Appartement Avanti Village

Appartement
Appartement Avanti Village
8,7

194 reviews over Appartement Avanti Village in het Nederlands

Prima verblijf en alles bij de hand

Felten, 13-1-2018

Ontbijtbuffet was super!

Lunchgerechten bij het zwembad voor verbetering vatbaar!

Prima

Bea, 31-10-2017

Mooi vakantiedorpje met appartementengebouwtjes, ieder zo'n 4 app. 2 boven en 2 onder. Rustig gelegen, geen last van verkeer. Huizen wel dicht op elkaar. Gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijk personeel, gastvrij, servicegericht. Schoon, dagelijks schone handdoeken, mogelijkheid om dagelijks een schoon badlaken voor zwembad te halen. Zwembad is prima, wel druk, zwembad bij het iets verder op gelegen Avanti hotel is rustiger. Lekker ontbijt, Engels gericht. Voldoende restaurants op loopafstand. Bushalte vlakbij. Van harte aanbevolen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig ruim opgezet park met heel mooi zwembad (diepte max. 1,20 m.).

Zeer ruim appartement met dito terras op eerste verdieping (betreft begane grond of eerste verdieping).

Overal airco. Alleen beperkte inventaris en geen sfeerverlichting. Voor de rest uitstekend.

Zeer goede ontbijt, lunch en diner faciliteiten op het park dan wel in de directe nabijheid én tegen zeer scherpe prijzen. Zelf koken is als het ware niet nodig.

Dagelijks wissel van handdoeken en op twee dagen na schoonmaak. Verder dagelijks gratis badhanddoek voor de ligbedjes.

Wekelijks ontvangst met borrel in aanwezigheid van directeur en management. Na thuiskomst een persoonlijke reactie op het door ons ingevulde evaluatieformulier. Ongekend!

Kortom een aanrader.

Onze vakantie op Cyprus is mede dankzij Avanti Village een succes geworden. Chapeau.

Naar de haven, een idyllische locatie, is op loopafstand (25 minuten).

Nicosia en Limassol is een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Avanti Village voor je op een rij gezet:

Mooie en ruime appartementen. Enorm zwembad erbij (ook binnenbad), waar je geen bedjes hoeft te reserveren, er zijn er meer dan genoeg, met veel plekjes om rustig te kunnen liggen.

Personeel zeer vriendelijk. 1 keer was een Engels gezin nogal luidruchtig (tv hard aan) en daar is direct actie op genomen, probleem opgelost.

Voldoende restaurants in de buurt, waar je heerlijk kunt eten, tegen normale prijzen.

Heerlijk!

Sandra, 16-8-2017

De appartementen zijn keurig en ruim. Bedden in slaapkamer waren prima. De slaapbanken voor de kinderen waren echter hard, kinderen geen last van, maar een nachtje ruilen was geen succes. Bijna iedere dag schone handdoeken. Handdoeken voor het zwembad/strand konden iedere ochtend omgeruild worden voor schone. Ontzettend vriendelijk en hardwerkend personeel. Veel Engelsen en heel weinig Nederlanders. Geen last van, maar onze kinderen van 7 en 12 hadden geen vriendjes. Ontbijt en lunch prima in de taverne. Wij hadden geen ontbijt geboekt, omdat we meestal zelf broodjes bij de bakker om de hoek halen. Maar die is er hier niet! Een supermarkt met wat kleffe broodjes. Dus ontbijt bijboeken is wel handig. Kan ook ter plaatse als je je bedenkt. Buffet in Avanti Hotel is goed. Iedere avond ander thema, maar als je buiten de deur wilt eten is restaurant Ficardo echt een aanrader! Zit aan de weg met hotels richting haven. Wij komen zeker een keer terug. Misschien in mei als het niet zo heet is.

Geweldig

Anika, 11-7-2017

Heel goede service, vriendelijk en behulpzaam

Ruim opgezet vakantiedorp

Mariëtte, 8-7-2017

Ruim opgezet vakantiedorp. Blokken van 4 appartementen (begane grond en eerste etage). Groot zwembad met nog wat kleine zwembadjes er omheen. Hier omheen meer dan voldoende bedjes.

Niks te klagen

Desiree, 30-6-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat een vriendelijke mensen, ruim en schoon appartement met goede bedden en volop ruimte. Half pension genoten, het diner had iedere avond een ander thema en was heerlijk.

Volop plaats voor iedereen aan het zwembad.

Trodos gebergte , Paphos stad , en Coral Bay bezocht en dat was erg mooi.

In de omgeving leuke terrasjes en anders 30 min. lopen naar de boulevard en haven. Ook de bus gaat iedere 15 min. Voor 1,50

zeker aan te bevelen

Fam. Maas, 26-6-2017

Wij verbleven in een app. Volop ruimte in app. en goede bedden. Alles schoon en verzorgd, airco aanwezig. Vers fruit in app. bij aankomst incl. 2 flesjes wijn, heel attent!

Geen last gehad van overlast of gehorige app....lag misschien ook aan een wat rustiger publiek in voorseizoen (juni). Je mag ook gebruik maken van faciliteiten van het hotel. Het zwembad van hotel is dieper (1.80 meter) dan van het app. complex (1.30 meter).

Advies: maak bij aankomst gebruik van ontbijt,kost je 6,- p.p. en is goed verzorgd.

Strand ligt aan overkant van de weg en is goed bereikbaar. Leuke boulevard langs het strand, 2 km lopen naar de haven. Goed te bewandelen met kinderwagen. Aan het strand stoelen en parasols te huur voor 5,- á 7,50 per stuk. We zijn er 'n week geweest en hadden voor 3 dagen 'n auto gehuurd...was geen succes. Links rijden in kleine straatjes valt erg tegen. Veel met de bus gedaan, kost 1,50 per rit en volop busvervoer beschikbaar.

Geen negatief woord.

Heerlijke vakantie op een fantastisch complex

Flip Huisman, 13-4-2017

Mooi complex met een fijn zwembad. Ruime appartementen met een flink balkon. De appartementen worden goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Paphos is zowel te voet als per bus goed te bereiken. Vanuit Paphos zijn leuke excursies te maken

We hebben een aantal aanbieders voor Avanti Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Avanti Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Avanti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Avanti Village scoort een 8.67 uit 10 op basis van 197 reviews.