Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa ****

Review geschreven door Iris Den Haag

Topzomervakantie in juni

Iris Den Haag,
12-1-2019

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, prima balkon en goede airco, goed eten en genoeg variatie, bushalte voor de deur, leuk en erg vriendelijk personeel, super relaxen op een zachtje strandbedje, lekkere cocktails in de avond, geen last gehad van bouw ernaast. Wel wat moeite gehad met bed, ivm rug en met de weinig parasols tov de bedjes. Dus daarom maar vroeg op een bedje met parasol gaan liggen. Maar verder ontzettend genoten en begin juni hadden wij al een heerlijke zomervakantie. Troodos gebergte blijft een aanrader!! Vergeet je waterschoenen niet!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018