Appartement Avanti Village

KinderhotelWeer vandaag29°17°
Appartement Avanti Village
8,7

200 reviews over Appartement Avanti Village in het Nederlands

Aardig complex voor jonge gezinnen.

Henk
11-9-2018

Avanti Village appartementen is echt een familiecomplex. Leuk voor jonge gezinnen. De appartementen zijn wat gedateerd en zouden wel een upgrade kunnen gebruiken. De verlichting in de appartementen zou een 1e stap kunnen zijn want in alle lampen zit wit kil licht echt niet sfeervol. Er zijn een groot zwembad bij met voldoende bedden. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt boeken is raadzaam maar doe het daar ter plekke voor 5 euro per persoon (er wordt overigens niet gecontroleerd of je wel/niet ontbijt hebt bijgeboekt). Je krijgt wel iedere dag hetzelfde ontbijtbuffet voorgeschoteld. Geen variatie dus en beperkte keus aan worst en kaas en Engels georiënteerd. Het complex ligt vlakbij het publieke strand waar bedden te huur zijn. Wij zouden zelf niet nog een keer naar Avanti gaan maar eerder in een wat luxer hotel/appartement aan de boulevard verblijven.

Topper voor een gezinsvakantie

Martijn
3-9-2018

Mooi en schoon park met appartementen. Supergroot zwembad (ondiep, max 1,20m) omgeven door veel groen, met voldoende lig- en schaduwplekken. Hier hoef je niet al heel vroeg met een strandlaken je ligstoel te claimen (dan wordt ie overigens ook weggehaald), maar kun je eerst rustig genieten van het uitgebreide ontbijtbuffet. De huisjes worden elke dag schoongemaakt.

Je kunt ook gratis gebruikmaken van de faciliteiten in het naastgelegen Avanti Hotel. Daar zijn wij één avond wat wezen drinken, maar de ambiance is er minder gezellig dan in Avanti Village.

Rond het hotel zitten heel wat restaurantjes en barretjes, maar de meeste zijn wel 100% op toeristen gericht. Voor het 'authentieke' werk moet je de bus, taxi of huurauto pakken. Busverbinding naar de haven van Paphos is snel en goedkoop.

Wat beter kan is de verlichting in de huisjes. Die is nogal kil wit, maar daar hebben ze ook in restaurants een handje van.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De appartementen zijn ruim en schoon en het zwembad is heerlijk!

De zee is dichtbij met een klein zandstrand, maar wij lagen heerlijk op de bedjes in het gras. De zee heeft veel zeewier aan de zijkant maar geen last van. De haven is een halfuurtje wandelen, maar is een prachtige wandeling over een brede boulevard langs zee met leuke restaurants. De supermarktjes in de buurt zijn klein en duur. Bij de haven (paar straten er achter) is een grote supermarkt met goede producten en prima prijzen. Deze vakantie is echt een aanrader!

Fantastisch!

Fam. De Lange
16-5-2018

Mooi ruim appartement. Heel vriendelijk behulpzaam personeel.

Hele complex goed onderhouden en schoon.

Geweldig

Nel
9-5-2018

Een geweldig mooi appartementen complex. Schoon en vriendelijk personeel.

Vlakbij de zee. Ontbijt was geweldig.

Helaas geen hostess van touroperator aanwezig, dus je moet alles maar zelf uitzoeken.

Excursies kan je aan de overkant van de straat boeken en niet duur.

Ook met de stadsbus is het prettig overal heen te gaan. Kosten 1,50 per rit.

Rijden zeer regelmatig.

Jammmer alleen dat er van touroperator totaal geen info was.

Maar het complex was super.

Fantastische vakantie met het hele gezin.

Irma Deenen
7-5-2018

Hele nette appartementen, ligging vlakbij het strand. Leuk opgezet, laagbouw, vrolijke kleurtjes, fijn zwembad. De appartementen werden goed schoongemaakt. Alles zag er netjes en verzorgd uit.Omdat het de eerste dagen nog wat fris was, vonden we het fijn dat er ook een binnenzwembad was. Het ontbijt was 's morgens lekker buiten en prima verzorgd. Voor het diner kun je naar het nabij gelegen Avanti hotel. Jammer dat je met het diner aangewezen was op het restaurant binnen en niet buiten kon eten. De eetzaal had niet zoveel sfeer, maar maaltijden waren prima in orde.

Prima verblijf en alles bij de hand

Felten
13-1-2018

Ontbijtbuffet was super!

Lunchgerechten bij het zwembad voor verbetering vatbaar!

Prima

Bea
31-10-2017

Mooi vakantiedorpje met appartementengebouwtjes, ieder zo'n 4 app. 2 boven en 2 onder. Rustig gelegen, geen last van verkeer. Huizen wel dicht op elkaar. Gemoedelijke sfeer. Erg vriendelijk personeel, gastvrij, servicegericht. Schoon, dagelijks schone handdoeken, mogelijkheid om dagelijks een schoon badlaken voor zwembad te halen. Zwembad is prima, wel druk, zwembad bij het iets verder op gelegen Avanti hotel is rustiger. Lekker ontbijt, Engels gericht. Voldoende restaurants op loopafstand. Bushalte vlakbij. Van harte aanbevolen

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig ruim opgezet park met heel mooi zwembad (diepte max. 1,20 m.).

Zeer ruim appartement met dito terras op eerste verdieping (betreft begane grond of eerste verdieping).

Overal airco. Alleen beperkte inventaris en geen sfeerverlichting. Voor de rest uitstekend.

Zeer goede ontbijt, lunch en diner faciliteiten op het park dan wel in de directe nabijheid én tegen zeer scherpe prijzen. Zelf koken is als het ware niet nodig.

Dagelijks wissel van handdoeken en op twee dagen na schoonmaak. Verder dagelijks gratis badhanddoek voor de ligbedjes.

Wekelijks ontvangst met borrel in aanwezigheid van directeur en management. Na thuiskomst een persoonlijke reactie op het door ons ingevulde evaluatieformulier. Ongekend!

Kortom een aanrader.

Onze vakantie op Cyprus is mede dankzij Avanti Village een succes geworden. Chapeau.

Naar de haven, een idyllische locatie, is op loopafstand (25 minuten).

Nicosia en Limassol is een aanrader.

Mooie en ruime appartementen. Enorm zwembad erbij (ook binnenbad), waar je geen bedjes hoeft te reserveren, er zijn er meer dan genoeg, met veel plekjes om rustig te kunnen liggen.

Personeel zeer vriendelijk. 1 keer was een Engels gezin nogal luidruchtig (tv hard aan) en daar is direct actie op genomen, probleem opgelost.

Voldoende restaurants in de buurt, waar je heerlijk kunt eten, tegen normale prijzen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Avanti Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Avanti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.