Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°10°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

158 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Topzomervakantie in juni

Iris Den Haag,
12-1-2019

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, prima balkon en goede airco, goed eten en genoeg variatie, bushalte voor de deur, leuk en erg vriendelijk personeel, super relaxen op een zachtje strandbedje, lekkere cocktails in de avond, geen last gehad van bouw ernaast. Wel wat moeite gehad met bed, ivm rug en met de weinig parasols tov de bedjes. Dus daarom maar vroeg op een bedje met parasol gaan liggen. Maar verder ontzettend genoten en begin juni hadden wij al een heerlijke zomervakantie. Troodos gebergte blijft een aanrader!! Vergeet je waterschoenen niet!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Erg leuke vakantie gehad.

Raymond,
8-11-2018

Echt heel leuk hotel! Goed eten en vriendelijk personeel! Het buitenbad was wel erg koud, maar als het 28 graden is, dan is dat wel lekker! Verder is het ook heel makkelijk om met de bus naar de harbour te gaan! Je staat er al voor €1,50.

Is gezellig druk en leuke winkeltjes en restaurants.

Bedden waren wel erg hard, maar dat heeft voor ons de pret niet bedorven!

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi hotel direct aan zee

Christine,
26-10-2018

Mooi hotel, direct aan zee gelegen. Kamers wat aan de kleine kant met beetje gedateerde meubels maar wel heel schoon en compleet zoals bijv. gratis kluisje en airco, goede bedden, grote kasten, föhn, mogelijkheid tot maken van koffie/thee, flesjes shampoo e.d. Uitzicht mooi, goede service, vriendelijk personeel, de buffetten voor het ontbijt en avondeten zijn niet superbijzonder maar wel gewoon goed.

Pluspunten vind ik de mooie ligging aan zee, mooie wellness, geweldige massages, service personeel, handdoekenservice aan het zwembad. Kleine minpuntjes: beetje gedateerde kamers, ver van het centrum, water binnenbad ijskoud (te koud om te zwemmen), fitness beetje gedateerd ook.

Tips: de massages, auto huren

Gereisd met partner in oktober 2018

Middelmatig hotel

Bram,
2-8-2018

Het hotel ligt dicht bij de zee, maar een behoorlijk eind het stadscentrum. ook de oude haven ligt op ongeveer 20 minuten lopen langs een mooie boulevard. De kamers zijn prima en erg schoon, maar ogen gedateerd en hebben harde bedden en niet al te best beddengoed. Het eten is opzich prima, alleen zowel ontbijt buffet en Diner buffet weinig gevarieerd, vooral veel vis en weinig vlees gerechten daarnaast is het eten vaak niet erg warm mede daardoor 1 of 2 keer buiten het hotel gegeten. All-inclusive geen aanrader, niet te vergelijken met bijvoorbeeld Turkije. het zwembad is prima en genoeg ligbedden. geen animatie wel een klein rutig barretje. mede door de ligging aan de zee en het zwembad heeft het hotel 4 sterren. Wij hadden het idee dat het hotel in het hoogseizoen (juli) niet vol was

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fijn, zuiver, goed onderhouden hotel !

Irma,
5-6-2018

8 Dagen op basis van all inclusive verbleven we in dit mooie hotel met zeer mooie tuin. Het strandje aan zee is niet al te groot maar voldoende om even lekker af te koelen. Wel veel rotsen in het water. Het hotel wordt zeer goed schoongemaakt, zowel binnen als buiten. Alles keurig schoon. Het personeel is zeer vriendelijk alhoewel de manager en de man achter de bar bij het zwembad hier nog wel wat aan kunnen werken. Het eten is goed, gevarrieerd en keuze genoeg. Wel vonden we het jammer dat het diner s’avonds binnen was. Onze kamer waar we verbleven zag er tip top uit. Wel zou ik kiezen voor zeezicht. Iedere avond m.u.v zondag live muziek. De boulevard die loopt tot aan Paphos stad is lang en leidt je langs verschillende hotels.De afgelopen maanden heeft het hotel een complete renovatie gehad. WiFi is super . Wij hebben genoten van het eiland en het fijne hotel en vinden dit zeker een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2018

Meest genoten van het eten en vriendelijkheid

Annelien Hoekwater,
1-5-2018

Het dinerbuffet is geweldig, zeer smakelijk. Elke dag wat anders, ook in de 2e week geen herhaling. Het ontbijtbuffet is matig, d.w.z. we hebben de harde broodjes gemist. Wel voldoende beleg en andere ontbijtproducten. Het hotel is zeer rustig gelegen. De afstand naar de "bewoonde wereld" is zeker verder dan de 2 km die wordt aangegeven. Het was ruim 4 km, pas op het einde richting de haven waren er terrassen. Wel is een bushalte voor de deur. Elk kwartier, ook ,s avonds. Het hotel heeft een privéstrand. Echter je kunt niet genieten van het verblijf in de zee, vanwege zeer grote rotsstenen. Dit is een levensgevaarlijke onderneming. We hadden kamer met zeezicht geboekt en onze teleurstelling was groot toen we een kamer in een hoek kregen met zeer klein balkon. 1 persoon kon, als je op balkon zat een reepje zee zien. Ook had je aan deze kant veel overlast van bouwwerkzaamheden naastgelegen hotel. Na 2 verhuizingen kwam het goed

Gereisd met partner in april 2018

Cyprus juli 2017 aquamare Beach Hotel .Wederom een prachtige reis, alles naar wens , steeds zoals beloofd. Mooi hotel met lekker eten. Dinner s avonds was zeer stijlvol met bediening volledig in stijl. Mooi en net zwembad, met prive strand inclusief aangename strandaccomodatie vlak voor hotel. S avond niet te druk, wat onze voorkeur geniet. We hadden huurauto geboekt dus instappen en de mooiste plekjes van Cyprus waren zo bereikbaar. Helaas ook hier “handdoekjesleggers” en mensen die dan op een ganse dag 10 min van hun zetel kwamen “genieten”. helaas wereldwijd probleem dat het egoisme van de toerist nogmaal in de verf zet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk maar weinig te doen rustige hotel

bono,
17-8-2017

Eten was goed (miste wel de puddingen+ijs bij de toetjes), mensen aardig en behulpzaam, goede bediening en echt een super lokatie

slechte wifi ( Alleen bij receptie), weinig tot geen animitie voor kinderen, als er s'avonds muziek was ± 4 x per week zaten er hooguit 20 mensen in de bar , dus erg gezellig was het niet.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig hotel met goede service

karin,
6-8-2017

Vriendelijk personeel en erg schoon.Niet echt dichtbij het centrum maar wel mooie wandeling op de boulevard naar het centrum

Gereisd alleenreizend in juni 2017

prima hotel

Dian,
3-8-2017

Prima hotel, alleen jammer dat het wat verder van de centrum afligt,( ongeveer 45 minuten lopen). Vlakbij het hotel is een bushalte.

Er waren veel Russen en Engelsen.

Buffetten prima (niet te vergelijken met Turkije), maar eten blijft een kwestie van smaak.

De zee is helder, alleen zijn waterschoenen echt aan te raden.

Wifi is hopeloos,vooral als het druk is in de lobby.

Veel mensen gaan s'avonds naar het centrum, waardoor het in het hotel vrij rustig is.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.