Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°10°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Een fantastische vakantie!

nel van hulst
3-7-2013

Aan dit hotel klopt echt alles!Nooit gehad zo.Het hotel is zo super schoon,maar dan ook alles is schoon.De buffetten,ontbijt zijn van hoge kwaliteit.Iedere avond een thema.Tafels met linnen gedekt,je bent echt chic uit eten.Hele mooie kamers,wij hadden zeezicht,gratis koffie en thee op de kamer.Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij hebben onze excursies aan de receptie geboekt,scheelt meer als de helft!Prachtig zwembad,groot.Daarnaast zit een poolbar,waar je lekkere snacks kunt bestellen voor de lunch.Op dinsdag is er een gratis wijnproevereij,en er is twee maal per week een zangeres.Bushalte voor de deur,winkelcentrum 500 meter aan de overkant,en de Hop on Hop off bus,stopt op 5 minuten lopen.Wij gaan terug hier!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Geweldig hotel

venise
21-6-2013

Aquamare is een heerlijk hotel om tot rust te komen maar ook om vanalles te ondernemen in de omgeving! Het eten is erg goed, iedere avond anders en goed bijgehouden, kamers worden erg goed schoon gehouden en het personeel is erg vriendelijk! Met de bus, die voor de deur stopt, in 10 min in paphos, voor 1,-! Lopend doe je er een half uur- drie kwartier over! Kortom wil je naar paphos is dit hotel zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2013

Super vakantie! Super hotel!

Chantal
16-5-2013

De accommodatie is erg mooi en chique. De kamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt was iedere dag hetzelfde maar zeer uitgebreid en vers! Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en iedere dag kregen we schone handdoeken. Het terras en zwembad waren ook keurig netjes verzorgd. De laatste dag konden we na het uitchecken nog gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel en de koffers werden netjes opgeborgen.

Gereisd met vrienden in april 2013

Perfect voor 1 week ontspannen

Rob54
9-5-2013

Mooi 4* hotel op 1 na de laatste van de boulevard, dit is dus uitsluitend een wandel/fiets boulevard zonder restaurantjes en winkels. Deze zijn gelegen aan de haven van Paphos. Eten is perfect evenals ontbijt zeer uitgebreid! superschone kamers en zeer vriendelijk personeel. Zoals anderen omschreven is een kamer met zeezicht te boeken aan te raden. Minibar op de kamer, thee en koffie zet faciliteiten, slaapkamers die beslist NIET gehorig zijn, dit zal mede komen door de dikke vloerbedekking. Bedden zijn wel wat hard, dit was het enigste minpuntje wat betreft de kamer. Spa faciliteiten zijn zeer duur, prima fitness met goed werkende toestellen . verder is alles zeer duur in Cyprus. Afstand vliegveld 20 minuten. Was een leuke aanbieding van touroperator voor 260 € ! voor 8 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

leuke plek

Kim
24-12-2012

hier geweest van eind mei tot begin juni 2011.

personeel super vriendelijk, opvallend ook naar kinderen toe (onze dochter was toen 13 maanden oud)

eten voor kleine kids kan op elk moment van de dag opgewarmd worden, daar doen ze niet moeilijk over! het hotel is gelegen vlak aan het strand,en er loopt een paadje tussen het strand en het hotel waar je een heel stuk van de kust kan aflopen.

aan het strand zelf geen ligstoelen voorzien (misschien gebeurd dit wel in juli?) temperaturen rond de 35 graden deze tijd van het jaar.

,heel weinig volk in het hotel.

kamers waren vrij proper, tapis plein die in de kamer ligt niet erg hygienisch. kinderbedje aanwezig bij aankomst

kamer aan de straatkant = veel lawaai! (ook 'snachts)

Paphos was een mooie stad, je kan er met de bus naartoe voor een schappelijke prijs of te voet (ong 45 min stappen)

ontbijt/lunch kan men nemen op het terras met uitzicht op zwembad en strand, leuk! het eten zelf was niet altijd even super maar viel meestal wel mee..

Gereisd met vrienden in mei 2011

Prima hotel

Lisa
4-11-2012

Aquamare is een prima hotel. Het eten is fantastisch en de kamers zijn goed en schoon. Alleen het ligt aan het einde van de hotel boulevard en om bij de haven te komen moet je een behoorlijk stuk lopen of de bus pakken, bushalte vlakbij het hotel de vervoerskosten zijn (op dit moment) 3 euro en daar kan je de hele dag het eiland mee rond rijden. Er is geen entertainment in het hotel maar dit heb ik niet als storend ervaren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en er is gratis wifi aanwezig.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Phapos

Henk Toonen
12-10-2012

Geweldig vriendelijk personeel. Bedden waren zo hard dat ik de eerste 6 dagen amper heb geslapen. Alleen op zaterdagavond live muziek. En dan ook nog binnen helaas. De Spa behandelingen zijn onwijs duur. Verder kloppen de fotos en de beschrijving van de folders van het reisbureau niet meer. Er wordt hier ook veel geklaagd over de prijzen van de horeca, maar een biertje is €2,60 en een wijntje €3,95 Valt dus best mee. Eten was geweldig elke dag een ander menu en gelukkig eens geen enkele keer patat. Hotel en kamers zijn goed schoon

Gereisd met partner in oktober 2012

mooi hotel aan het strand

jan vink
30-9-2012

hotel aquamere beach is een keurig schoon en vriendelijk hotel, de kamers en badkamer zien er keurig uit, wij hadden een superior kamer op de vierde verdieping en deze was zeer ruim en van alle gemakken voorzien, het frontale zeezicht is adembenemend , s 'avonds is er 2 keer per week soft animatie , voor verder vertier is Pafos dichtbij met een goede busverbinding. het buffet is erg goed , zowel s'morgens als s'avonds

Gereisd met partner in september 2012

Geen kinder animatie sumier ontbijt middag en avond eten geen supermarkt in de buurt en bij volpension moet je tog de drankjes betalen en het zwembad dat bestaat ook niet meer maar staat nog wel op de volder dat is tog heel raar je betaalt er voor.kortom een rot hotel zeker met kinderen er is geen animatie slecht strand daarom begrijp ik de reacties van de mensen op zoover ook niet dat het daar zo geweldig is dus niet wel in de haven volop restaurants leven gezelligheid maar goed kortom rot hotel niet doen dus.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Voor herhaling vatbaar

Dominic van Hoof
26-8-2012

Zeer goed hotel. We hebben erg genoten. De kamers en het hotel waren heel schoon. Het eten was goed. In 15dgn maar 1x hetzelfde buffet. Het werd goed aangevuld en er was veel keuze. Zowel bij het ontbijt als bij het diner.

Daarnaast waren de mensen erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.