Prachtige vakantie op een uniek eiland vol zon!

Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Robin

Prachtige vakantie op een uniek eiland vol zon!

Robin,
6-2-2018

Cyprus juli 2017 aquamare Beach Hotel .Wederom een prachtige reis, alles naar wens , steeds zoals beloofd. Mooi hotel met lekker eten. Dinner s avonds was zeer stijlvol met bediening volledig in stijl. Mooi en net zwembad, met prive strand inclusief aangename strandaccomodatie vlak voor hotel. S avond niet te druk, wat onze voorkeur geniet. We hadden huurauto geboekt dus instappen en de mooiste plekjes van Cyprus waren zo bereikbaar. Helaas ook hier “handdoekjesleggers” en mensen die dan op een ganse dag 10 min van hun zetel kwamen “genieten”. helaas wereldwijd probleem dat het egoisme van de toerist nogmaal in de verf zet.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017