Aparthotel Akteon Holiday Village

Aparthotel Akteon Holiday Village
7,4

2 tips over Aparthotel Akteon Holiday Village

niek vd kolk, 28-10-2011

Er zijn uitstekende busverbindingen naar Pafos en andere plaatsen in de omgeving. Een paar honderd meter van Akteon is 'nbushalte.

In Pafos (werelderfgoed ) is het nodige culturele "vermaak" zoals The Tombs of the Kings. Zeker de moeite waard.

Zo'n 50 meter van Akteon is een klein winkeltje waar ze het nodige vocht,al dan niet alcolholisch,verkopen. Is relatief ook goedkoop.

corrie, 8-10-2011

Geniet van het animatieteam ze hebben iedere avond iets anders in petto ,ook overdag in een woord geweldig team.

wij zelf hebben niet veel gedaan maaar pak gewoon eens de bus en voor 2 pp rijd je overal naartoe met een dayticket