Appartement Akamanthea Holiday Village

Cyprus, Paphos, Latchi

9.8Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Akamanthea Holiday Village voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

46 reviews over Appartement Akamanthea Holiday Village

• 7Wim Beumer22-07-2013

Mooi complex, jammer van de Poolse invasie.

Mooi complex en prima appartementen. Mooie omgeving. Goed verzorgt. Leuke haven (Latchi) met terrassen en restaurants. Polis is ook een grappig dorpje waar je heerlijk kunt eten. Paphos op 40 minuten rijden. (prima weg) Nadeel van dit complex is dat het voor 80% wordt geboekt door Poolse reisorganisaties waardoor zelfs het animatieteam volledig pools is ingericht. Daarnaast is het complex ingesteld op ALL Inclusive. Dit gaat (zeker met Poolse vakantiegangers) een beetje ten koste van de kwaliteit. Wij hebben er geen last van gehad maar dit gegeven is wel prettig om te weten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 0Renée13-06-2012

Fijne vakantie

Gisteren teruggekomen van een zonovergoten vakantie. Het is erg op Polen gericht (het animatieteam was allemaal Pools) Het eten vond ik slecht, was koud Je hebt wel een auto nodig als je wat wilt gaan ondernemen.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9xclix04-01-2012

geweldig!

We hebben echt een super vakantie gehad; vriendelijke mensen, nette appartementen en een mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 8M09-11-2011

precies op maat

de laatste week van oktober heerlijke week op dit complex gehad,lekker rustig,we kregen een up-grade kamer met uitzicht op zee en airconditioning zowel warm als koud, ontbijt was voldoende,1 maal diner was niet veel bizonders,vriendelijke bediening, je hebt wel een auto nodig om overal te komen,de afstanden zijn enorm,Nicosia hebben we laten zitten,is ruim 3 uur rijden

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8jasper01-11-2011

Prima plek

In oktober een week doorgebracht in dit kleinschalige vakantiecomplex. Het ligt niet aan zee, dat is ongeveer 5 minuten lopen. Verwacht geen mooie zandstranden in dit stuk van Cyprus, maar stenen waarop je zonder ligbed niet prettig kunt liggen. Het complex is kleinschalig en rustig gelegen in de buurt van Polis waar prima eetgelegenheden zijn. Wel waren er erg veel Polen die erg luidruchtig waren en haast schreeuwend met elkaar communiceren. Er is ook pools personeel werkzaam, dus dat lijkt een belangrijke doelgroep te zijn. Voor een rustige vakantie een prima plek.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8m.doornotten10-10-2011

Prima

Voor de 2e keer hier op vakantie geweest. Wanneer je alleen voor het strand komt is een auto niet noodzakelijk. Voor uitstapjes ed wel. We zijn weinig in onze studio geweest. Het was basic maar prima. Het eten vond ik helemaal goed! Verwacht geen vette hap zoals hamburgers, patat, kippenpoot ed. Nee, het is gezond en gevarieerd eten, salades van bijv. linzen, griekse salade, pastasalada. Er is iedere dag keuze uit 1 vis,1 vlees, 1 vegetarisch gerecht.Rijst, aardappels op versch. manier klaargemaakt. Het ontbijt is engels, dus wel vette hap. Er is ook wel muesli, yoghurt, cornflakes etc. Animatie kan ik weinig over zeggen omdat we er eigenlijk alleen waren om te eten. Wel was er een mini disco, schattig om te zien. Studio werd dagelijks goed schoongemaakt. Handdoeken wissel weinig, iedere 3 dagen. Dat schijnt per touroperator verschillend te zijn. Al met al hebben wij het heerlijk gehad en vond ik de prijs/kwaliteit goed.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Cora24-09-2011

Geweldig appartement met uitstekende ligging

Akamanthea app.in Latchi is echt een aanrader!Zeer goed onderhouden complex van Engelse eigenaar.Neem wel de gerenoveerde luxe appartementen.Het enige minpuntje was de handdoekwissel:slechts 2 x in 12 dagen.Echt te weinig!Gelukkig hadden wij een wasmachine,maar toch.Verder niets dan goeds.

Gereisd met partner in september 2011

• 8lex26-08-2011

mooi luxe 3 kamer appartement.

wij hadden een 3kamer appartement type luxe,zeer goed ingericht,met 3 airco,s vaarwasser en de keuken was compleet ingericht,wij hadden de helft van een huisje,zonder boven buren.dit was super,met een mooi uitzicht richting zee.mooi zwembad en een poolbar,tevens tafeltennistafel/pool tafel. strand op loopafstand,jammer dat het stenen had inplaats van zand,wij reden steeds naar coralbay super mooi strand met zand,wel 40 min. rijden.zonder auto niks te beleven,links rijden even wennen.wel heen/terug vlucht,2 uur vertraging,vliegen alleen in de avond,hierdoor altijd vertraging.niet op woensdag gaan dan bijna altijd tussenlanding op andere luchthaven. in zomer maanden is cyprus te warm,bootje huren bij de haven latchie erg leuk,lekker waterskieen.verder paar winkels en restaurantjes,verder niks te beleven.paphos leuker maar drukker.niks te zien op cyprus,alleen gaan voor strand en het weer.pas op verbranden zonkracht erg sterk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Marianne17-07-2011

Akamanthea: we waren tevreden!

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, karig bestek, fijn bed, geen handdoekwissel. Rustige omgeving, off the road rijden mag niet van Manos, hij controleert het met GPS!, maar wat als de weg plots onverhard wordt? Eigenlijk is een Honda Jazz niet geschikt! Wij zagen bij inleveren van de auto een schade aan de bumper, onderhandelen was mogelijk gelukkig, we waren 50 euri kwijt. Wij aten heerlijke vis meze en andere gerechtjes, we mochten in de keuken kijken bij Nikandros, een familierestaurant in Latchi.Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 6i31-05-2011

erg afgelegen, oude inrichting, wel mooi uitzicht

Latchi is erg saai, alleen een haven met wat restaurantjes. afgelegen dus. Paphos is de plek waar veel te doen is. Stranden niet mooi........erg weinig bedjes e.d. Strand Coral Bay is wel te doen. Dat is ook een zandstrand. De bergbeklimming vanaf aphrodite bron is erg leuk, je loopt drie uur. erg veel berg op maar een erg mooi uitzicht. Doe dit wel vroeg in de ochtend i.v.m. hitte. Accomodatie is karig. Erg hard bed, oude stoelen e.d. Keuken inrichting tevens karig weinig bestek. maar twee kookpitten, wel een extra mobiel kookpitje maar niet ideaal. Was wel schoon bij aankomst maar tijdens je verblijf wordt alleen je bed opgemaakt en handdoeken gewisseld. Je hebt zelf geen bezem ofzo om schoon te maken. Zwembad wel mooi met bar en uitzicht zee. Engelsen en Nederlanders. Voor de rust ideel, wil je meer vertier kies dan voor phapos. Auto zeker nodig, routebeschrijving krijg je van manos, klopt niet helemaal. Let op na t splitsing direct na Angelo's rechts!!

Gereisd met partner in mei 2011

3 tips over Appartement Akamanthea Holiday Village

• jasper, 01-11-2011

Voor stranden moet je in zuidoost Cyprus zijn. Zonder auto ben je nergens. Wegen zijn uitstekend, benzine goedkoop en de meeste bezienswaardigheden zijn binnen een uur aan te rijden.

• M, 09-11-2011

mozaiekvloeren in Paphos en Kykkosklooster, verder hebben we het rustig aan gedaan

• m.doornotten, 10-10-2011

Voor een lekkere bak koffie, borrel, biertje is La terasse in Polis aan te raden. Sfeer is spontaan, ongecompliceerd en gezellig.

2 vragen over Appartement Akamanthea Holiday Village

• Lisanne, 17-07-2011

Animatie

Weet iemand of er animatie is voor oudere kinderen.

M, 09-11-2011

er was tijdens ons verblijf een activiteitenbegeleider aanwezig die ik regelmatig met kinderen bezig was

• sandy, 05-09-2010

koffiezetapparaat/oven

Wie weet mij te vertellen of er in een 2kmr appartement (niet de luxe) een koffiezetter, oven of magnetron aanwezig is?? bvd gr sandy

Irene, 10-07-2011

Nee, er is geen koffiezetapparaat, oven en magnetron aanwezig, wel voldoende keukenbenodigheden en een electriciteitsplaatje met 2 pitten.

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand19 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Balkan, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages