Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa ****

Review geschreven door kovabe

Ideale plek voor rustzoekers

kovabe,
20-6-2015

Een zeer prettig en uitstekend onderhouden hotel. Er heerste een relaxte sfeer en het personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Nette kamers. Voor de rust en het uitzicht zouden we wel kiezen voor een kamer met zeezicht. De kwaliteit van het eten was ook prima. Lekker buiten ontbijten. Het diner was binnen en dat was mede door een te koude airco voor ons eigenlijk het enige minpuntje. Mooi zwembad in een groene omgeving en een klein privé strandje. Wilde je in zee zwemmen, dan moest je eerst wel over enkele rotsen. Bij het buurhotel was de toegang tot de zee iets eenvoudiger. Het hotel ligt een aantal kilometers buiten het centrum, maar het toeristisch gedeelte van Paphos is zowel te voet als met de bus goed bereikbaar. Voor ons was het de eerste kennismaking met Cyprus en het is erg goed bevallen.

Gereisd met partner in juni 2015
Volgende reviewVolgende