Aparthotel Akti Beach Village Resort

Aparthotel Akti Beach Village Resort

8.7Fantastisch

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Akti Beach Village Resort voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

42 reviews over Aparthotel Akti Beach Village Resort

• 2019
    10Marc en Truus Peters19-08-2019

Geweldig een aanrader

Wat een geweldig hotel is dit, we hadden een mooie studio. De keuken is van een zeer hoog niveau. Wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit hotel. We kunnen het aan iedereen aanbevelen. CHAPEAU voor het personeel dat erg vriendelijk was. Van ons krijgt dit hotel een vette 9

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Regie Redmeijer09-07-2019

16 dagen genieten.

Heerlijk all inclusief hotel. Uitstekende service, vriendelijk personeel, leuk animatie team. Ruime studio. 3 zwembaden en zwemmen in zee. Wel schoentjes aan vanwege de rotsen en kiezels. Qua eten voldoende keuze wel met lokale kruiden. Altijd soep en salades in overvloed, vlees, vis, pasta. Veel Engelse, paar Russen, paar Duitsers en weinig Nederlanders. Leuk voor de kinderen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Rene Lindhout05-06-2019

Ze doen hun best.

Hoewel de naam anders doet vermoeden is er géén strand en de kust is er echt niet schilderachtig. Er loopt een steil paadje tussen de rotsen naar de zee maar daar kun je niet liggen. Je ligt met 300 man - Engelsen en Russen - op een grasveldje, ook bij de zwembaden is het hutje mutje hebben we niet in gelegen. De animatie aardig aanwezig. Savonds kinderdisco en karaoke prima voor kinderen. Je ontkomt er niet aan. Pafos zelf vonden we erg toeristisch. Heel veel Eng en Rus terrasjes met proppers, soevenierwinkeltjes, pizza en fastfood. Veel van hetzelfde. Het was onze eerste keer All Inclusive en dat is wennen. Het is een keuze.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Monique19-08-2018

Heerlijke vakantie gehad

We hebben een prima vakantie gehad in Akti beach. Je wordt hartelijk welkom geheten met een welkomstdrankje. Het appartement is groot. De slaapbanken zijn helaas wat minder. De service is goed. Je wordt zelfs bediend bij het zwembad. Hoe luxe is dat! Met de verjaardag van mijn man werd er gezorgd voor een bloemetje en taart. Het eten is wisselend, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. De lunch vonden wij wat minder. Er is geen strand en er zijn geen winkeltjes etc. in de buurt. Maar dat wisten we van te voren. De haven van Paphos is erg leuk en een keer eten bij Big Mama's moet je echt een keer gaan doen. Een auto huren is leuk en goed te doen. Neem een automaat, dan hoef je niet te wennen om links te schakelen. Het animatie team is erg enthousiast met name teamleader Marvin! Wat hebben wij met hem gelachen. Jammer dat de shows etc. 's avonds niet op het terras zijn maar binnen. Al met al een heerlijke vakantie !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Shar07-08-2018

Verzorgd hotel

Iedereeen zijn eigen smaak. Voor ons geldt dat we een heerlijke vakantie hebben gehad. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. Niks was teveel gevraagd. De kamer was wat ouder maar voor ons prima. De bedden waren voor ons prima. Het was schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken en bedlinnen. Het ontbijt was eentonig maar prima. Lunch werd geserveerd bij het zwembad. Niet echt heel bijzonder. Wel voldoende fruit en veel taart. Diner was wisselend van kwaliteit. Maar ook daarvoor geldt dat het persoonlijk is wat men lekker vindt. Animatie was super. Werd met veel enthousiasme veel georganiseerd. De stad ligt wat verder. Prima te doen net de plaatselijke bus of de mogelijkheid vanuit het hotel. Een vd twee zwembaden was wat klein en erg warm. Het binnenbad was nog kleiner maar wel verfrissend. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, ons goed vermaakt. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Chris03-08-2018

Vrij behoorlijk; met een super team animatoren

Britse stekker nodig! Harde matrassen. Ontbijt kan gevarieerder. Keuze genoeg 's avonds. Op de middag meestal hetzelfde van de vorige avond. Je kan er de zee in. Animatie-team was top. 's Avonds ook voorstellingen maar moeilijk zichtbaar. De airco soms te koud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Miranda24-07-2018

Geweldig

We kwamen na 21.30 aan in hotel, er werdt gelijk naar de eetzaal gebeld dat ze open moesten blijven zodat wij even konden eten, vond ik heel netjes. De vleugel van hotel was net gerenoveerd, alles van bed tot stortdouche was nieuw, echt super. Eten was goed, heel afwisselend, heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, als je naar Paphos wil is het pendelbusje een uitkomst. Ondanks dat wij bijna de enige nederlanders waren, merendeel waren engelsen, hebben we een supervakantie gehad, echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Jaap van Sintmaartensdijk10-05-2018

Leuk kleinschalig hotel

Kleinschalig hotel, buiten Paphos gelegen. Kamers zijn ruim maar eenvoudig. Zeer vriendelijk personeel. Eten eenvoudig maar goed. Geen strand, maar wel leuke kleine baai. Weinig te doen in de omgeving, daarvoor kun je naar Paphos met een o.a. leuke haven.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Jacqueline31-07-2017

Heerlijk relaxte vakantie.

Prima verblijf. Mooi appartement dat elke dag schoongemaakt werd. Enthousiast, zeer vriendelijk personeel. Iedereen spreekt Engels. Het eten was erg lekker met veel keus. Het werd constant aangevuld. Prima aanbod drinken. Er zijn meer dan genoeg ligbedden. Akti beach ligt prachtig aan zee met een kleine baai waar je goed in kunt komen. Het ligt wel een eindje van Paphos, je kunt per bus of met de taxi. Taxi kun je bij de balie aanvragen en is er dan binnen 5 a 10 minuten, voor €2 pp. In juli is het erg warm, te warm om overdag een eind te lopen. Al met al: voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10jan brenhas pereira henkes27-07-2017

Absoluut geweldig!!

Waren hier al eerder geweest en voelden het nu als thuiskomen!Veel bekende gezichten,heel erg leuk!!Warme ontvangst.

Hadden weer een uitstekend appartement in dit als een wit Cypriotisch dorp gebouwde resort,smalle steegjes met veel prachtige rozenstruiken,oleanders,bougainville,cypressen en palmbomen.

Het resort beschikt over een prachtig gesitueerde schitterende tuin.Het rotsstrand en de kleine beschutte baai zijn goed te bereiken.De tuin noodt tot luieren middels tientallen ligbedden en de poolbar binnen handbereik.Op het terras naast de poolbar word het uitgebreide lunchbuffet gepresenteerd.

Het dinerbuffet in het restaurant is uitgebreid en afwisselend,het bied elke dag een andere specialiteit naast het al gebodene.Het avond entertainment is wisselend,soms erg goed en soms ook een stuk minder ,maar over het algemeen voor elk wat wils.Wat iig erg leuk is is de Kids disco,heel komisch,erg leuk!

De kids komen trouwens niets tekort hier,er is een leuke kidsclub.Twee zwembaden,een wat rustiger gelegen,de ander grenzend aan de ligweide aan zee,met kinderbadje!!Maar dit was voor ons niet van toepassing.

Wel van toepassing is dat we nu alweer uitkijken naar ons volgende verblijf,in 2018!

Emanuel & Jan.

Gereisd met partner in juni 2017

Aparthotel Akti Beach Village Resort info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages