Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°9°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Geen kinder animatie sumier ontbijt middag en avond eten geen supermarkt in de buurt en bij volpension moet je tog de drankjes betalen en het zwembad dat bestaat ook niet meer maar staat nog wel op de volder dat is tog heel raar je betaalt er voor.kortom een rot hotel zeker met kinderen er is geen animatie slecht strand daarom begrijp ik de reacties van de mensen op zoover ook niet dat het daar zo geweldig is dus niet wel in de haven volop restaurants leven gezelligheid maar goed kortom rot hotel niet doen dus.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Zeer net hotel, goede service en erg vriendelijk personeel, over de restaurants kunnen we weinig zeggen gezien we alleen ontbeten in het hotel.

De kamer had een behoorlijk groot balkon waardoor, onze dochter zich goed kon vermaken. Hoewel ze graag haar tijd doorbracht in het kinderbad, wat voor ons een goede uitkomst was.

Zeker de moeite waard om hier nogmaals heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Een vakantie met een balzaal

bepKova
10-6-2012

Wij hadden familiekamer 013 op de begane grond. Een enorme kamer, heerlijk met 2 kleine kinderen. Kamer grensde aan de speeltuin en het zwembad. Beter kon dus niet voor ons. Ivm de bouwactiviteiten, waar we geen last van hadden, kregen we een gratis upgrade van half naar voldoening. Heerlijk eten. Personeel erg aardig voor kinderen. Op het trapje naar de glijbaan na een geweldig peuterzwembad. de Spa van het hotel was er een geweldigstaat bekend als het beste in de regio.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Geweldig hotel!

Dennis
11-5-2012

Met ons zoontje van 8 maanden en schoonouders 8 dagen in Aquamare geweest. Aanvankelijk niet het zeezicht waar we voor betaald hadden, maar dit werd gelijk aangepast toen we dit gemeld hadden. Kamer supernet, luxe. Bedden heerlijk! Ontbijt echt overcompleet en lekker, avondbuffet netzo. Complete personeel supervriendelijk, Marina bijvoorbeeld die het iedereen naar de zin probeert te maken, en elke dag met ons zoontje kwam spelen als hij huilde aan het zwembad ofzo. Veel engelsen, nederlanders en russen, van niemand last gehad. Zeker een aanrader. Mannen op Cyprus zijn iets minder, rijden graag heel hard en aso, dus goed opletten met oversteken.

Happy Island restaurantje (richting haven aan doorgaande straat) is echt aan te raden, heerlijk gegeten. Half pension voor die dag omgeboekt naar lunch.

Eilandtour geboekt, deze viel tegen. Van 8.00 tot 18.30 onderweg waarvan echt heel veel in de bus. Korte stops met weinig tijd voor eigen dingen, bijvoorbeeld shoppen in Nicosia.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Niet met kinderen naar toe

Margreet
5-8-2011

Het hotel is goed qua ontbijt en als uitgangspunt voor uitstapjes (per bus). Kamers klein en van het vloerkleed kun je soep koken, erg vies. Ga niet met kinderen hier naar toe, het kinderbad heeft een vlijmscherpe bodem, van cementsteentjes. Voetjes en knietjes worden bij het vallen opengehaald. Veel bloedende schrammen: bij het doorgeven van deze klacht werd verteld dat dit expres was gedaan om kinderen niet uit te laten glijden. Ach ja. Geen kinderanimatie of animatieteam en ´kinderclub´ is een leeg lokaaltje met een paar spelautomaten die het niet doen. Strand is inderdaad niet te gebruiken door alle rotsen, en bij het strand van de buren zijn kinderen en honden verboden(!). Bij het betreden van hetzelfde hotelterras werden wij (met kind van 5) door de manager gesommeerd onmiddellijk te vertrekken. Met deze hoge temperaturen is het kleine zwembad ´s ochtends nog fris, in de middag warm door intensief gebruik en de zon. Prijzen, vooral drankjes en ijs idioot hoog. Voor ons niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Super hotel

Cor & Maja
29-7-2011

Schitterend hotel en prima ligging , zeer vriedelijk personeel dus eigenlijk niets op aan te merken .

Wij hebben met z'n alle en ook de baby van 11 mnd een gewldige vakantie genoten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

PRIMA!!

T. Groot
29-7-2010

We zijn net terug van vakantie en is ons prima bevallen. Het eten is prima service het hotel etc! Enig minpuntje is dat er voor onze dochters 11 en 13 weinig tot geen animatie was maar heb ze er zelf niet over horen klagen dus is het wel een punt om op te noemen. Haventje is op loopafstand of de bus heel goedkoop prima te doen. Ik raad het iedereen aan ook de spa is geweldig veel plezier aan een ieder die er naar toe gaat! Vriendelijke groet Fam. Groot

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Helemaal ons ding

Erwin en Sabrina
22-7-2010

We zijn net terug van dit geweldige hotel. Bediening was af, we hadden een kamer op gelijkvloers (familiekamer, 2volw.+2kind.) waardoor we een mega-grasterras met zicht op zee hadden).

Enige minpuntjes waren de zorg voor de kamers (iets meer water gebruiken bij het kuisen was niet slecht geweest) en het gebrek aan animatie. Qua ligging was het een compromis tussen rust (zaaaalig) en bereikbaarheid (5-10 minuten gaan tot winkeltje/restaurantje, 35 min. tot Kato Paphos). Daartegenover staat dat als je de hotels vergeleek iets meer richting Paphos, dat je je op "Sardientjes Beach" waande: alle gasten lagen mooi op rijtjes naast elkaar te zonnen. In Aquamare had je gewoon privacy op het uitgestrekte gras veld met palmbomen en zicht op zee. Wij hebben alvast geen spijt dit hotel gekozen te hebben.

Zeker het proberen waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Ik ben uitermate verbaasd dat mensen enthousiast kunnen zijn over dit hotel! Dit is zeker geen 4* hotel!! Service is belabberd en personeel (op receptie na) is onvriendelijk en onbehulpzaam. Ontbijtbuffet is uitgebreid maar in de rij staan voor een koffiezetapparaat waar slootwater uitkomt is niet 4* waardig. Bediening loopt in ochtend en middag zeer ongeinteresseerd en vermoeid rond, vreselijk! Veel oudere gasten in het hotel. Russen ook in opkomst.

Voor kleine kinderen wel een klimrek en huisje en kinderbad maar voor iets oudere kinderen is er niks. De kamers zijn ruim en worden iedere dag schoongemaakt, de bedden zijn hard en liggen zeer oncomfortabel. Onze dochter moest op de uitklapbank/bed, heel dun matrasje en niet bed-waardig. Tapijt in kamer viezig. Boek zeker aan de zeekant : anders zit je aan de rotonde met veel geluidsoverlast.

Hotel ligt erg afgelegen. Wij zijn na een paar dagen vertrokken naar een ander hotel! Ik zou het ten zeerste afraden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Kindvriendelijk hotel zonder kinderen

Anneke
19-5-2010

Net terug van 2 weken meivakantie in dit hotel. Pluspunten: zeer schoon, goed eten dat ook steeds aangevuld wordt, vriendelijk en niet opdringerig personeel, mooi zwembad, kinderbad, speeltuintje, direct aan zee (water was nu nog te koud), en er wordt langs zee een looppad aangelegd naar Pafos. Minpunten: restaurant pas om 19.30 open (niet heel kindvriendelijk), 4 km van haven Pafos, geen restaurantjes in de buurt (dichtstbijzijnde pas op ca 400 m). Spa is erg duur, kun je beter van te voren uit Nederland boeken. Met de bus (€ 1,50 kind € 1) ben je met 10 min in Pafos, haven en archeologisch park zijn erg de moeite waard! Er waren nu vooral veel 50+ Engelsen en Belgen, en bijna geen kinderen. Omdat het nog voorseizoen was, waren de bars bij de zwembaden nog niet open. Ga je hier met jonge kinderen heen en heb je geen auto, dan is HP wel aan te raden, anders moet je elke avond met de bus naar een restaurant in Pafos! Verder prima hotel. Shuttlebusservice zou aanvulling op service zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.