Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°9°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Geweldig hotel met goede service

karin,
6-8-2017

Vriendelijk personeel en erg schoon.Niet echt dichtbij het centrum maar wel mooie wandeling op de boulevard naar het centrum

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Prima hotel

Dominique
1-6-2016

Hotel is prima, receptiemedewerkers zijn vriendelijk. Groot pluspunt was dat er altijd bedjes beschikbaar waren dus je hoeft nooit te rennen met je handdoek 's morgens vroeg. Ontbijtbuffet was uitgebreid, voor elk wat wils. Animatieteam was er wel maar niet echt zichtbaar, 1 x een rondje door de tuin trekt geen volle zalen. Bushalte vlakbij.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Heerlijke rust

Gerry
22-5-2016

Het hotel ligt bijna aan het einde van de boulevard. Naar het fort is het zo'n 40 minuten lopen. Er is een bushalte voor de deur.

Probeer wel een kamer aan de zwembadkant te krijgen. Het hotel ligt precies bij een rotonde en daar kun je wel last van hebben. Kamer is compleet ingericht (tv/ gratis! koelkast en gratis! kluis), maar heel standaard. Er is geen enkele poging gedaan om het een beetje gezellig te maken. Sombere boswachterkleuren. Het eten is kwalitatief goed, maar verwacht geen 'Spaanse buffetten'. Er is voldoende gevarieerde keuze, maar geen overdaad. Het is heerlijk rustig en ruim opgezet. Lekker zwembad. Geen stoelen rond het zwembad gepropt zodat je elleboog aan elleboog ligt met de buurman, maar lekker in het gras met een eigen parasol. Kinderbad ligt apart van grote zwembad met eigen ligstoelen en parasols. Gasten in april waren netjes en rustig: (oudere) NLs, (oudere,/ niet getatoeeerde) GB's en (niet buffetaasgierende) Russen.

Gereisd alleenreizend in april 2016

D-reizen

Fantastisch alleen ver buiten het centrum

Mevr. Jansen
8-5-2016

Hele fijne en goede kamers, vriendelijke mensen, leuke locatie maar ligt erg afgelegen.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Prima hotel

Lisa
4-11-2012

Aquamare is een prima hotel. Het eten is fantastisch en de kamers zijn goed en schoon. Alleen het ligt aan het einde van de hotel boulevard en om bij de haven te komen moet je een behoorlijk stuk lopen of de bus pakken, bushalte vlakbij het hotel de vervoerskosten zijn (op dit moment) 3 euro en daar kan je de hele dag het eiland mee rond rijden. Er is geen entertainment in het hotel maar dit heb ik niet als storend ervaren. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en er is gratis wifi aanwezig.

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Geen kinder animatie sumier ontbijt middag en avond eten geen supermarkt in de buurt en bij volpension moet je tog de drankjes betalen en het zwembad dat bestaat ook niet meer maar staat nog wel op de volder dat is tog heel raar je betaalt er voor.kortom een rot hotel zeker met kinderen er is geen animatie slecht strand daarom begrijp ik de reacties van de mensen op zoover ook niet dat het daar zo geweldig is dus niet wel in de haven volop restaurants leven gezelligheid maar goed kortom rot hotel niet doen dus.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Zeer net hotel, goede service en erg vriendelijk personeel, over de restaurants kunnen we weinig zeggen gezien we alleen ontbeten in het hotel.

De kamer had een behoorlijk groot balkon waardoor, onze dochter zich goed kon vermaken. Hoewel ze graag haar tijd doorbracht in het kinderbad, wat voor ons een goede uitkomst was.

Zeker de moeite waard om hier nogmaals heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Een vakantie met een balzaal

bepKova
10-6-2012

Wij hadden familiekamer 013 op de begane grond. Een enorme kamer, heerlijk met 2 kleine kinderen. Kamer grensde aan de speeltuin en het zwembad. Beter kon dus niet voor ons. Ivm de bouwactiviteiten, waar we geen last van hadden, kregen we een gratis upgrade van half naar voldoening. Heerlijk eten. Personeel erg aardig voor kinderen. Op het trapje naar de glijbaan na een geweldig peuterzwembad. de Spa van het hotel was er een geweldigstaat bekend als het beste in de regio.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig hotel!

Dennis
11-5-2012

Met ons zoontje van 8 maanden en schoonouders 8 dagen in Aquamare geweest. Aanvankelijk niet het zeezicht waar we voor betaald hadden, maar dit werd gelijk aangepast toen we dit gemeld hadden. Kamer supernet, luxe. Bedden heerlijk! Ontbijt echt overcompleet en lekker, avondbuffet netzo. Complete personeel supervriendelijk, Marina bijvoorbeeld die het iedereen naar de zin probeert te maken, en elke dag met ons zoontje kwam spelen als hij huilde aan het zwembad ofzo. Veel engelsen, nederlanders en russen, van niemand last gehad. Zeker een aanrader. Mannen op Cyprus zijn iets minder, rijden graag heel hard en aso, dus goed opletten met oversteken.

Happy Island restaurantje (richting haven aan doorgaande straat) is echt aan te raden, heerlijk gegeten. Half pension voor die dag omgeboekt naar lunch.

Eilandtour geboekt, deze viel tegen. Van 8.00 tot 18.30 onderweg waarvan echt heel veel in de bus. Korte stops met weinig tijd voor eigen dingen, bijvoorbeeld shoppen in Nicosia.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Niet met kinderen naar toe

Margreet
5-8-2011

Het hotel is goed qua ontbijt en als uitgangspunt voor uitstapjes (per bus). Kamers klein en van het vloerkleed kun je soep koken, erg vies. Ga niet met kinderen hier naar toe, het kinderbad heeft een vlijmscherpe bodem, van cementsteentjes. Voetjes en knietjes worden bij het vallen opengehaald. Veel bloedende schrammen: bij het doorgeven van deze klacht werd verteld dat dit expres was gedaan om kinderen niet uit te laten glijden. Ach ja. Geen kinderanimatie of animatieteam en ´kinderclub´ is een leeg lokaaltje met een paar spelautomaten die het niet doen. Strand is inderdaad niet te gebruiken door alle rotsen, en bij het strand van de buren zijn kinderen en honden verboden(!). Bij het betreden van hetzelfde hotelterras werden wij (met kind van 5) door de manager gesommeerd onmiddellijk te vertrekken. Met deze hoge temperaturen is het kleine zwembad ´s ochtends nog fris, in de middag warm door intensief gebruik en de zon. Prijzen, vooral drankjes en ijs idioot hoog. Voor ons niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.