Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°10°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Heerlijk hotel, fijne bediening, prima eten

Vera en Bert van Dam
14-6-2015

prima hotel, erg aardige mensen, erg servicegericht. Alleen de man in de bar was af en toe de weg kwijt. Iedereen erg behulpzaam, ook bij pogingen de erg harde bedden te verzachten. Geen instapdouche. Geweldig fijne vakantie gehad, erg geschikt ook als je moeilijk ter been bent.

Gereisd anders in juni 2015

heerlijke vakantie

Joep Poels
14-9-2014

Goed schoon hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn gedateerd, maar functioneel. Mooi zwembad met rondom hoge palmbomen. De afstand van het hotel naar Paphos is ongeveer 3 kilometer. Achter het hotel ligt een prachtig wandelpad langs het strand naar de stad.

Het hotel en Cyprus is een echte aanrader!

Gereisd anders in september 2014

dit nooit meer

hildatjeerd
13-9-2014

Zeer ONvriendelijk personeel, de kamer waren netjes en schoon en het eten goed, maar het personeel was bij het onbeschofte af, en de plaatjes in de reisgidsen zijn verouderd.

Gereisd anders in september 2014

D-reizen

Rustig, net en huiselijk hotel

DvdV
17-8-2013

In 2008 ook hier geweest, het is wat achteruit gegaan.

Mooie entreehal.

Kamers: De bedden zijn erg hard, de is airco niet zo best te regelen. Reguliere 2pkamer is aan de kleine kant, één 2persoons bed (met 2pers.linnengoed!) dat niet uit elkaar geschoven kan worden! dus alleen geschikt voor stelletjes!, genoeg kastruimte, lekkere douche. Vloerbedekking gedateerd. Klein balkonnetje, superior zeezicht is een aanrader. Wankel slecht functionerend koelkastje.

Eten/eetzaal: uitstekend, maar de ingredienten van de vorige avond komen soms terug in een ander gerecht...!? Ontbijtbuffet uitgebreid en lekker.

Zwembad: niet zo groot maar niet té klein. Genoeg stevige ligbedden, goede handdoeken(service), grappig strandje.

Geen gebruik gemaakt van spa e.d.

Wat geluidsoverlast op sommige avonden van een naburig hotel. Gelukkig maar 2x pw animatie (wij zijn moeder 53 en dochter 23jr oud en we gaan vroeg op om te touren voordat het te warm is). Eiland is zooo leuk, met huurauto genoeg te beleven.

Gereisd anders in juli 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.