Meest genoten van het eten en vriendelijkheid

Review geschreven door Annelien Hoekwater

Meest genoten van het eten en vriendelijkheid

Annelien Hoekwater,
1-5-2018

Het dinerbuffet is geweldig, zeer smakelijk. Elke dag wat anders, ook in de 2e week geen herhaling. Het ontbijtbuffet is matig, d.w.z. we hebben de harde broodjes gemist. Wel voldoende beleg en andere ontbijtproducten. Het hotel is zeer rustig gelegen. De afstand naar de "bewoonde wereld" is zeker verder dan de 2 km die wordt aangegeven. Het was ruim 4 km, pas op het einde richting de haven waren er terrassen. Wel is een bushalte voor de deur. Elk kwartier, ook ,s avonds. Het hotel heeft een privéstrand. Echter je kunt niet genieten van het verblijf in de zee, vanwege zeer grote rotsstenen. Dit is een levensgevaarlijke onderneming. We hadden kamer met zeezicht geboekt en onze teleurstelling was groot toen we een kamer in een hoek kregen met zeer klein balkon. 1 persoon kon, als je op balkon zat een reepje zee zien. Ook had je aan deze kant veel overlast van bouwwerkzaamheden naastgelegen hotel. Na 2 verhuizingen kwam het goed

Gereisd met partner in april 2018