Villa Neraida

Villa Neraida

Villa

1 review over Villa Neraida in het Nederlands

Mooie plek en goed toeven.

Piet Jan
11-8-2015

Heerlijke en goed verzorgde villa. Lekker zwembad en jacuzzi. Ligt een beetje ver van de bewoonde wereld. Dat is jammer. Maar er wordt een auto bij deze villa verhuurd dan zit je binnen 10 minuten in de bewoonde wereld en 30 minuten van Paphos. Je zit naast een weg waar 2 auto's per uur langs komen. Is goed te doen. Let goed op bij de autohuur. Dat ging bij ons goed mis. We moesten even 430 Euro extra verzekering betalen. Dat was niet afgesproken.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

Villa info

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Neraida

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Neraida in Miliou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Neraida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.