Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°9°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Topzomervakantie in juni

Iris Den Haag,
12-1-2019

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, prima balkon en goede airco, goed eten en genoeg variatie, bushalte voor de deur, leuk en erg vriendelijk personeel, super relaxen op een zachtje strandbedje, lekkere cocktails in de avond, geen last gehad van bouw ernaast. Wel wat moeite gehad met bed, ivm rug en met de weinig parasols tov de bedjes. Dus daarom maar vroeg op een bedje met parasol gaan liggen. Maar verder ontzettend genoten en begin juni hadden wij al een heerlijke zomervakantie. Troodos gebergte blijft een aanrader!! Vergeet je waterschoenen niet!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Cyprus juli 2017 aquamare Beach Hotel .Wederom een prachtige reis, alles naar wens , steeds zoals beloofd. Mooi hotel met lekker eten. Dinner s avonds was zeer stijlvol met bediening volledig in stijl. Mooi en net zwembad, met prive strand inclusief aangename strandaccomodatie vlak voor hotel. S avond niet te druk, wat onze voorkeur geniet. We hadden huurauto geboekt dus instappen en de mooiste plekjes van Cyprus waren zo bereikbaar. Helaas ook hier “handdoekjesleggers” en mensen die dan op een ganse dag 10 min van hun zetel kwamen “genieten”. helaas wereldwijd probleem dat het egoisme van de toerist nogmaal in de verf zet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aangenaam en rustig hotelletje

harald,
16-7-2017

07-16/07/17.Half pension in aangenaam hotel met mooie tuin waar rust overheerst.Toegegeven de kamers zijn een beetje aan vernieuwing toe maar steeds goed onderhouden,genoeg kastruimte,badkamer met één lavabo,bad/douche en elke dag nieuwe handdoeken.Haardroger in kamer,gratis safe en koelkast.Niet Europese stopcontacten! Mooi uitgebreid ontbijt met buitenterras waar steeds plaats was evenals de lunch.Het diner was steeds in het a la carte restaurant (vreemd) en was elke dag een ander thema wat bij ons goed in de smaak viel,enkel dat men hier binnen zat.In de pool-beachbar was het gezellig vertoeven en kon men ook eten/drinken.Elke avond gezellig live muziek (jaren 70-80).Aan het strand was een mooi terrasje en enkele gezellige hemelstrandbedden en bij het zwembad was er altijd genoeg strandstoeltjes vrij. Door het warme weer was het water warm,aan de zee geen ruim strand maar rotsachtig omgeving.Wifi moeizaam.Bushalte nabij hotel.Prijzen hetzelfde als bij ons.Aangenaam en rustig hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Niet onze beste keus

hc
9-8-2016

(Te)Veel van verwacht. Mooie ruime kamer. Alleen onder de containers en de airco. Personeel ruimt snachts uiteraard nog even alles op, en helaas niet op zon rustige manier. Smorgens vroeg uit je bed wil je een ligbed hebben. Anders alles gereserveerd (?) terwijl er niemand komt. Als je geluk heb kun je gebruik maken van de winkel bij het hotel echter van de 10 keer zul je er 7 keer helaas niemand aantreffen. De info bij de receptie is helaas niet correct daardoor 2 x probleempjes gehad. Veel Russische gasten die het halve hotel nog laat in de nacht laten genieten van hun uitspattingen. (Zal het niet nader benoemen). Locatie is prima. Lekker aan de zee. Wel behoorlijke loopafstand van het dorp. Geen 3e zwembad zoals beschreven bij bepaalde organisaties. Maar een gezellig terras waar niemand zit met een gesloten bar. Personeel bij restaurant vriendelijk. Daar kan de rest een voorbeeld aan nemen. Denk dat het misschien iets te druk is geworden om alles goed te hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Aquamare, we missen je nu al

Elske123
18-7-2014

Wij zijn net terug van 2 weken Aquamare. Ontzettend goed hotel. Het hotel is zijn 4 sterren zeker waardig. Mooie luxe uitstraling. Kamers zijn goed, ruim en goede schoonmaak. Airco werkte uitstekend. Bedden waren voor ons prima. Het zwembad is mooi aangelegd, genoeg ligbedden en parasols. Zowel ontbijt als diner is uitstekend! BIj diner elke dag een ander thema, heerlijk. Alles super vers en goed bereid, veel keuze. Personeel was ontzettend aardig in het restaurant, in de bar en bij de receptie. Op ongeveer 10 minuutjes lopen is er een supermarkt van het Aliathon hotel met een bakkertje, iets verder lopen vind je nog meer winkels en restaurantjes. Haven is nog verder, taxi aan te raden. Naast het hotel ligt de bouw van een hotel gewoon stil, dus daar heb je geen last van. De prijs/kwalitieit kon niet beter. Wij hebben een super vakantie gehad in Aquamare en onze dank is groot voor al het personeel! Bedankt voor de geweldige vakantie die wij mochten meemaken en hopelijk tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Perfect voor 1 week ontspannen

Rob54
9-5-2013

Mooi 4* hotel op 1 na de laatste van de boulevard, dit is dus uitsluitend een wandel/fiets boulevard zonder restaurantjes en winkels. Deze zijn gelegen aan de haven van Paphos. Eten is perfect evenals ontbijt zeer uitgebreid! superschone kamers en zeer vriendelijk personeel. Zoals anderen omschreven is een kamer met zeezicht te boeken aan te raden. Minibar op de kamer, thee en koffie zet faciliteiten, slaapkamers die beslist NIET gehorig zijn, dit zal mede komen door de dikke vloerbedekking. Bedden zijn wel wat hard, dit was het enigste minpuntje wat betreft de kamer. Spa faciliteiten zijn zeer duur, prima fitness met goed werkende toestellen . verder is alles zeer duur in Cyprus. Afstand vliegveld 20 minuten. Was een leuke aanbieding van touroperator voor 260 € ! voor 8 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Op 13 juli 2012 zijn we 8 dagen te gast geweest in het Aquamare Hotel.

Voordat we vertrokken kregen we een brief van de reisorganisatie, dat er tijdens ons verblijf een nieuw hotel zou worden gebouwd langs het Aquamare Hotel. We hebben echter hier geen overlast van gehad!

Geen geluidsoverlast of ander ongemak. Het eten was zeer goed, en het personeel erg vriendelijk. Iedere dag werd de kamer keurig opgeruimd en kregen we schone handdoeken. Verder is er een handdoeken service, een fitness center en binnen en buiten zwembaden. Toen we in het hotel aankwamen met de late vlucht werd ons meteen een voucher aangeboden die we tijdens ons verblijf konden inwisselen voor een lunch. Dus goed hotel, goede service, lekker eten en vriendelijk personeel!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooi gelegen rustig hotel

Frans Scharroo
16-8-2011

Hotel Aquamare kent geen animatie. Voor kindren daarom zeker minder tot niet geschikt. Kamers worden superieur genoemd, maar zijn feitelijk niet meer dan ruim voldoende. Eten is uitstekend en het complex wordt keurig schoon gehouden. Personeel is overwegend vriendelijk, doch erg commercieel ingesteld. Zwembad en faciliteiten zijn netjes en ruim voldoende. Goed hotel om eens rustig bij te komen. Mooie lange wandelpromenade (ca. 4 km) naar stad Paphos (haven)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

prima hotel

Paul en Elly
15-6-2011

Wij kwamen in de avond aan en kregen onze kamers toegewezen, we hadden zeezicht geboekt. en kregen kamers die met heel veel fantasie zee zicht hebben.

De volgende dag geprostesteerd bij de receptie.

Daar wij met een man met het syndroom van Down op vakantie zijn en het zijn vakantie is vonden wij dit zeer teleurstellend. Juist voor hem is zeezicht belangrijk, verder een goed zwembad en lekker eten.

Maar onze verbazing was groot toen we een suite kregen met frontaal zeezicht op een heel groot balkon en twee ruimtes om te slapen. PRIMA actie van dit management en onze complimenten voor dit hotel.

Verder is het een prima hotel meer dan voldoende aan het ontbijt, en de schoonmaak was verder ook prima.

Kortom ook zonder de geste een prima hotel

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Geweldig!

Wendy
27-11-2009

Het hotel was ontzettend mooi, en erg groot. Het personeel was erg vriendelijk, nadat een reisgenoot ziek was geworden heeft de schoonmaakster in stilte om haar heen toch de kamer schoongemaakt, zoals we hadden gevraagd.

Verder ligt het iets verder van het centrum van Paphos af, maar het is aan te lopen, en er zijn altijd taxibusjes die je voor de prijs van de bus (1,5 euro pp) willen brengen.

Heb ontzettend genoten!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.