Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°7°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.
Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

2008

goed hotel voor een redelijke prijs

Anita
31-7-2008

Mooi hotel. ligging prima, vanaf je ligbed kun je zo de zee in. Kamers met zeezicht hebben echt een mooi uitzicht! Omdat het hotel klein is, is het buffet ook klein, maar wel goed van smaak. Ontbijt is een beetje karig, niet echt lekkere verse broodjes. kinderclub kunnen ze net zo goed schrappen, want er wordt niets georganiseerd. Animatie s'avonds is ook weinig. 1 x p/w live muziek op het terras, en 1 x in de bar binnen.

Gereisd familie in juli 2008

Net terug van een verblijf van 2 weken(begin juli 2008). Algemeen wel tevreden over dit (relatief kleine, 120 kamers) hotel.

2 comm. kamers gevraagd en bekomen. Netheid goed, wel vasttapijt dus vlekken niet te vermijden. Goeie airco. Kamers langs de straatkant zijn wel onderhevig aan geluiden van het (niet te drukke) verkeer; gelegen aan een rondpunt waar soms fors geaccelereerd wordt.

Eten: ontbijt OK; diner(buffet) met voldoende afwisseling maar basiszaken (tomaat,sla,..) komen steeds terug natuurlijk. Diner vanaf 19u30 en in het begin dus wel wat aanschuiven voor het voorgerecht aan het buffet! Vriendelijke bediening; borden worden snel afgeruimd.

Mooie tuin, niet supergroot zwembad. Wel nog een binnenbad(+-12x6m)! Voldoende ligstoelen, (verboden) reservatie niet nodig. Leuke fitness (vanaf 16j?) Strand: rotsig dus "schoenen" aan te raden. 3km van de haven van Paphos.

Gereisd familie in juli 2008

goed hotel voor een schappelijke prijs

Saskia
12-7-2008

goed hotel voor een schappelijke prijs. kamers prima, zwembad mooi.

2007

Echt aan aanrader! Wat een superhotel en nog geen jaar oud toen wij er waren. Prachtige ligging, tenzij je heel dichtbij het centrum van Paphos wil zitten. Eigenlijk was gewoon alles goed, service, kamers, zwembad, eten noem maar op!!! Helemaal top! Kga hopelijk snel weer eens terug!

Gereisd familie in juli 2007

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.