8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ayii Anargyri Spa voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ayii Anargyri Spa in het Nederlands

Reactie

janetengerardversteeg
14-1-2014

Je hoeft niets bij te betalen!!

Wij zijn er 3x geweest en bij het ontbijt ligt een kaart met hot dishes.

Deze dingen bestel je GRATIS bij de bediening.

Wij deden dit elke morgen.

Gereisd met partner in januari 2014

Vijf sterren ????????

antonia
28-6-2013

Mooi hotel, prachtige ligging, veel potentie. Kamers oke.

Schoonmaken nodige twijfels. Glazen in badkamer moet men zelf schoonhouden, worden niet vervangen.Handdoeken versleten en grauw. Wij hebben niet gezien dat het zwembad werd schoongemaakt. Kussens van de ligbedden behoorlijk kapot. Ontbijt goed, wil je gebakken ei e.d.moet je bijbetalen.Koffiemachine is kapot je krijgt poederkoffie.In 1 week 2 bruiloften dat gaat ten kosten van de aanwezige gasten. Half pension voorgerecht blokjes biet, nagerecht mag je zelf je banaan,appel,kiwi en sinaasappel schoonmaken. Drankje v.h.huis toen wij naar huis gingen een glas limonade(lemon) siroop en een bak ijsblokjes? Waar is het hotelmanagment, hard nodig!!!!!!!

Cyprus mooi eiland, links rijden veel Engelsen en Russen.

Gereisd met partner in juni 2013

Zou rustig moeten zijn

M.V.E.
14-6-2013

Mooie locatie.

Perfecte ligging, om groot deel van Cyprus met huurwagen te bezichtigen. Van hieruit kan men alle richtingen uit.

Vriendelijk personeel, Verzorgde kamers, Heerlijk een ontbijt in Ayii Anargyri

Gereisd met partner in mei 2013

Tjingo

Keurige accommodatie, nette kamer (spa-kamer) en vriendelijk personeel. ook het eten (halfpension) is goed verzorgd. Buiten het seizoen wel rustig, maar niet op een vervelende manier. Sommige dingen (parasols en zonnematjes) zouden vervangen mogen worden. Op de dag van vertrek stond er koffie en sandwiches klaar in de bar omdat we al voor 07.00 moesten vertrekken naar het vliegveld. Auto is een noodzaak, anders zie je alleen het hotel. Het hotel ligt op ca. 20 minuten van Polis en 45 min. van het vliegveld van Pafos.

Gereisd met partner in mei 2012

SUPER

Tevreden
12-8-2011

We hebben nog nooit zo genoten. Het is een schitterend hotel, met een mooie ligging in een dal tusssen de sinaasappelboomgaarden De bediening laat je voelen alsof je een

koning(in) bent. Het diner en ontbijt is erg lekker. Elke dag vers geperste sinaasappelsap.

Wij gaan niet snel terug naar een acommodatie, maar hier zouden we wel terug gaan. Ook lekkere massage en pedicure bij het welnesscentrum.

Gereisd met partner in april 2011

Mooi en rustig gelegen hotel

hein.wiegmans
24-5-2011

Het hotel is een gerenoveerde abdij, gelegen bij zwavelhoudende bronnen. De kamers zijn goed maar niet bijzonder. Het zwembad is prachtig. Het restaurant wat aan de prijzige kant maar van een goede kwaliteit en dat zegt wat op Cyprus. De gerechten zijn wat zwaar. neem geen menu maar b.v. 2 voorgerechten of voorgerecht en dessert. Da's ook gunstig voor de kosten. Het wellnesscentre ligt los van het hotel. Ziet er van binnen wat clean uit. Wij hebben het niet gebruikt. De omgeving is schittrend en heerlijk rustig.

Minpunten: eerste kamer stonk naar riolering. Er werd gezegd dat dat kwam door het zwavelhoudende water. Dat geloofden wij niet en kregen daarna een andere, niet stinkende kamer (dezelfde lucht rook je ook regelmatig in de lobby. WIFI doet het niet op de kamer. Geen BVN-TV aanwezig terwijl er wel veel Nederlanders zitten. Rekening van de drankjes klopte niet (€ 40,- te hoog).

Gereisd met partner in mei 2011

Een heerlijke plek.

CM
16-11-2010

Het hotel is stijlvol ingericht, het oude en het nieuwe gedeelte lopen mooi in elkaar over. De tuinen zijn mooi aangelegd, je zou niet vermoeden dat het nog relatief nieuw is. Het uitzicht over de vallei is prachtig en het is er heerlijk rustig. De mensen in het hotel zijn enorm gastvrij en attent. De de kamers zijn mooi ingericht en worden goed schoon gehouden, de bedden zijn heel comfortabel . Het enige nadeel is dat er weinig restaurantjes echt in de buurt zijn, zonder auto ben je aan het hotel gekluisterd en het eten is daar goed, maar wel prijzig. Polis is 15-20 minuten rijden, daar zijn ook veel leuke restaurantjes. De spa is 3 uur p/ dag gratis toegankelijk voor hotelgasten, verdeeld over 3 tijden. Mooi ingericht, maar niet wat de Nederlandse saunaganger gewend is. De sauna zelf is een 4 persoonshok in een kleedkamer waar je je badpak moet aanhouden. De fitnesszaal en het zwembad zijn wel de moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2010

Bijzonder leuk hotel!

L. Visser
29-10-2010

In oktober 2 weken verbleven in dit heerlijke hotel (verbouwd klooster). De entourage is geweldig en er is veel aandacht besteed aan de smaakvolle inrichting.

De rustige ligging in de heuvels rondom het kleine dorpje Miliou, de aandacht van de medewerkers voor de gasten, het heerlijke klimaat en de prachtige kleuren in de omgeving zorgen voor een heerlijke ontspannen vakantie. Een huurauto is wel nodig. Het eten en drinken is niet goedkoop, maar kwalitatief bijzonder goed! Op de kamer ontbreekt een koelkastje. De gewone kamers zijn ruimer dan de 'original rooms'. De 'original rooms' hebben echter een aparte voorziening voor het speciale bronwater voor in het bad. Er is wifi, echter er staat centraal geen computer/laptop die door de gasten gebruikt kan worden. Het zwembad wordt niet verwarmd; dus een heerlijk frisse duik! Er is geen gedoe met 'handdoekje leggen'. Van de spa hebben wij geen gebruik gemaakt, deze zag er echter zeer luxe en smaakvol uit.

Geschikt voor rustzoekers!

Gereisd met partner in oktober 2010

Fantastisch hotel!

Saskia J. Ebels
9-6-2009

Ayii Anargyri in Miliou is een prachtig nieuw en comfortabel hotel op een rustige plek in een dal met prachtig uitzicht op de heuvels en de sinaasappelbomen. De kamer (Original Room) was erg comfortabel met een heerlijk terras met mooi uitzicht. Het eten in het hotel is wellicht niet goedkoop (is het nergens op Cyprus), maar is echt ontzettend goed (heerlijke wijnen ook). Voor mensen die van rust en natuur houden is dit een prachtige plek. Ook een behandeling in de spa is aan te bevelen. Het huren van een auto is wel handig. Het kustplaatsje Polis ligt op 15 minuten rijden en Latchi op 25 minuten. Paphos ligt op 40 minuten rijden. Wij zijn de eerste week van juni in het hotel geweest en hebben het er erg naar onze zin gehad. Wij vinden het een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2009

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ayii Anargyri Spa in Miliou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ayii Anargyri Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.