komen op herhaling.

Prachtig aangelegd park, netjes onderhouden, met blokken huizen: 1 blok heeft 4 appartementen, 2 boven / 2 beneden. Grote living met keuken, aparte slaapkamer, beide kamers airco. Kluisje tegen betaling. Schoonmaak prima. Elke dag badlaken wisselen. Veel kinderen, voor rust moet je bij de buren Avanti hotel zijn. Genoeg ligbedden bij het zwembad. Centrum is op loopafstand, half uurtje. Bussen rijden om het kwartier. Grenzend aan het park is restaurant Fiesta. Prima vlees, van lamsrack tot beef. Probeer de Jack Daniëls beef. Daar tegenover zit Ocean Basket. Visrestaurant met heerlijke Gamba's. Te vrerkrijgen in verschillende aantallen. Aan de overkant richting Paphos heb je Cavallini. Italiaans restaurant. Wij vonden dit het beste in de buurt. Prima wijntje erbij, personeel is trouwens overal uiterst vriendelijk. Bij late uitcheck kan je langer blijven in je appartement. Kosten tot 15.00 uur € 35. Tot 18.00 uur € 60. Terugkomertje.

• 8P V Diejen08-06-2019

Zeer goed

Fantastisch park, voor herhaling ja zeker

• 9T boxum28-05-2019

Fantastisch gehad

Zeer goed appartementen complex , zeer groot zwembad met voldoende ligstoelen . Een aanradar , genoeg restaurantjes in de omgeving om te eten , strand is dichtbij , de haven een klein half uurtje lopen , het archeologie bij de haven is zeer de moeite waard met zijn vele mozaïeken, neem een reisstekker mee voor het stroom . Genoeg supermarkten . Neem wel een theedoek mee , die was er niet .... voor je kopjes / glazen enz af te drogen .

• 8Koenen27-04-2019

Geweldig

Goed verzorgd park, mooi zwembad. Uitstekende service . App. Worden netjes schoongemaakt en handoekenwissel iedere dag . Hele goede bedden.

• 9Hendrike Knol04-11-2018

We hebben genoten!

Avanti Village is gebouwd als een dorpje. Hele vriendelijke medewerkers, schoon, mooi zwembad. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Grote appartementen, prima bedden, lekkere stoelen voor op het terras. Wij waren daar met onze volwassen kinderen omdat we 30 jaar getrouwd waren. Bij aankomst stond er een fles champagne, 2 glazen en een felicitatie voor ons klaar. Neem wel 1 of meerdere wereldstekkers mee. Je kunt er ook 1 krijgen bij de receptie. Je kunt voor 1,50 euro met de bus naar Paphos of voor 5 euro een dagkaart kopen.

• 9Guus Roelofs10-10-2018

Gezellig en gemoedelijk appartement, fijne mensen!

Ontzettend fijn personeel! Wij hebben tijdens ons verblijf zowel in Avanti Village als het Avanti Hotel mogen overnachten. Omdat een late check-out op het moment niet kon bij de Village is ons helemaal gratis een overnachting en dag in het hotel aangeboden. Alles top geregeld, we konden de koffers bij de receptie van Village inleveren en toen we aan het einde van de ochtend aankwamen bij het hotel (we hadden die ochtend een tripje staan) was alles al geregeld, lagen de passen klaar en stonden de koffers al op de kamer te wachten.

Voor gezinnen zou ik het gemoedelijke en haast dorpse Avanti Village aanraden, voor stellen die misschien net wat meer rust zoeken is Avanti Hotel de betere optie. Over beide overigens helemaal niets te klagen, bij beide werden we met open armen ontvangen. Beide zijn bijzonder hygiënisch en bieden alles wat nodig is voor en top verblijf.

• 6Henk11-09-2018

Aardig complex voor jonge gezinnen.

Avanti Village appartementen is echt een familiecomplex. Leuk voor jonge gezinnen. De appartementen zijn wat gedateerd en zouden wel een upgrade kunnen gebruiken. De verlichting in de appartementen zou een 1e stap kunnen zijn want in alle lampen zit wit kil licht echt niet sfeervol. Er zijn een groot zwembad bij met voldoende bedden. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt boeken is raadzaam maar doe het daar ter plekke voor 5 euro per persoon (er wordt overigens niet gecontroleerd of je wel/niet ontbijt hebt bijgeboekt). Je krijgt wel iedere dag hetzelfde ontbijtbuffet voorgeschoteld. Geen variatie dus en beperkte keus aan worst en kaas en Engels georiënteerd. Het complex ligt vlakbij het publieke strand waar bedden te huur zijn. Wij zouden zelf niet nog een keer naar Avanti gaan maar eerder in een wat luxer hotel/appartement aan de boulevard verblijven.

Appartement Avanti Village info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)

Maaltijden