Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°8°
Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

Preisdaler

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVis / Seafood, Internationaal, Chinese, Gerechten voor gasten met allergieën, Frans, Europees-Aziatisch, Aziatisch, Glutenvrij, Engels, Grieks, Diabetische gerechten, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Dokter, Autoverhuur, Concierge, Begeleidingsprogramma, Geld wisselen mogelijk, Computerverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats