Fijn, zuiver, goed onderhouden hotel !

Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Irma

Fijn, zuiver, goed onderhouden hotel !

Irma,
5-6-2018

8 Dagen op basis van all inclusive verbleven we in dit mooie hotel met zeer mooie tuin. Het strandje aan zee is niet al te groot maar voldoende om even lekker af te koelen. Wel veel rotsen in het water. Het hotel wordt zeer goed schoongemaakt, zowel binnen als buiten. Alles keurig schoon. Het personeel is zeer vriendelijk alhoewel de manager en de man achter de bar bij het zwembad hier nog wel wat aan kunnen werken. Het eten is goed, gevarrieerd en keuze genoeg. Wel vonden we het jammer dat het diner s’avonds binnen was. Onze kamer waar we verbleven zag er tip top uit. Wel zou ik kiezen voor zeezicht. Iedere avond m.u.v zondag live muziek. De boulevard die loopt tot aan Paphos stad is lang en leidt je langs verschillende hotels.De afgelopen maanden heeft het hotel een complete renovatie gehad. WiFi is super . Wij hebben genoten van het eiland en het fijne hotel en vinden dit zeker een aanrader !

Gereisd met partner in mei 2018