Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Christine

Mooi hotel direct aan zee

Christine,
26-10-2018

Mooi hotel, direct aan zee gelegen. Kamers wat aan de kleine kant met beetje gedateerde meubels maar wel heel schoon en compleet zoals bijv. gratis kluisje en airco, goede bedden, grote kasten, föhn, mogelijkheid tot maken van koffie/thee, flesjes shampoo e.d. Uitzicht mooi, goede service, vriendelijk personeel, de buffetten voor het ontbijt en avondeten zijn niet superbijzonder maar wel gewoon goed.

Pluspunten vind ik de mooie ligging aan zee, mooie wellness, geweldige massages, service personeel, handdoekenservice aan het zwembad. Kleine minpuntjes: beetje gedateerde kamers, ver van het centrum, water binnenbad ijskoud (te koud om te zwemmen), fitness beetje gedateerd ook.

Tips: de massages, auto huren

Gereisd met partner in oktober 2018