Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa ****

Review geschreven door Erwin en Sabrina

Helemaal ons ding

Erwin en Sabrina,
22-7-2010

We zijn net terug van dit geweldige hotel. Bediening was af, we hadden een kamer op gelijkvloers (familiekamer, 2volw.+2kind.) waardoor we een mega-grasterras met zicht op zee hadden).

Enige minpuntjes waren de zorg voor de kamers (iets meer water gebruiken bij het kuisen was niet slecht geweest) en het gebrek aan animatie. Qua ligging was het een compromis tussen rust (zaaaalig) en bereikbaarheid (5-10 minuten gaan tot winkeltje/restaurantje, 35 min. tot Kato Paphos). Daartegenover staat dat als je de hotels vergeleek iets meer richting Paphos, dat je je op "Sardientjes Beach" waande: alle gasten lagen mooi op rijtjes naast elkaar te zonnen. In Aquamare had je gewoon privacy op het uitgestrekte gras veld met palmbomen en zicht op zee. Wij hebben alvast geen spijt dit hotel gekozen te hebben.

Zeker het proberen waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010