Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°7°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

Kenmerken

158 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Andreas
3-11-2015

In een ontspannen sfeer genieten van zee, strand, zwembad en een prima verzorgd hotel: dat zijn de ingrediënten van Aquamare. Niet te groot, gezellige sfeer en behulpzaam en vrolijk personeel. Neem wel een kamer met zeezicht, dan krijg je er een mooi zwembadzicht bij. Ontbijten doe je op een mooi buitenterras bij het zwembad, waar ook nog een kleine taverne is voor een lunch of drankje. Geen herriemuziek, wel een kleine spa en goed geoutilleerde fitnessruimte. Voor wie op de vertrekdag laat wordt opgehaald is er gelegenheid voor douchen en verkleden. Haven van Paphos, met genoeg restaurantjes, is lopend te bereiken in ruim een half uur, wandelroute langs de kust . Kortom, wij hadden er een heerlijke week.

Gereisd met partner in oktober 2015

Fijne vakantie

Uiltjes
20-9-2015

Hotel is mooi, personeel zeer vriendelijk, mooie tuin aan het strand.

Gereisd met partner in september 2015

Ideale plek voor rustzoekers

kovabe
20-6-2015

Een zeer prettig en uitstekend onderhouden hotel. Er heerste een relaxte sfeer en het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Nette kamers. Voor de rust en het uitzicht zouden we wel kiezen voor een kamer met zeezicht. De kwaliteit van het eten was ook prima. Lekker buiten ontbijten. Het diner was binnen en dat was mede door een te koude airco voor ons eigenlijk het enige minpuntje. Mooi zwembad in een groene omgeving en een klein privé strandje. Wilde je in zee zwemmen, dan moest je eerst wel over enkele rotsen. Bij het buurhotel was de toegang tot de zee iets eenvoudiger. Het hotel ligt een aantal kilometers buiten het centrum, maar het toeristisch gedeelte van Paphos is zowel te voet als met de bus goed bereikbaar. Voor ons was het de eerste kennismaking met Cyprus en het is erg goed bevallen.

Gereisd met partner in juni 2015

D-reizen

Heerlijk hotel, fijne bediening, prima eten

Vera en Bert van Dam
14-6-2015

prima hotel, erg aardige mensen, erg servicegericht. Alleen de man in de bar was af en toe de weg kwijt. Iedereen erg behulpzaam, ook bij pogingen de erg harde bedden te verzachten. Geen instapdouche. Geweldig fijne vakantie gehad, erg geschikt ook als je moeilijk ter been bent.

Gereisd anders in juni 2015

super en prachtig mooi hotel ( echte aanrader )

Danielle foederer
26-5-2015

Zijn van 17 mei tot en met 24 mei in auqamare beach geweest.

Super mooi en goed hotel met een mooi uitzicht , mooie kamers , vriendelijk personeel en ontzettend goed eten.

Komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in mei 2015

Geweldig eten

pirets
4-5-2015

De accommodatie is na de winterstop verfrissend te noemen.

Het uitzicht over zee is niet spectaculair een beetje standaard voor de kust Cyprus. De balkons zijn redelijk ruim. De haven van Paphos is te bereiken via de aangelegde boulevard, hier en daar wordt er nog over zand gelopen.

Gereisd met partner in april 2015

Mooie rustige plek!

werner & chantal
26-10-2014

Net terug van een heerlijk weekje in aquamare. We hadden kamer met zeezicht geboekt en dit is ook echt een aanrader. Eerste instantie vreselijke kamer maar na aangeven bij receptie mooie kamer met super uitzicht! Heerlijk ontbijtbuffet dat je buiten of binnen kunt nuttigen. Mooi zwembad en heerlijke tuin die grenst aan strand. Bushalte voor de deur. Op 200m aantal restaurants en supermarkt. Heerlijk genoten van zalige temperatuur in oktober. Huur auto via chris en niet via touroperator!

Gereisd met partner in oktober 2014

Beloofde entertainment niet waargemaakt!

Jan en Coby
25-9-2014

Wij bezochten Aquamare in de tweede helft van september. Het weer is dan erg prettig (alle dagen zon 25+). De accommodatie is keurig, de mensen vriendelijk. Wij troffen een gemengd publiek van jong tot oud. Op korte afstand zijn een supermarkt en een paar eetgelegenheden. Wel ligt het hotel zo'n half uur lopen van het centrum van Kato Paphos waar je zowel over het geplaveide pad langs het water als over de weg naar toe kan. Mocht je voor de bus kiezen: deze komt elk kwartier langs. Een minpunt: ondanks de belofte in de touroperator-gids - er was Totaal Geen entertainment. Wij werden daarvoor verwezen naar naastgelegen hotels! Ook de beloofde gratis hydra-behandeling (Aquamare biedt voldoende welness) was bij receptie en management niet bekend!

Gereisd met partner in september 2014

heerlijke vakantie

Joep Poels
14-9-2014

Goed schoon hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn gedateerd, maar functioneel. Mooi zwembad met rondom hoge palmbomen. De afstand van het hotel naar Paphos is ongeveer 3 kilometer. Achter het hotel ligt een prachtig wandelpad langs het strand naar de stad.

Het hotel en Cyprus is een echte aanrader!

Gereisd anders in september 2014

dit nooit meer

hildatjeerd
13-9-2014

Zeer ONvriendelijk personeel, de kamer waren netjes en schoon en het eten goed, maar het personeel was bij het onbeschofte af, en de plaatjes in de reisgidsen zijn verouderd.

Gereisd anders in september 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.