Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°14°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Akti Beach Village Resort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Aparthotel Akti Beach Village Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Monique
19-8-2018

We hebben een prima vakantie gehad in Akti beach. Je wordt hartelijk welkom geheten met een welkomstdrankje. Het appartement is groot. De slaapbanken zijn helaas wat minder. De service is goed. Je wordt zelfs bediend bij het zwembad. Hoe luxe is dat! Met de verjaardag van mijn man werd er gezorgd voor een bloemetje en taart. Het eten is wisselend, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak. De lunch vonden wij wat minder. Er is geen strand en er zijn geen winkeltjes etc. in de buurt. Maar dat wisten we van te voren. De haven van Paphos is erg leuk en een keer eten bij Big Mama's moet je echt een keer gaan doen. Een auto huren is leuk en goed te doen. Neem een automaat, dan hoef je niet te wennen om links te schakelen. Het animatie team is erg enthousiast met name teamleader Marvin! Wat hebben wij met hem gelachen. Jammer dat de shows etc. 's avonds niet op het terras zijn maar binnen. Al met al een heerlijke vakantie !!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Verzorgd hotel

Shar
7-8-2018

Iedereeen zijn eigen smaak. Voor ons geldt dat we een heerlijke vakantie hebben gehad. Het bedienend personeel was erg vriendelijk. Niks was teveel gevraagd. De kamer was wat ouder maar voor ons prima. De bedden waren voor ons prima. Het was schoon en netjes. Elke dag schone handdoeken en bedlinnen. Het ontbijt was eentonig maar prima. Lunch werd geserveerd bij het zwembad. Niet echt heel bijzonder. Wel voldoende fruit en veel taart. Diner was wisselend van kwaliteit. Maar ook daarvoor geldt dat het persoonlijk is wat men lekker vindt. Animatie was super. Werd met veel enthousiasme veel georganiseerd. De stad ligt wat verder. Prima te doen net de plaatselijke bus of de mogelijkheid vanuit het hotel. Een vd twee zwembaden was wat klein en erg warm. Het binnenbad was nog kleiner maar wel verfrissend. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, ons goed vermaakt. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Britse stekker nodig! Harde matrassen. Ontbijt kan gevarieerder. Keuze genoeg 's avonds. Op de middag meestal hetzelfde van de vorige avond. Je kan er de zee in. Animatie-team was top. 's Avonds ook voorstellingen maar moeilijk zichtbaar. De airco soms te koud.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Miranda
24-7-2018

We kwamen na 21.30 aan in hotel, er werdt gelijk naar de eetzaal gebeld dat ze open moesten blijven zodat wij even konden eten, vond ik heel netjes. De vleugel van hotel was net gerenoveerd, alles van bed tot stortdouche was nieuw, echt super. Eten was goed, heel afwisselend, heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, als je naar Paphos wil is het pendelbusje een uitkomst. Ondanks dat wij bijna de enige nederlanders waren, merendeel waren engelsen, hebben we een supervakantie gehad, echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Leuk kleinschalig hotel

Jaap van Sintmaartensdijk
10-5-2018

Kleinschalig hotel, buiten Paphos gelegen. Kamers zijn ruim maar eenvoudig. Zeer vriendelijk personeel. Eten eenvoudig maar goed. Geen strand, maar wel leuke kleine baai. Weinig te doen in de omgeving, daarvoor kun je naar Paphos met een o.a. leuke haven.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk relaxte vakantie.

Jacqueline
31-7-2017

Prima verblijf. Mooi appartement dat elke dag schoongemaakt werd. Enthousiast, zeer vriendelijk personeel. Iedereen spreekt Engels. Het eten was erg lekker met veel keus. Het werd constant aangevuld. Prima aanbod drinken. Er zijn meer dan genoeg ligbedden. Akti beach ligt prachtig aan zee met een kleine baai waar je goed in kunt komen. Het ligt wel een eindje van Paphos, je kunt per bus of met de taxi. Taxi kun je bij de balie aanvragen en is er dan binnen 5 a 10 minuten, voor €2 pp. In juli is het erg warm, te warm om overdag een eind te lopen. Al met al: voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Absoluut geweldig!!

jan brenhas pereira henkes
27-7-2017

Waren hier al eerder geweest en voelden het nu als thuiskomen!Veel bekende gezichten,heel erg leuk!!Warme ontvangst.

Hadden weer een uitstekend appartement in dit als een wit Cypriotisch dorp gebouwde resort,smalle steegjes met veel prachtige rozenstruiken,oleanders,bougainville,cypressen en palmbomen.

Het resort beschikt over een prachtig gesitueerde schitterende tuin.Het rotsstrand en de kleine beschutte baai zijn goed te bereiken.De tuin noodt tot luieren middels tientallen ligbedden en de poolbar binnen handbereik.Op het terras naast de poolbar word het uitgebreide lunchbuffet gepresenteerd.

Het dinerbuffet in het restaurant is uitgebreid en afwisselend,het bied elke dag een andere specialiteit naast het al gebodene.Het avond entertainment is wisselend,soms erg goed en soms ook een stuk minder ,maar over het algemeen voor elk wat wils.Wat iig erg leuk is is de Kids disco,heel komisch,erg leuk!

De kids komen trouwens niets tekort hier,er is een leuke kidsclub.Twee zwembaden,een wat rustiger gelegen,de ander grenzend aan de ligweide aan zee,met kinderbadje!!Maar dit was voor ons niet van toepassing.

Wel van toepassing is dat we nu alweer uitkijken naar ons volgende verblijf,in 2018!

Emanuel & Jan.

Gereisd met partner in juni 2017

goed: ruime kamers, goede schoonmaak en elke dag schone handdoeken kleinschalig/laag bouw heerlijk eten, altijd perfect van smaak én warm. vriendelijk personeel van receptie tot ober tot kamermeisje strandlaken service 23 uur gaat bar dicht, dan heerst er een rust op het park. mini strandje/zee ingang

Minder: ligt niet langs hoofdweg weinig/geen toezicht op misdragende mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk

Yvonne
6-6-2017

Heerlijk Hotel. Mooie ruime kamers. Heerlijk vertoeven bij het zwembad waar voldoende bedjes staan. Lekker zwemwater ook voor kinderen. Rustig zwembad en druk zwembad mat apart kinderbad. Eten niet heel erg uitgebreid maar wel goed en warm voor ieder wat wils In de avond leuke animatie. Vriendelijk personeel Gevarieerde bezoekers. Geen last van groeperingen. Veel kinderen. Enige jammer vonden wij geen speeltuin voor kinderen.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Desillusie

Miranda Senden ​
26-4-2017

""Mooi 4 sterren aparthotel, goede reviews"" Helaas. Door Russen gerund hotel, iedere enkele medewerker is Russisch, en dat zijn niet de vriendelijkste mensen. Groot buitenzwembad, waar niemand in gaat, omdat het onverwarmd is en dus ijs koud is. Het binnenbad is prima, maar hier moet een kind onder de 16 onder begeleiding van een volwassene zijn. Kun je dus met stralend weer binnen zitten. Beach resort? Er is geen stand. Cyprus is een rots eiland, enkel rotsen met een hekje voor het hotel. Tot zover 'beach'. Het eten is koud, je moet wachten tot het wordt aangevuld om warm eten te krijgen. Alle sappen die geschonken worden smaken puur chemisch, niet te drinken, dus voor mijn dochter moest ik bij de supermarkt (4 km lopen) pakjes drinken gaan kopen, ondanks de al inclusive. Het ontbijt is prima, veel keuze, helaas alleen ongezonde keuzes. Croissantjes met poedersuiker erop (?) Jam is ook chemisch. Lunch? Warm eten. Jammer.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akti Beach Village Resort in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akti Beach Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.