Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag21°9°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Middelmatig hotel

Bram,
2-8-2018

Het hotel ligt dicht bij de zee, maar een behoorlijk eind het stadscentrum. ook de oude haven ligt op ongeveer 20 minuten lopen langs een mooie boulevard. De kamers zijn prima en erg schoon, maar ogen gedateerd en hebben harde bedden en niet al te best beddengoed. Het eten is opzich prima, alleen zowel ontbijt buffet en Diner buffet weinig gevarieerd, vooral veel vis en weinig vlees gerechten daarnaast is het eten vaak niet erg warm mede daardoor 1 of 2 keer buiten het hotel gegeten. All-inclusive geen aanrader, niet te vergelijken met bijvoorbeeld Turkije. het zwembad is prima en genoeg ligbedden. geen animatie wel een klein rutig barretje. mede door de ligging aan de zee en het zwembad heeft het hotel 4 sterren. Wij hadden het idee dat het hotel in het hoogseizoen (juli) niet vol was

Gereisd met vrienden in juli 2018

prima hotel

Dian,
3-8-2017

Prima hotel, alleen jammer dat het wat verder van de centrum afligt,( ongeveer 45 minuten lopen). Vlakbij het hotel is een bushalte.

Er waren veel Russen en Engelsen.

Buffetten prima (niet te vergelijken met Turkije), maar eten blijft een kwestie van smaak.

De zee is helder, alleen zijn waterschoenen echt aan te raden.

Wifi is hopeloos,vooral als het druk is in de lobby.

Veel mensen gaan s'avonds naar het centrum, waardoor het in het hotel vrij rustig is.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Vast niet de laatste keer

Bert,
2-6-2017

Servicegericht, behulpzaam en veel variatie in de maaltijden. Niet iedereen is even taalvaardig en aan het direct weghalen van je eetgerei als men denkt dat je klaar bent met eten moet je wennen. De kamers zijn prima, voldoende ligbedden in de tuin, jammer dat matrasjes daarvoor ontbreken. Thee en andere drankjes uitstekend maar de koffie is echt niet lekker. Zelf oploskoffie meenemen.

All-inclusive is een aanrader maar de kilootjes vliegen er zo wel aan! Er zijn wel kledingverzoeken voor het diner maar daar wordt niet al te strak de hand aan gehouden waardoor vrij grote verschillen. Wi-Fi wisselend maar wel de moeite waard. Zwemwater was nog behoorlijk koud. Animatie leuk voor de kinderen maar niet veel bijzonders voor volwassenen.

De kracht van dit hotel zit in de toppers achter de balie en in de beachbar en het eten. En heel geschikt voor wie moeilijk ter been is.

Gereisd met vrienden in mei 2017

redelijk hotel

Tiffany
18-9-2016

hotel heeft 4 sterren waardering, dit vind ik vooral terug bij het zwembad aan de zee met spectaculair uitzicht. niet nodig zeezicht te boeken, zeezicht heeft elke kamer aan de achterkant. Kamer is netjes en schoon maar niet erg luxe bijv. ontbijt is gebaseerd op de engelse toeristen. er is altijd wel wat te vinden wat je lust maar komt daardoor wel snel elke dag op hetzelfde uit. (pannekoeken,omelet,brood,fruit) voor een weekje is dat prima te doen. bushalte voor het hotel. 1,50 enkeltje naar de haven(centrum),5 euro dagkaartje overal op cyprus tot 11 uur 'savonds. veel dingen goed bereikbaar met bus ! wel goed opletten waar je op terugweg uitstapt, bus roept geen haltes om of te zien. langs het strand loopt een pad maar dat is drie kwartier lopen naar haven. wifi is erg sloom en ALLEEN verbinding in de lobby zodat je snelle wifi gaat kopen.(15 euro voor 1 week) receptie personeel mag meer informatie geven bij aankomst er werd ons alleen verteld tot hoelaat ontbijt was verder niets. altijd wel bedjes beschikbaar rondom zwembad en strand, veel mensen laten helaas handdoek liggen waardoor ze bezet lijken maar eigenlijk de rest vd dag vrij zijn. strandje aan het hotel is wat ruw en waterschoenen aan te raden vanwege de stenen. zwembad is ruim genoeg. ander zwembad is in de hoek voor kids.eten mag niet rond het zwembad. leuk piratenbootje,pierenbad,gameroom en springkussen voor kinderen. jonge ouders met jonge kinderen was vooral het publiek wat verbleef hier. Engelsen, russen, belgen, Nederlanders. vliegveld en supermarkt dichtbij. elke dag bed en handdoeken verschoond. goed werkende airco, gaat uit wanneer balkondeur open gaat.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Goed hotel

Wil
25-6-2016

Mooie kamer, ruim. Goed eten, veel keus en vers werd steeds aangevuld. Vriendelijk personeel en meer dan genoeg ligbedden bij de zwembaden en in de tuin. Veel ruimte om je heen in de grote tuin. Ook verder niet zo massaal.

Er is niets wat tegenviel

Gereisd met vrienden in mei 2016

Betty van den Berg
23-4-2014

Kleinschalig vergeleken met naburige hotels. Zeer vriendelijk personeel. Schoon! Mooi zwembad. Prachtige tuin. Gratis wifi in de lobby.

Gereisd met vrienden in april 2014

Een fantastische vakantie!

nel van hulst
3-7-2013

Aan dit hotel klopt echt alles!Nooit gehad zo.Het hotel is zo super schoon,maar dan ook alles is schoon.De buffetten,ontbijt zijn van hoge kwaliteit.Iedere avond een thema.Tafels met linnen gedekt,je bent echt chic uit eten.Hele mooie kamers,wij hadden zeezicht,gratis koffie en thee op de kamer.Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Wij hebben onze excursies aan de receptie geboekt,scheelt meer als de helft!Prachtig zwembad,groot.Daarnaast zit een poolbar,waar je lekkere snacks kunt bestellen voor de lunch.Op dinsdag is er een gratis wijnproevereij,en er is twee maal per week een zangeres.Bushalte voor de deur,winkelcentrum 500 meter aan de overkant,en de Hop on Hop off bus,stopt op 5 minuten lopen.Wij gaan terug hier!

Gereisd met vrienden in juni 2013

Super vakantie! Super hotel!

Chantal
16-5-2013

De accommodatie is erg mooi en chique. De kamers zijn netjes en schoon. Het ontbijt was iedere dag hetzelfde maar zeer uitgebreid en vers! Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en iedere dag kregen we schone handdoeken. Het terras en zwembad waren ook keurig netjes verzorgd. De laatste dag konden we na het uitchecken nog gebruik maken van alle faciliteiten van het hotel en de koffers werden netjes opgeborgen.

Gereisd met vrienden in april 2013

leuke plek

Kim
24-12-2012

hier geweest van eind mei tot begin juni 2011.

personeel super vriendelijk, opvallend ook naar kinderen toe (onze dochter was toen 13 maanden oud)

eten voor kleine kids kan op elk moment van de dag opgewarmd worden, daar doen ze niet moeilijk over! het hotel is gelegen vlak aan het strand,en er loopt een paadje tussen het strand en het hotel waar je een heel stuk van de kust kan aflopen.

aan het strand zelf geen ligstoelen voorzien (misschien gebeurd dit wel in juli?) temperaturen rond de 35 graden deze tijd van het jaar.

,heel weinig volk in het hotel.

kamers waren vrij proper, tapis plein die in de kamer ligt niet erg hygienisch. kinderbedje aanwezig bij aankomst

kamer aan de straatkant = veel lawaai! (ook 'snachts)

Paphos was een mooie stad, je kan er met de bus naartoe voor een schappelijke prijs of te voet (ong 45 min stappen)

ontbijt/lunch kan men nemen op het terras met uitzicht op zwembad en strand, leuk! het eten zelf was niet altijd even super maar viel meestal wel mee..

Gereisd met vrienden in mei 2011

Net terug van een week in hotel Aquamare. Super hotel!

Niets op aan te merken! Het zwembad op de foto is verdwenen daarvoor in de plaats is een kleiner zwembad terug gekomen. Ook niet verkeerd hoor. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers super netjes, de bedden zijn wel wat hard en de kussens een beetje dun, maar er ligt een extra kussen in de kast. De bus stopt vlak voor het hotel en een retourtje (die je de hele dag mag gebruiken) kost maar 2 euro. 10 minuten in de bus en je bent bij alle leuke restaurantjes. TIP : koop gewoon je frisdrank en dergelijke in de supermarkt die een paar minuten verderop zit, in het hotel is drinken best aan de prijs. Nog een tip: Ga eten bij HAPPY ISLAND (de halte na Alexander the Great uitstappen) Heerlijk en gezellig restaurant. Wij hadden alleen ontbijt. Aanrader want er zijn veel restaurantjes in de buurt niet te duur. Kortom een aanrader voor een weekje vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.