Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°10°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Heerlijk hotel, fijne bediening, prima eten

Vera en Bert van Dam
14-6-2015

prima hotel, erg aardige mensen, erg servicegericht. Alleen de man in de bar was af en toe de weg kwijt. Iedereen erg behulpzaam, ook bij pogingen de erg harde bedden te verzachten. Geen instapdouche. Geweldig fijne vakantie gehad, erg geschikt ook als je moeilijk ter been bent.

Gereisd anders in juni 2015

heerlijke vakantie

Joep Poels
14-9-2014

Goed schoon hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn gedateerd, maar functioneel. Mooi zwembad met rondom hoge palmbomen. De afstand van het hotel naar Paphos is ongeveer 3 kilometer. Achter het hotel ligt een prachtig wandelpad langs het strand naar de stad.

Het hotel en Cyprus is een echte aanrader!

Gereisd anders in september 2014

dit nooit meer

hildatjeerd
13-9-2014

Zeer ONvriendelijk personeel, de kamer waren netjes en schoon en het eten goed, maar het personeel was bij het onbeschofte af, en de plaatjes in de reisgidsen zijn verouderd.

Gereisd anders in september 2014

D-reizen

Rustig, net en huiselijk hotel

DvdV
17-8-2013

In 2008 ook hier geweest, het is wat achteruit gegaan.

Mooie entreehal.

Kamers: De bedden zijn erg hard, de is airco niet zo best te regelen. Reguliere 2pkamer is aan de kleine kant, één 2persoons bed (met 2pers.linnengoed!) dat niet uit elkaar geschoven kan worden! dus alleen geschikt voor stelletjes!, genoeg kastruimte, lekkere douche. Vloerbedekking gedateerd. Klein balkonnetje, superior zeezicht is een aanrader. Wankel slecht functionerend koelkastje.

Eten/eetzaal: uitstekend, maar de ingredienten van de vorige avond komen soms terug in een ander gerecht...!? Ontbijtbuffet uitgebreid en lekker.

Zwembad: niet zo groot maar niet té klein. Genoeg stevige ligbedden, goede handdoeken(service), grappig strandje.

Geen gebruik gemaakt van spa e.d.

Wat geluidsoverlast op sommige avonden van een naburig hotel. Gelukkig maar 2x pw animatie (wij zijn moeder 53 en dochter 23jr oud en we gaan vroeg op om te touren voordat het te warm is). Eiland is zooo leuk, met huurauto genoeg te beleven.

Gereisd anders in juli 2013

Geen kinder animatie sumier ontbijt middag en avond eten geen supermarkt in de buurt en bij volpension moet je tog de drankjes betalen en het zwembad dat bestaat ook niet meer maar staat nog wel op de volder dat is tog heel raar je betaalt er voor.kortom een rot hotel zeker met kinderen er is geen animatie slecht strand daarom begrijp ik de reacties van de mensen op zoover ook niet dat het daar zo geweldig is dus niet wel in de haven volop restaurants leven gezelligheid maar goed kortom rot hotel niet doen dus.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Zeer net hotel, goede service en erg vriendelijk personeel, over de restaurants kunnen we weinig zeggen gezien we alleen ontbeten in het hotel.

De kamer had een behoorlijk groot balkon waardoor, onze dochter zich goed kon vermaken. Hoewel ze graag haar tijd doorbracht in het kinderbad, wat voor ons een goede uitkomst was.

Zeker de moeite waard om hier nogmaals heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Een vakantie met een balzaal

bepKova
10-6-2012

Wij hadden familiekamer 013 op de begane grond. Een enorme kamer, heerlijk met 2 kleine kinderen. Kamer grensde aan de speeltuin en het zwembad. Beter kon dus niet voor ons. Ivm de bouwactiviteiten, waar we geen last van hadden, kregen we een gratis upgrade van half naar voldoening. Heerlijk eten. Personeel erg aardig voor kinderen. Op het trapje naar de glijbaan na een geweldig peuterzwembad. de Spa van het hotel was er een geweldigstaat bekend als het beste in de regio.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig hotel!

Dennis
11-5-2012

Met ons zoontje van 8 maanden en schoonouders 8 dagen in Aquamare geweest. Aanvankelijk niet het zeezicht waar we voor betaald hadden, maar dit werd gelijk aangepast toen we dit gemeld hadden. Kamer supernet, luxe. Bedden heerlijk! Ontbijt echt overcompleet en lekker, avondbuffet netzo. Complete personeel supervriendelijk, Marina bijvoorbeeld die het iedereen naar de zin probeert te maken, en elke dag met ons zoontje kwam spelen als hij huilde aan het zwembad ofzo. Veel engelsen, nederlanders en russen, van niemand last gehad. Zeker een aanrader. Mannen op Cyprus zijn iets minder, rijden graag heel hard en aso, dus goed opletten met oversteken.

Happy Island restaurantje (richting haven aan doorgaande straat) is echt aan te raden, heerlijk gegeten. Half pension voor die dag omgeboekt naar lunch.

Eilandtour geboekt, deze viel tegen. Van 8.00 tot 18.30 onderweg waarvan echt heel veel in de bus. Korte stops met weinig tijd voor eigen dingen, bijvoorbeeld shoppen in Nicosia.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Niet met kinderen naar toe

Margreet
5-8-2011

Het hotel is goed qua ontbijt en als uitgangspunt voor uitstapjes (per bus). Kamers klein en van het vloerkleed kun je soep koken, erg vies. Ga niet met kinderen hier naar toe, het kinderbad heeft een vlijmscherpe bodem, van cementsteentjes. Voetjes en knietjes worden bij het vallen opengehaald. Veel bloedende schrammen: bij het doorgeven van deze klacht werd verteld dat dit expres was gedaan om kinderen niet uit te laten glijden. Ach ja. Geen kinderanimatie of animatieteam en ´kinderclub´ is een leeg lokaaltje met een paar spelautomaten die het niet doen. Strand is inderdaad niet te gebruiken door alle rotsen, en bij het strand van de buren zijn kinderen en honden verboden(!). Bij het betreden van hetzelfde hotelterras werden wij (met kind van 5) door de manager gesommeerd onmiddellijk te vertrekken. Met deze hoge temperaturen is het kleine zwembad ´s ochtends nog fris, in de middag warm door intensief gebruik en de zon. Prijzen, vooral drankjes en ijs idioot hoog. Voor ons niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Super hotel

Cor & Maja
29-7-2011

Schitterend hotel en prima ligging , zeer vriedelijk personeel dus eigenlijk niets op aan te merken .

Wij hebben met z'n alle en ook de baby van 11 mnd een gewldige vakantie genoten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.