Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag16°11°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Geweldig hotel met goede service

karin,
6-8-2017

Vriendelijk personeel en erg schoon.Niet echt dichtbij het centrum maar wel mooie wandeling op de boulevard naar het centrum

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Prima hotel

Dominique
1-6-2016

Hotel is prima, receptiemedewerkers zijn vriendelijk. Groot pluspunt was dat er altijd bedjes beschikbaar waren dus je hoeft nooit te rennen met je handdoek 's morgens vroeg. Ontbijtbuffet was uitgebreid, voor elk wat wils. Animatieteam was er wel maar niet echt zichtbaar, 1 x een rondje door de tuin trekt geen volle zalen. Bushalte vlakbij.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Heerlijke rust

Gerry
22-5-2016

Het hotel ligt bijna aan het einde van de boulevard. Naar het fort is het zo'n 40 minuten lopen. Er is een bushalte voor de deur.

Probeer wel een kamer aan de zwembadkant te krijgen. Het hotel ligt precies bij een rotonde en daar kun je wel last van hebben. Kamer is compleet ingericht (tv/ gratis! koelkast en gratis! kluis), maar heel standaard. Er is geen enkele poging gedaan om het een beetje gezellig te maken. Sombere boswachterkleuren. Het eten is kwalitatief goed, maar verwacht geen 'Spaanse buffetten'. Er is voldoende gevarieerde keuze, maar geen overdaad. Het is heerlijk rustig en ruim opgezet. Lekker zwembad. Geen stoelen rond het zwembad gepropt zodat je elleboog aan elleboog ligt met de buurman, maar lekker in het gras met een eigen parasol. Kinderbad ligt apart van grote zwembad met eigen ligstoelen en parasols. Gasten in april waren netjes en rustig: (oudere) NLs, (oudere,/ niet getatoeeerde) GB's en (niet buffetaasgierende) Russen.

Gereisd alleenreizend in april 2016

D-reizen

Fantastisch alleen ver buiten het centrum

Mevr. Jansen
8-5-2016

Hele fijne en goede kamers, vriendelijke mensen, leuke locatie maar ligt erg afgelegen.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Prima hotel

Lisa
4-11-2012

Aquamare is een prima hotel. Het eten is fantastisch en de kamers zijn goed en schoon. Alleen het ligt aan het einde van de hotel boulevard en om bij de haven te komen moet je een behoorlijk stuk lopen of de bus pakken, bushalte vlakbij het hotel de vervoerskosten zijn (op dit moment) 3 euro en daar kan je de hele dag het eiland mee rond rijden. Er is geen entertainment in het hotel maar dit heb ik niet als storend ervaren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en er is gratis wifi aanwezig.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Een super mooi hotel, mooi verzorgde kamer (elke dag schoon linnengoed, elke dag wordt kamer schoongemaakt). Het ochtendontbijt is erg één tonig, echt gericht op de engelsen. Strand is van een slechte kwaliteit, grote kiezels, en stenen onder de waterlijn in zee, strand van buren 50 meter verderop, is echt van een super kwaliteit!

Hotel ligt echt een 500 meter van de winkeltjes / tavernes af, jammer. De prijzen van de spa's zijn erg duur, zodat een gezin dit niet snel zou boeken. Internet is goed toegankelijk, mits je een 200 minuten kaart koopt, nooit hoeven wachten om op internet te gaan.

Gereisd alleenreizend in juli 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.