Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°9°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Op 13 juli 2012 zijn we 8 dagen te gast geweest in het Aquamare Hotel.

Voordat we vertrokken kregen we een brief van de reisorganisatie, dat er tijdens ons verblijf een nieuw hotel zou worden gebouwd langs het Aquamare Hotel. We hebben echter hier geen overlast van gehad!

Geen geluidsoverlast of ander ongemak. Het eten was zeer goed, en het personeel erg vriendelijk. Iedere dag werd de kamer keurig opgeruimd en kregen we schone handdoeken. Verder is er een handdoeken service, een fitness center en binnen en buiten zwembaden. Toen we in het hotel aankwamen met de late vlucht werd ons meteen een voucher aangeboden die we tijdens ons verblijf konden inwisselen voor een lunch. Dus goed hotel, goede service, lekker eten en vriendelijk personeel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Zeer net hotel, goede service en erg vriendelijk personeel, over de restaurants kunnen we weinig zeggen gezien we alleen ontbeten in het hotel.

De kamer had een behoorlijk groot balkon waardoor, onze dochter zich goed kon vermaken. Hoewel ze graag haar tijd doorbracht in het kinderbad, wat voor ons een goede uitkomst was.

Zeker de moeite waard om hier nogmaals heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Een vakantie met een balzaal

bepKova
10-6-2012

Wij hadden familiekamer 013 op de begane grond. Een enorme kamer, heerlijk met 2 kleine kinderen. Kamer grensde aan de speeltuin en het zwembad. Beter kon dus niet voor ons. Ivm de bouwactiviteiten, waar we geen last van hadden, kregen we een gratis upgrade van half naar voldoening. Heerlijk eten. Personeel erg aardig voor kinderen. Op het trapje naar de glijbaan na een geweldig peuterzwembad. de Spa van het hotel was er een geweldigstaat bekend als het beste in de regio.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig hotel!

Dennis
11-5-2012

Met ons zoontje van 8 maanden en schoonouders 8 dagen in Aquamare geweest. Aanvankelijk niet het zeezicht waar we voor betaald hadden, maar dit werd gelijk aangepast toen we dit gemeld hadden. Kamer supernet, luxe. Bedden heerlijk! Ontbijt echt overcompleet en lekker, avondbuffet netzo. Complete personeel supervriendelijk, Marina bijvoorbeeld die het iedereen naar de zin probeert te maken, en elke dag met ons zoontje kwam spelen als hij huilde aan het zwembad ofzo. Veel engelsen, nederlanders en russen, van niemand last gehad. Zeker een aanrader. Mannen op Cyprus zijn iets minder, rijden graag heel hard en aso, dus goed opletten met oversteken.

Happy Island restaurantje (richting haven aan doorgaande straat) is echt aan te raden, heerlijk gegeten. Half pension voor die dag omgeboekt naar lunch.

Eilandtour geboekt, deze viel tegen. Van 8.00 tot 18.30 onderweg waarvan echt heel veel in de bus. Korte stops met weinig tijd voor eigen dingen, bijvoorbeeld shoppen in Nicosia.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

super relax

de flodders
22-4-2012

Het Hotel ligt wel wat afgelegen maar het is te lopen naar de haven

Het is wel een rustig hotel,voor jongeren wat minder

geen animatie gezien maar wij waren in april hier

de mensen zijn super vriendelijk ,behulpzaam enz enz echt toppie!!!

Gereisd met partner in april 2012

Goed hotel, van alle gemakken voorzien.

Francisca
27-11-2011

Mooi hotel. Kamer met zeezicht (438) vonden wij de mooiste van het hele hotel :) omdat hij helemaal boven op de hoek zat, daardoor maximale privacy op het balkon, en de hele dag zon, wat in november heerlijk is. Ontbijtbuffet was overweldigend uitgebreid, heerlijk! Dinerbuffet was goed, maar wat ons betreft helaas te weinig griekse specialiteiten. De kamer was ruim, bedden vrij hard (daar kun je een los dun matrasje voor vragen, ligt beter). Personeel vriendelijk en gezellig. Maar 1 minpuntje: er was gratis internet, maar dat haalde de 4e verdieping niet, dus wel in de lobby en tot de 2e verdieping. Afstand tot pafos-haven 1/2 uur lopen. Goede busverbinding.

Gereisd met partner in november 2011

Een aanradertje

Vandaele
15-11-2011

Rustig hotel gelegen aan het einde van een 'hotellenreeks' zo'n 3 km van Kato Pahos haven.

Een gezonde mengeling van nationaliteiten: Engelsen, Duitsers, Russen, Grieken, Nederlanders en weinig Belgen.

Het receptie- en horecapersoneel is heel vriendelijk. Even wennen want je lege bord is zo weggetoverd.

Op zaterdagavond kon de keuken de drukte niet goed volgen door een familiefeest en extra lokale restaurantbezoekers.

Een bezoek aan het welnesscentrum is een aanrader.

Op woensdagavond is er een wijnproeverij: de 3 huiswijnen(rood, rosé, wit) kunnen er geproefd worden.

Er is geen animatie en de zon gaat om 17u00 onder, de avonden voelen een beetje lang aan.

Gereisd met partner in november 2011

Prima hotel, perfecte ligging!

Jolanda
29-10-2011

Hotel Aquamare is prima bevallen. Rustig hotel, geen animatie, wel 2x pw live muziek. Ligging is perfect, 3km van de haven, via de haven is het nog 3 km naar Kato Phapos (oude stad). Tip: koop een buskaartje voor 2 EUR en je kunt de hele dag reizen. OV is prima op tijd. Wegen zijn ook prima voor d eauot, buggy, aangelegde voetpaden, een verademing om zo lekker in de avond naar de stad te lopen. Eten op het hotel is niet nodig, op 15 min. loopafstand heb je geruime keuze in verschillende restaurants en bars. TIP: Restaurant Rimini, Club Fiesta. Ontbijt was prima, gevarieerd en lekker. Verder prima badwater, zeewater (neem wel waterschoenen mee want je kunt de zee niet inlopen zonder eerst een berg stenen te verslaan). Kamers schoon, klein koelkastje, werk prima. Handig: waterkoker op de kamer, koffie en thee wordt dagelijks bijgevuld. Kortom; heerlijke vakantie gehad, Phapos is als stad geweldig. We gaan zeker nog een keer terug!

Nipt 4 sterren waard ...

Wallie
7-10-2011

Na een verblijf van een week in dit hotel is de algemene indruk : nipt 4 sterren waard, maar er moet dringend aandacht geschonken worden aan verschillende storende elementen : kamers met vuile tapisplain, een haakje aan de muur zonder schilderij, versleten tuinmeubilair nefast voor de rug, parasols die niet opengaan, enz.

Maaltijden in buffetvorm goed verzorgd, consumptieprijzen wel behoorlijk hoog, personeel vriendelijk en behulpzaam.

Conclusie : er zijn ongetwijfeld betere alternatieven in deze streek.

Erg goed hotel

H. Stoffelen
5-10-2011

Een van de beste hotels die we tot nu toe hebben gehad.

De lobby van het hotel is stijlvol ingericht met meerdere zitjes.

We hadden een goede kamer met uitzicht op de fraai aangelegde

en goed onderhouden tuin, die overgaat in een (rotsachtig) strandje.

Het ontbijt (direkt bij het zwembad) was goed.

Het diner was steeds afwisselend en en de kwaliteit van de gerechten zondermeer uitstekend.

Algehele service was prima.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.