Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°10°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Aquamare, we missen je nu al

Elske123
18-7-2014

Wij zijn net terug van 2 weken Aquamare. Ontzettend goed hotel. Het hotel is zijn 4 sterren zeker waardig. Mooie luxe uitstraling. Kamers zijn goed, ruim en goede schoonmaak. Airco werkte uitstekend. Bedden waren voor ons prima. Het zwembad is mooi aangelegd, genoeg ligbedden en parasols. Zowel ontbijt als diner is uitstekend! BIj diner elke dag een ander thema, heerlijk. Alles super vers en goed bereid, veel keuze. Personeel was ontzettend aardig in het restaurant, in de bar en bij de receptie. Op ongeveer 10 minuutjes lopen is er een supermarkt van het Aliathon hotel met een bakkertje, iets verder lopen vind je nog meer winkels en restaurantjes. Haven is nog verder, taxi aan te raden. Naast het hotel ligt de bouw van een hotel gewoon stil, dus daar heb je geen last van. De prijs/kwalitieit kon niet beter. Wij hebben een super vakantie gehad in Aquamare en onze dank is groot voor al het personeel! Bedankt voor de geweldige vakantie die wij mochten meemaken en hopelijk tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

In deze periode heerlijk rustig

leoJJ Planken
15-6-2014

Rustig gelegen ,direct aan zee.

mooie kamer met zeezicht en netjes onderhouden

Goed avond buffet , gevarieerde buffetten

goed verzorgd ontbijt

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Minpuntje waren de harde matrassen!!

Gereisd met partner in juni 2014

top- hotel, absoluut zijn geld waard !

Sabine
13-6-2014

wij verbleven hier eind april. Het hotel is zeer proper, mooi , lekker en verzorgd, gevarieerd eten ( thema avonden ) . Mooie ruime kamers, wij hadden een kamer met zeezicht en zicht op zwembad, wat ik wel zou aanraden want aan de andere kant heb je zicht op straat !

prima ligging met mooie wandelweg langs strand. Ik zou dit hotel wel niet boeken in het hoogseizoen want er is maar 1 zwembad en 1 kinder plonsbad; wat me bij volledige bezetting wel te klein lijkt.

Gereisd met partner in januari 2014

D-reizen

Erg mooi hotel met vriendelijk personeel.

Goldsmits
29-5-2014

We zijn verbleven in Aquamare van 20-05 t/m 27-05-2014. Personeel is erg vriendelijk en altijd in staat voor een praatje. Eten was bijna iedere dag anders wel zouden er wat meer soorten vlees mogen en zou het eten wat warmer kunnen. Kamers zijn erg schoon en de ligging is erg gunstig. Je bent in no time in de haven van Paphos. Enige minpunt is dat er voor gezinnen (kinderen) weinig animatie is.

Gereisd met partner in mei 2014

Betty van den Berg
23-4-2014

Kleinschalig vergeleken met naburige hotels. Zeer vriendelijk personeel. Schoon! Mooi zwembad. Prachtige tuin. Gratis wifi in de lobby.

Gereisd met vrienden in april 2014

Verschrikkelijke ervaring!

Marjolein
5-1-2014

We hebben dit hotel geboekt, omdat onze vakantie naar Egypte af was geblazen. We moesten binnen 2 dagen beslissen op basis van foto's. Daar aangekomen bleek dat er een zwembad ontbrak die wel op de foto's te zien was. Het eten was niet goed het was altijd erg druk. Hotel zat tevens vol russen, wat extreem vervelend is. Je kan niet de zee in bij het hotel, want de zee is te ruig. Je moet naar een ander hotel lopen om de zee in te kunnen! Het kan wel bij het hotel, maar dan moet je over allerlei rotsen heen klauteren. Boven was een oud zwembad vol gegooid met zand en er was een terras van gemaakt (het zwembad die op foto's met een jacuzzi lijkt).

We vonden het daarnaast erg duur, doordat het zwembad ontbrak en je de zee niet in kon. Verder werd naast het hotel een nieuw hotel gebouwd, dus je keek naar een bouwval wat nogal storend was.

Nooit weer hier naartoe en absoluut geen aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2013

Geen 4* waard!!

J en M
25-9-2013

Minpunten naar onze mening:

- Onvriendelijk personeel, voornamelijk uit oostblok landen, niet de cypriotische vriendelijkheid!

- Kamers erg klein, en gedateerd

- Kamer aan voorzijde zeer af te raden. Vroeg in de morgen al wakker door harde geluid van bussen die mensen komen halen of brengen.

- Bedden erg hard, bedjes bij het zwembad veel stuk of vervallen.

- Veel Russen wat de sfeer niet ten goede kwam

- Folders en foto's op internet kloppen niet! 1 zwembad wat wel in alle folders staat is helemaal weg!

Positieve zaken:

- Prettige sport mogelijkheid

- Bus voorziening in Paphos. Voor €1,50 pp in de haven

Voor ons dit hotel nooit meer!

Gereisd met partner in september 2013

Rustig, net en huiselijk hotel

DvdV
17-8-2013

In 2008 ook hier geweest, het is wat achteruit gegaan.

Mooie entreehal.

Kamers: De bedden zijn erg hard, de is airco niet zo best te regelen. Reguliere 2pkamer is aan de kleine kant, één 2persoons bed (met 2pers.linnengoed!) dat niet uit elkaar geschoven kan worden! dus alleen geschikt voor stelletjes!, genoeg kastruimte, lekkere douche. Vloerbedekking gedateerd. Klein balkonnetje, superior zeezicht is een aanrader. Wankel slecht functionerend koelkastje.

Eten/eetzaal: uitstekend, maar de ingredienten van de vorige avond komen soms terug in een ander gerecht...!? Ontbijtbuffet uitgebreid en lekker.

Zwembad: niet zo groot maar niet té klein. Genoeg stevige ligbedden, goede handdoeken(service), grappig strandje.

Geen gebruik gemaakt van spa e.d.

Wat geluidsoverlast op sommige avonden van een naburig hotel. Gelukkig maar 2x pw animatie (wij zijn moeder 53 en dochter 23jr oud en we gaan vroeg op om te touren voordat het te warm is). Eiland is zooo leuk, met huurauto genoeg te beleven.

Gereisd anders in juli 2013

Super goede service

M. N.
9-8-2013

Fantastisch hotel met een top service!

Personeel is super vriendelijk - geen vraag te veel, alles regelen ze voor je!

Gereisd met partner in juni 2013

Fijn hotel

meneer Kolthof
31-7-2013

Goed schoon hotel, vriendelijke behulpzame mensen, mooie kamer, heerlijk zwembad.

bedjes langs het zwembad zijn vaak al bezet. Leuk wandelpad langs de zee naar het stadje. Prima busverbinding. Leuke excursies.

Gereisd met partner in juni 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.