Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°9°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler
Tjingo
Tjingo

12 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Fantastische locatie en uitstekend eten!

Charlotte Langerak
1-5-2009

Dit hotel ligt echt schitterend aan de zee. Een kamer met seaview is geen weggegooid geld. Wel een idee om bij het reserveren te vragen om een kamer die pal op de zee staat, omdat je anders een groot deel van de dag geen zon hebt op je balkon. Verder leuke kinderspeeltuin en erg leuk kinderzwembad met een levensgrote boot waar op gespeeld kan woren. Het eten is buitengewoon goed voor een buffet wat je krijgt bij je halfpension. Elke avond een ander thema en alles van uitstekende kwaliteit. Voor de lunch kun je goed terecht bij een kleine supermarkt op 3 min loopafstand, waar verse belegde baguettes worden verkocht voor zo'n twee euro.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009
2008

NIET KINDVRIENDELIJK

Henk
26-12-2008

toen ik er was met mijn kinderen 13 en 8 jaar werden ze heeltijd weggduwd, ze moesten apart eten in het restaurant het eten was vies en koud het waren vaak restanten van de dag ervoor. we hadden all in geen aanrader jammer geld ga beter naar een ECHT hotel met 4 sterren dan er een waar er 4 op staan het zijn er eingelijk maar 2 max. 3 nog lannngggg GEEEN 4 stereren KORT SAMENGEVAT ZWAKK!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.