Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag22°10°
8,1

Omschrijving
Aquamare Beach Hotel and Spa ligt in Paphos op Cyprus. Hier zit je goed als je houdt van wellness en een goede massage. Zonnen kan op het privéstrand, je verblijft hier aan zee. De kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Zo krijg je shampoo en douchegel. De locatie is erg rustig, op 20 minuten loopafstand van het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

105 reviews over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in het Nederlands

Erg leuke vakantie gehad.

Raymond,
8-11-2018

Echt heel leuk hotel! Goed eten en vriendelijk personeel! Het buitenbad was wel erg koud, maar als het 28 graden is, dan is dat wel lekker! Verder is het ook heel makkelijk om met de bus naar de harbour te gaan! Je staat er al voor €1,50.

Is gezellig druk en leuke winkeltjes en restaurants.

Bedden waren wel erg hard, maar dat heeft voor ons de pret niet bedorven!

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooi hotel direct aan zee

Christine,
26-10-2018

Mooi hotel, direct aan zee gelegen. Kamers wat aan de kleine kant met beetje gedateerde meubels maar wel heel schoon en compleet zoals bijv. gratis kluisje en airco, goede bedden, grote kasten, föhn, mogelijkheid tot maken van koffie/thee, flesjes shampoo e.d. Uitzicht mooi, goede service, vriendelijk personeel, de buffetten voor het ontbijt en avondeten zijn niet superbijzonder maar wel gewoon goed.

Pluspunten vind ik de mooie ligging aan zee, mooie wellness, geweldige massages, service personeel, handdoekenservice aan het zwembad. Kleine minpuntjes: beetje gedateerde kamers, ver van het centrum, water binnenbad ijskoud (te koud om te zwemmen), fitness beetje gedateerd ook.

Tips: de massages, auto huren

Gereisd met partner in oktober 2018

Fijn, zuiver, goed onderhouden hotel !

Irma,
5-6-2018

8 Dagen op basis van all inclusive verbleven we in dit mooie hotel met zeer mooie tuin. Het strandje aan zee is niet al te groot maar voldoende om even lekker af te koelen. Wel veel rotsen in het water. Het hotel wordt zeer goed schoongemaakt, zowel binnen als buiten. Alles keurig schoon. Het personeel is zeer vriendelijk alhoewel de manager en de man achter de bar bij het zwembad hier nog wel wat aan kunnen werken. Het eten is goed, gevarrieerd en keuze genoeg. Wel vonden we het jammer dat het diner s’avonds binnen was. Onze kamer waar we verbleven zag er tip top uit. Wel zou ik kiezen voor zeezicht. Iedere avond m.u.v zondag live muziek. De boulevard die loopt tot aan Paphos stad is lang en leidt je langs verschillende hotels.De afgelopen maanden heeft het hotel een complete renovatie gehad. WiFi is super . Wij hebben genoten van het eiland en het fijne hotel en vinden dit zeker een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2018

D-reizen

Meest genoten van het eten en vriendelijkheid

Annelien Hoekwater,
1-5-2018

Het dinerbuffet is geweldig, zeer smakelijk. Elke dag wat anders, ook in de 2e week geen herhaling. Het ontbijtbuffet is matig, d.w.z. we hebben de harde broodjes gemist. Wel voldoende beleg en andere ontbijtproducten. Het hotel is zeer rustig gelegen. De afstand naar de "bewoonde wereld" is zeker verder dan de 2 km die wordt aangegeven. Het was ruim 4 km, pas op het einde richting de haven waren er terrassen. Wel is een bushalte voor de deur. Elk kwartier, ook ,s avonds. Het hotel heeft een privéstrand. Echter je kunt niet genieten van het verblijf in de zee, vanwege zeer grote rotsstenen. Dit is een levensgevaarlijke onderneming. We hadden kamer met zeezicht geboekt en onze teleurstelling was groot toen we een kamer in een hoek kregen met zeer klein balkon. 1 persoon kon, als je op balkon zat een reepje zee zien. Ook had je aan deze kant veel overlast van bouwwerkzaamheden naastgelegen hotel. Na 2 verhuizingen kwam het goed

Gereisd met partner in april 2018

Leuk maar weinig te doen rustige hotel

bono,
17-8-2017

Eten was goed (miste wel de puddingen+ijs bij de toetjes), mensen aardig en behulpzaam, goede bediening en echt een super lokatie

slechte wifi ( Alleen bij receptie), weinig tot geen animitie voor kinderen, als er s'avonds muziek was ± 4 x per week zaten er hooguit 20 mensen in de bar , dus erg gezellig was het niet.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer goed

Jur,
31-7-2017

rustig gelegen eten goed en hotel mooi schoon

Gereisd met partner in juni 2017

Jan Sleegers,
27-6-2017

Fijn compact hotel.

Eten is heel goed

Personeel is over het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam.

Alleen jammer dat er onder het afdak waar gegeten moet worden gewoon gerookt mag worden.

Het zwembad is niet zo groot, en het is jammer dat er dan ook nog mensen met luchtbedden in het zwembad gaan ronddrijven.

Ligbedden zijn aan vervanging toe zo ook sommige parasols

De tuinen waar de ligbedden staan zien er verzorgt uit.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi en netjes verzorgd hotel en tuin.

Henriet. Snippe,
28-5-2017

Accommodatie was netjes en schoon en rustig doordat het niet zo grootschalig is. Wat wij minder vonden is de temperatuur van het eten dit was namelijk vaak koud of lauw, smaak op zich was wel goed. En het strand lijkt veel mooier dan in werkelijkheid, rotsen,stenen dus je kan bijna niet de zee inlopen. Verder prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2017

Zeer aantrekkelijk in voorseizoen

Luuk,
25-5-2017

Tussen alle babyboomers en Engelsen was het in mei 2017 prima vertoefen. Het uitzicht is fabelachtig, een kamer met zeezicht is niet noodzakelijk om te genieten van het uitzicht. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Her zwembad is keurig verzorgd, en zo zi in mei hoef je niet op tijd op te staan om verzekerd te zijn van een ligbed. Die zijn er de hele dag voldoende. Als er dan toch nig een minimaal minpuntje moet noemen, vonden wij de bedden wat aan de harde kant maar eerlijkheid gebied te zeggen dat wij thuis ook een ultrasoft matras hebben. Hie hrt zomers is durf ik niet te zeggen, maar als je in het late voorjaar op vakantie wilt naar Cyrpus zou ik geen betere keuze kunnen nemen, zeker ook qua prijs/kwaliteit.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima hotel, zeer vriendelijk

jamy
6-10-2016

Voor het centrum kan je langs de zee lopen, +/- 25 min wandelen

Goeie sfeer in het hotel

Veel bruiloften in het hotel en omgeving

Gereisd met partner in juni 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.