Hotel Aloe

7.9Goed

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

7.9Goed

253 reviews over Hotel Aloe

• 2019
    8Gerdi Kaspers07-08-2019

Aloe is een goed hotel!

Cyprus is groter dan verwacht van een eiland maar fantastisch mooi. Aloë hotel was eerste keus.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Manoe04-01-2018

precies wat beschreven

Kamers waren schoon en personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. We hadden eerst een rolstoelkamer gevraagd, maar ivm de lange rolstoelhelling vonden we die just lastig, want het was zwaar omhoog duwen. Toen kregen we zonder probleem een kamer boven, met lift prima toegankelijk. Eten was heel goed, veel keuze, ook gezond. Dorp op loopafstand, strand aan overkant van straat.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

7Jannie12-09-2017

Zonnige vakantie

Wat je nergens kunt lezen - ook foto klopt niet, dat je in plaats van je geboekte zeezicht tegen een bouwplaats aan kijkt!!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Jannita06-09-2017

Goede ligging en vriendelijke personeel

Wij hebben echt kunnen genieten tijdens onze vakantie. Er heerst een zeer gemoedelijke sfeer in Paphos. De mensen zijn vriendelijk, het personeel staat met een glimlach voor je klaar en de interieurverzorgers doen elke dag goed hun werk. Het ontbijt was goed geregeld. Gezellige restaurants in de buurt. Het strand bevindt zich aan de overkant van de straat. Elke avond entertainment. Er is voor ieder wat wils in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Hendrikje02-01-2017

Vergane glorie met eten dat een hotel niet waardig

Achterstallig onderhoud, verwaarloosd, eenzijdig eten. Als je er iets van zegt wordt er niets meegedaan. Zelfs touroperator doet niets met je klacht. Je krijgt op een klacht het standaard antwoord we zullen het bespreken. Jaja! De dames die de kamers onderhouden doen hun best om je kamer op te ruimen etc. maar aan stukende badkamertegels, kid dat loslaat, vieze airco en versleten tapijt doen hun werk teniet.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Anne11-08-2016

Matig

Het hotel zelf is erg verouderd, en ik denk dat de 4 sterren van 10 jaar terug zijn. De airco werkt goed, en de kamer word elke dag goed gepoetst. Wij samen vonden het eten erg matig en erg Engels. Het geld wat we hebben betaald hebben wij er niet uit kunnen halen. We hebben avond buiten de deur gegeten. Dit was namenlijk wel Erg lekker! Je hebt hier super veel leuke kleine bars en restaurantjes. Ook raad ik de off road safari aan Van dakarti, daar hebben we super van genoten. Cyprus is een ontzettend mooi land, voor Ons helaas niet meer in dit hotel!! :(

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7motocup03-08-2016

Leuke stek

Lekkere zwembaden met handdoekenservice,een redelijk ontbijt,kleine kamer met tv,koelkastje en airco,wel helaas een wat verouderd hotel met veel leuke restaurantjes in de buurt. Prijs/kwaliteit vonden bij dik in orde.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Ann22-07-2016

Gemoedelijk en ontspannen!

Hotel Aloe ziet er prima verzorgd uit. Alleen de vloerbedekking in de gangen ziet er gedateerd uit en is aan een opknapbeurtje toe. De familiekamer was fris en schoon en de bedden sliepen heerlijk! De airco deed het prima en ook de wifi werkte goed. (met pubers toch van 'levensbelang') Het ontbijt is simpel met heeft voor elk wat wils. Het is Engels georiënteerd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van all inclusieve. In de omgeving zijn heel veel eetgelegenheden waar je heerlijk buiten kunt zitten. Bovendien stimuleren wij liever de plaatselijke ondernemers. Het zwembad is netjes aangelegd alleen geeft het water geen verkoeling. De zee daarentegen is heerlijk en in 3 minuutjes te belopen. Wat ons opviel was de gemoedelijke sfeer op het eiland, de vriendelijke mensen en de toch nog redelijk groene omgeving. Onze kinderen hebben het ook heerlijk gehad. Doelstelling was; zon, zee en zwemmen...en dat is zeer goed gelukt! Prettig was dat we op de dag van vertrek de kamer voor een geringe vergoeding konden verlengen. Tip: boek een jeepsafari bij Daktari....een hele leuke exursie waar je veel van het eiland ziet en hoort!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Joke van den Berg06-06-2015

Mooie locatie

Na de recenties te hebben gelezen een beetje bang wat we aan zouden treffen, maar dit viel erg mee. Behalve op de gangen en kamers ziet de bloerbedekking er niet zo fris uit, maar de kamer was wel schoon. De airco deed het goed . Mooi zwembad met voldoende bedjes en evt. grasveld waar je kunt gaan liggen. Met een bar bij het zwembad om lekker een drankje of een hapje te eten. Wij hadden alleen ontbijt bijgeboekt en dit was een goede keus, want overal in Paphos kun je lekker eten in leuke tentjes. Ik heb het al vaker gelezen, zeker geen 4 sterren hotel, prijs/ kwaliteit vind ik wel goed , als je meer luxe wilt moet je ook meer betalen. Wij hebben ieder geval een hele leuke 8 daagse vakantie gehad !

Gereisd in mei 2015

• 8Sabien01-10-2014

Leuk hotel op een goede locatie

Wij zijn bijna twee weken in dit hotel verbleven en hebben het super naar onze zin gehad. Het strand ligt tegenover het hotel, je steekt een weg over (met zebrapad) en je loopt zo het strand op. Ook de haven ligt op loopafstand, ongeveer 10 minuutjes lopen langs het strand. De kamer was wat verouderd, maar was wel erg netjes en er werd elke dag schoon gemaakt. Ontbijt prima, wel erg Engels, maar keus genoeg. Twee mooie zwembaden met voldoende ligbedjes. En een leuke bar bij het zwembad.

Kortom, wij hebben het hier prima naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in september 2014

Hotel Aloe info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages