Oostblokhok aan een rotonde zonder strand

Review geschreven door F

Oostblokhok aan een rotonde zonder strand

F,
4-6-2010

Ik ben uitermate verbaasd dat mensen enthousiast kunnen zijn over dit hotel! Dit is zeker geen 4* hotel!! Service is belabberd en personeel (op receptie na) is onvriendelijk en onbehulpzaam. Ontbijtbuffet is uitgebreid maar in de rij staan voor een koffiezetapparaat waar slootwater uitkomt is niet 4* waardig. Bediening loopt in ochtend en middag zeer ongeinteresseerd en vermoeid rond, vreselijk! Veel oudere gasten in het hotel. Russen ook in opkomst.

Voor kleine kinderen wel een klimrek en huisje en kinderbad maar voor iets oudere kinderen is er niks. De kamers zijn ruim en worden iedere dag schoongemaakt, de bedden zijn hard en liggen zeer oncomfortabel. Onze dochter moest op de uitklapbank/bed, heel dun matrasje en niet bed-waardig. Tapijt in kamer viezig. Boek zeker aan de zeekant : anders zit je aan de rotonde met veel geluidsoverlast.

Hotel ligt erg afgelegen. Wij zijn na een paar dagen vertrokken naar een ander hotel! Ik zou het ten zeerste afraden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010