Appartement Tavros

6 reviews over Appartement Tavros in het Nederlands

Prachtig gelegen appartementencomplex!

H.Vogelaar
8-5-2013

Als je zoekt naar een rustig gelegen appartement in een mooie omgeving, dan moet je hier naar toe. Een huurauto heb je dan wel nodig. Wij hadden een 2 kamer-appartement op de 1e etage met een groot balkon (met zitje, 2 ligbedden en een parasol). Het app. is ruim. De keuken is eenvoudig ingericht. Voldoende om een ontbijt te maken maar een maaltijd koken wordt lastig. Een (uitgebreid) ontbijt in het hotel kost € 6,00 p.p. en is de moeite waard. De eigenaar en het personeel zijn bijzonder hulpvaardig en vriendelijk. Wij waren er in het voorjaar en toen was het er erg rustig. Alles werd dagelijks keurig schoongehouden.

Gereisd met partner in april 2013
2008

De brochure van touroperator vermeldt dat er twee kookpitten zijn en een oven. Klopt. Maar er is maar een kookpan waarmee je kunt koken. "Jullie zijn per slot van rekening op vakantie", zei de receptioniste. Klopt, maar wij willen ook af en toe onze eigen potje kunnen koken, want daarvoor boeken wij een appartement en geen hotel. Slechte zitbanken; airco per unit te huur voor €4,00 p.d., net zoals parasol voor op het balkon. Wat het personeel betreft, niets dan lof. Ook zij dragen de Cypriotische gastvrijheid uit.

Gereisd met partner in mei 2008
2007

Wij zijn er in juni 2 weken geweest

Simon en Gerda Ruskauff
7-7-2007

Wij zijn er in juni 2 weken geweest. een aanrader als je van rust houdt, wat een heerlijke stilte. Maar ga er niet heen in Augustus want dan is het er een gekkenhuis, dan zit het helemaal vol met Cyprioten die een enorm aantal kinderen bij zich hebben.

Ben wel van mening dat je op een bovenappartement moet zitten anders kijk je tegen de begroeiing en de onderkant van het zwembad aan.

Nette, schone en ruime kamers. Aircondition heb je beslist nodig maar is prijzig, per unit 2.50 C L per dag. Schoonmaaksters zeer vriendelijk en goed. Ook de bediening aardig en hulpvaardig. Je moet wel vervoer hebben want naar Latshi en Polis is het toch een behoorlijke afstand.

Gereisd anders in juli 2007

Iliosreizen.nl

Wij zijn er vorige maand 1 week geweest en vonden het echt super! Erg schoon, appartementen mooi gelegen rond het zwembad, alles fantastisch onderhouden.

Heel goed bereikbaar en je moet inderdaad wel een auto hebben.

Gereisd anders in juni 2007

wij zijn er in 2006 geweest

merijn
10-4-2007

wij zijn er in 2006 geweest. Prachtige app. Werd elke dag schoon gemaakt, mooi zwembad en rustig. Prachtige omgeving in een rustig dorpje aan de rand van een prachtig natuurgebied. Het ligt er achteraf, maar aangezien we 2 weken de beschikking hadden over een huurauto, was het allemaal prima te doen. Een auto is echter wel een aanrader.

Gereisd anders in april 2007
2006

Geweldig onderkomen als je van rust houdt

Mark Paar
20-7-2006

Geweldig onderkomen als je van rust houdt. Zorg er wel voor dat je een auto ter beschikking hebt, want het ligt zo goed als aan het eind van de weg. Wegennet zit heel goed in elkaar op Cyprus. Tavros personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd anders in juli 2006

Iliosreizen.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tavros in Neo Chorio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tavros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.