Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa ****

Review geschreven door Anneke

Kindvriendelijk hotel zonder kinderen

Anneke,
19-5-2010

Net terug van 2 weken meivakantie in dit hotel. Pluspunten: zeer schoon, goed eten dat ook steeds aangevuld wordt, vriendelijk en niet opdringerig personeel, mooi zwembad, kinderbad, speeltuintje, direct aan zee (water was nu nog te koud), en er wordt langs zee een looppad aangelegd naar Pafos. Minpunten: restaurant pas om 19.30 open (niet heel kindvriendelijk), 4 km van haven Pafos, geen restaurantjes in de buurt (dichtstbijzijnde pas op ca 400 m). Spa is erg duur, kun je beter van te voren uit Nederland boeken. Met de bus (€ 1,50 kind € 1) ben je met 10 min in Pafos, haven en archeologisch park zijn erg de moeite waard! Er waren nu vooral veel 50+ Engelsen en Belgen, en bijna geen kinderen. Omdat het nog voorseizoen was, waren de bars bij de zwembaden nog niet open. Ga je hier met jonge kinderen heen en heb je geen auto, dan is HP wel aan te raden, anders moet je elke avond met de bus naar een restaurant in Pafos! Verder prima hotel. Shuttlebusservice zou aanvulling op service zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010