Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°10°
Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa
8,1

10 reacties Hotel Aquamare Beach Hotel & Spa

Stopcontact

Ferron van der Veur, 20-8-2018

Hallo,

Hebben we een verloopstekker nodig voor het opladen van onze telefoon in het hotel?

Bouwwerkzaamheden naast hotel

aarden.pamt, 21-8-2015
Ga in oktober 2015 naar Aquamare. Weet iemand of er op dit moment nog werkzaamheden naast het hotel plaatsvinden en of je daar last van hebt?

Kosten drankjes in hotel

Angela, 6-9-2014
Ik heb een vraag over de kosten van de drankjes in het hotel. Weet iemand de (gemiddelde) prijzen voor frisdrank, wijn etc?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Aquamare Beach Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

voordeelkamer

chantal, 7-1-2014

hallo...

als je een voordeelkamer boekt.. staat er met keuze zeezicht.. heeft iemand daar ervaringen mee? regel je dat in het hotel?

en hoelang is het lopen na het centrum?

groetjes

2 reacties

Elske123, 29-12-2013

Uit meerdere reacties blijkt dat het strand bij dit hotel niet echt strand te noemen is, zonder bedjes en parasols en nogal rotsachtig. Ook las ik dat het strand van het naast gelegen hotel wél bedjes en parasols heeft en gewoon een fijner strand is.. Nu vroeg ik mij af of het strand van het naastgelegen hotel zomaar te bereiken is, vanaf hotel Aquamare?

Alvast hartelijk bedankt!

2 reacties

Vakantie

Lisa, 12-7-2012
Beste Henriette, nogmaals bedankt voor je reactie en veel plezier op vakantie!

Bouwwerkzaamheden overzijde hotel

Henriëtte van Aalst, 24-5-2012

In juli 2012 gaan wij dit hotel bezoeken! Door het reisburo waar wij de reis hebben geboekt is aangegeven dat op het terrein tegenover dit hotel in april is gestart met bouwwerkzaamheden. Heeft iemand die de afgelopen maanden het hotel heeft bezocht veel hinder ondervonden van genoemde werkzaamheden? De reis hebben wij al geboekt in februari dus toen was er nog geen sprake van bouwwerkzaamheden!

8 reacties

hoe duur zijn de prijzen van de spa

debbie, 14-7-2011

hallo

Hoe duur zijn de faciliteiten die bij de spa horen, zoals massages en gezichtsbehandelingen. Ik kan nergens een prijs vinden.

Vakantie tips

Giel, 2-5-2011

Hallo ,

Kun je ons wat tips geven voor onze vakantie in Juni in dit hotel. Het mogen allerhande tips zijn van excursies tot shoppen.

Mvg

Giel

t weer begin april

sophie, 17-3-2011
wie heeft ervaring met t weer op paphos begin april?