Villa Chrysantemon

10 reviews over Villa Chrysantemon in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Henk en Ina Overbeek
9-11-2015

Heerlijk verblijf in prachtige woning in rustige wijk. Relaxt.

Heerlijk huis voor leuke vakantie.

Sjanie Geijtenbeek
23-8-2015

Mooi huis, attente eigenaars, prima zwembad, leuk uitzicht, schattig dorpje met voldoende winkels en restaurants. Voor een zorgeloze en ontspannen vakantie!

Fantastische vakantie op Cyprus

G. Koch
10-11-2014

Wat een heerlijke villa in een rustig wijkje en toch dicht bij het dorp en de zee. Het is alsof je thuis bent. Fijn ingericht en alles is aanwezig voor een lang verblijf. We hoefden eigenlijk alleen maar wat persoonlijke spulletje mee te nemen. Helaas waren we er maar 2 weken. Veel te kort om ook van alles te genieten wat het eiland bied. Heerlijk gewandeld en in het Troodos geweest mijn zijn vele kerkjes en kloosters. Vooraf veel en goede uitgebreide info van de eigenaar ontvangen.

Een echte aanrader voor rust natuur, zon, zee, cultuur en privacy

Top, Top, Top, helmaal goed !

E.Willems
8-11-2014

Voor het eerst op Cyprus. Fantastisch villa, mooi gelegen met mooi uitzicht. Heerlijk zwembad. Van alle gemakken voorzien. Konden in de complete keuken heerlijk koken en mochten alles gebruiken. Aan o.a. kruiden ontbrak er niets.

Een auto gehuurd en mooie tochten gemaakt en gegeocached.

Genoten van deze heerlijke villa met zwembad.

Brigit Imhof
3-8-2013

Het huis ligt in een wijkje met allerlei villa's. Prachtig uitzicht en in juli een heerlijk warm zwembad. Terrassen rondom zijn heel handig, zodat je altijd een plekje in zon of schaduw kunt vinden. Leuke bbq en prima voorzieningen in de keuken. De bedden liggen goed en de airco op de slaapkamers is prettig als het buiten niet echt afkoelt. De eigenaar geeft vooraf nuttige en toeristische informatie over Cyprus en is zeer gastvrij.

Fijne vakantiewoning

L.J. Hartman
1-7-2013

Door de compleetheid van de woning voel je je onmiddellijk thuis.

Prachtige villa voorzien van aangenaam comfort

Gerard en Hermien Leerkes
24-6-2013

Terrassen rond het huis met een mooi uitzicht vanaf het hoofdterras. In de verte het dal met de zee en op de achtergrond het Trodosgebergte. Zwembad met privacy en het huis is van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader voor liefhebbers van comfort, rust en in de directe omgeving stranden en wandelgebieden.

uitstekende accomodatie

Henk en Ina
23-10-2009

De villa is fraai en uitstekend uitgerust. ook het zwembad is zeer prettig.

Enig minpuntje is dat de woningen dicht op elkaar staan, zodat de privacy wat beperkt is.

Heerlijk Huiselijk!

van der Tol
2-8-2009

Wij zijn met onze 2 kinderen in de meivakantie geweest en echt aan alles is gedacht! ( ook voor kinderen) Zoveel luxe krijg je in een 5 sterren hotel nog niet. Je voelt je direct thuis en de omgeving is heerlijk rustig. Elke ochtend een klein wandelingetje van de berg waarop het huis staat naar de warme bakker. Dat is ook gelijk goed voor de lijn ivm alle zoetigheid waar ze op het eiland veel van houden ;-)

De familie van de Villa zorgt dat alles tip top in orde is en aan de 1e levensbehoefte bij aankomst is gedacht. Een auto huren is wel nodig omdat de winkeltjes en het strand niet echt in de buurt liggen. Het enige nadeel vinden wij dat er geen zandstranden op Cyprus te bekennen zijn, maar met het zwembad bij de Villa (dat in mei nog best fris was) hoeft je ook niet zo nodig naar het strand.

Wij gaan zeker nog een keer alleen dan als de kids wat ouder zijn want er is zo veel te bezichtigen op Cyprus, met een kleine baby is dat bijna niet te doen.

Heerlijke vakantievilla!!!!

de boer
11-2-2009

Een heerlijk huis in een rustige buurt! het zwembad is zalig. De inrichting is gezellig. Je kunt zien dat de eigenaren hier een paar maanden per jaar in hun tweede huis verblijven! Het is ingericht als een normaal huis! (nu begrijpen we waarom men liever geen kleine kinderen in het huis heeft) Wasmachine en afwasmachine is aanwezig. Het huis ligt op een paar kilometer van het strand en de gezellige haven van Latchi. Wij gaan volgend jaar weer!!

Ook de

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Chrysantemon in Latchi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Chrysantemon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Chrysantemon scoort een 9.04 uit 10 op basis van 10 reviews.