Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°7°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

Kenmerken

158 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Zeer goed

Jur,
31-7-2017

rustig gelegen eten goed en hotel mooi schoon

Gereisd met partner in juni 2017

Aangenaam en rustig hotelletje

harald,
16-7-2017

07-16/07/17.Half pension in aangenaam hotel met mooie tuin waar rust overheerst.Toegegeven de kamers zijn een beetje aan vernieuwing toe maar steeds goed onderhouden,genoeg kastruimte,badkamer met één lavabo,bad/douche en elke dag nieuwe handdoeken.Haardroger in kamer,gratis safe en koelkast.Niet Europese stopcontacten! Mooi uitgebreid ontbijt met buitenterras waar steeds plaats was evenals de lunch.Het diner was steeds in het a la carte restaurant (vreemd) en was elke dag een ander thema wat bij ons goed in de smaak viel,enkel dat men hier binnen zat.In de pool-beachbar was het gezellig vertoeven en kon men ook eten/drinken.Elke avond gezellig live muziek (jaren 70-80).Aan het strand was een mooi terrasje en enkele gezellige hemelstrandbedden en bij het zwembad was er altijd genoeg strandstoeltjes vrij. Door het warme weer was het water warm,aan de zee geen ruim strand maar rotsachtig omgeving.Wifi moeizaam.Bushalte nabij hotel.Prijzen hetzelfde als bij ons.Aangenaam en rustig hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Jan Sleegers,
27-6-2017

Fijn compact hotel.

Eten is heel goed

Personeel is over het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam.

Alleen jammer dat er onder het afdak waar gegeten moet worden gewoon gerookt mag worden.

Het zwembad is niet zo groot, en het is jammer dat er dan ook nog mensen met luchtbedden in het zwembad gaan ronddrijven.

Ligbedden zijn aan vervanging toe zo ook sommige parasols

De tuinen waar de ligbedden staan zien er verzorgt uit.

Gereisd met partner in juni 2017

Tjingo

Vast niet de laatste keer

Bert,
2-6-2017

Servicegericht, behulpzaam en veel variatie in de maaltijden. Niet iedereen is even taalvaardig en aan het direct weghalen van je eetgerei als men denkt dat je klaar bent met eten moet je wennen. De kamers zijn prima, voldoende ligbedden in de tuin, jammer dat matrasjes daarvoor ontbreken. Thee en andere drankjes uitstekend maar de koffie is echt niet lekker. Zelf oploskoffie meenemen.

All-inclusive is een aanrader maar de kilootjes vliegen er zo wel aan! Er zijn wel kledingverzoeken voor het diner maar daar wordt niet al te strak de hand aan gehouden waardoor vrij grote verschillen. Wi-Fi wisselend maar wel de moeite waard. Zwemwater was nog behoorlijk koud. Animatie leuk voor de kinderen maar niet veel bijzonders voor volwassenen.

De kracht van dit hotel zit in de toppers achter de balie en in de beachbar en het eten. En heel geschikt voor wie moeilijk ter been is.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooi en netjes verzorgd hotel en tuin.

Henriet. Snippe,
28-5-2017

Accommodatie was netjes en schoon en rustig doordat het niet zo grootschalig is. Wat wij minder vonden is de temperatuur van het eten dit was namelijk vaak koud of lauw, smaak op zich was wel goed. En het strand lijkt veel mooier dan in werkelijkheid, rotsen,stenen dus je kan bijna niet de zee inlopen. Verder prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Zeer aantrekkelijk in voorseizoen

Luuk,
25-5-2017

Tussen alle babyboomers en Engelsen was het in mei 2017 prima vertoefen. Het uitzicht is fabelachtig, een kamer met zeezicht is niet noodzakelijk om te genieten van het uitzicht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Her zwembad is keurig verzorgd, en zo zi in mei hoef je niet op tijd op te staan om verzekerd te zijn van een ligbed. Die zijn er de hele dag voldoende. Als er dan toch nig een minimaal minpuntje moet noemen, vonden wij de bedden wat aan de harde kant maar eerlijkheid gebied te zeggen dat wij thuis ook een ultrasoft matras hebben. Hie hrt zomers is durf ik niet te zeggen, maar als je in het late voorjaar op vakantie wilt naar Cyrpus zou ik geen betere keuze kunnen nemen, zeker ook qua prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima hotel, zeer vriendelijk

jamy
6-10-2016

Voor het centrum kan je langs de zee lopen, +/- 25 min wandelen

Goeie sfeer in het hotel

Veel bruiloften in het hotel en omgeving

Gereisd met partner in juni 2015

redelijk hotel

Tiffany
18-9-2016

hotel heeft 4 sterren waardering, dit vind ik vooral terug bij het zwembad aan de zee met spectaculair uitzicht. niet nodig zeezicht te boeken, zeezicht heeft elke kamer aan de achterkant. Kamer is netjes en schoon maar niet erg luxe bijv. ontbijt is gebaseerd op de engelse toeristen. er is altijd wel wat te vinden wat je lust maar komt daardoor wel snel elke dag op hetzelfde uit. (pannekoeken,omelet,brood,fruit) voor een weekje is dat prima te doen. bushalte voor het hotel. 1,50 enkeltje naar de haven(centrum),5 euro dagkaartje overal op cyprus tot 11 uur 'savonds. veel dingen goed bereikbaar met bus ! wel goed opletten waar je op terugweg uitstapt, bus roept geen haltes om of te zien. langs het strand loopt een pad maar dat is drie kwartier lopen naar haven. wifi is erg sloom en ALLEEN verbinding in de lobby zodat je snelle wifi gaat kopen.(15 euro voor 1 week) receptie personeel mag meer informatie geven bij aankomst er werd ons alleen verteld tot hoelaat ontbijt was verder niets. altijd wel bedjes beschikbaar rondom zwembad en strand, veel mensen laten helaas handdoek liggen waardoor ze bezet lijken maar eigenlijk de rest vd dag vrij zijn. strandje aan het hotel is wat ruw en waterschoenen aan te raden vanwege de stenen. zwembad is ruim genoeg. ander zwembad is in de hoek voor kids.eten mag niet rond het zwembad. leuk piratenbootje,pierenbad,gameroom en springkussen voor kinderen. jonge ouders met jonge kinderen was vooral het publiek wat verbleef hier. Engelsen, russen, belgen, Nederlanders. vliegveld en supermarkt dichtbij. elke dag bed en handdoeken verschoond. goed werkende airco, gaat uit wanneer balkondeur open gaat.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Niet onze beste keus

hc
9-8-2016

(Te)Veel van verwacht. Mooie ruime kamer. Alleen onder de containers en de airco. Personeel ruimt snachts uiteraard nog even alles op, en helaas niet op zon rustige manier. Smorgens vroeg uit je bed wil je een ligbed hebben. Anders alles gereserveerd (?) terwijl er niemand komt. Als je geluk heb kun je gebruik maken van de winkel bij het hotel echter van de 10 keer zul je er 7 keer helaas niemand aantreffen. De info bij de receptie is helaas niet correct daardoor 2 x probleempjes gehad. Veel Russische gasten die het halve hotel nog laat in de nacht laten genieten van hun uitspattingen. (Zal het niet nader benoemen). Locatie is prima. Lekker aan de zee. Wel behoorlijke loopafstand van het dorp. Geen 3e zwembad zoals beschreven bij bepaalde organisaties. Maar een gezellig terras waar niemand zit met een gesloten bar. Personeel bij restaurant vriendelijk. Daar kan de rest een voorbeeld aan nemen. Denk dat het misschien iets te druk is geworden om alles goed te hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Uitstekend

Petrus
29-6-2016

Hotel uitermate geschikt voor een zon, zee en strandvakantie. Direct aan zee, mooie kamers en uitzicht, zeer vriendelijk personeel. En elke dag zeer lekker eten. Voldoende bedjes in een mooie rustige palmentuin, maar wel zeer vroeg beleggen. Klassiek hotel en kleinschalig vergeleken met de naastliggende hotels. Enige nadeel in deze periode waren de vele Russen met kleine kinderen, terwijl het hotel daar eigenlijk niet geschikt voor is. Ook ver van Pafos, maar bus stopt voor de deur en er loopt een wandelpad langs het strand. Supermarkt op loopafstand maar ook winkeltje in hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.