Vakantiepark
Hotel aan zeeWeer vandaag18°9°
7,1

• Onderkomen8,8
  • Activiteiten5,4

We hebben een aantal aanbieders voor Theo Sunset Bay Village voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiepark Theo Sunset Bay Village in het Nederlands

• Activiteiten5

+: Heel mooi zwembad van +/- 30m lang met zicht op zee, een charmant en rustig zwembad van +/- 20m en eentje van +/- 10 m= altijd een zwembad vlakbij je kamer; Dagelijkse schoonmaak; Familiekamers met aparte slaapkamer; Airco op kamer; Uitgebreid ontbijtbuffet en diner; Supermarkt; Goede verbinding lijnbus naar centrum; Goedkope jeepexcursies te boeken op +/- 500m afstand (Echte aanrader!)

-: Stenenstrand; We waren de enige Nederlandstaligen; Slechte wifi; Begeleiding naar kamer, maar verder geen uitleg bij aankomst hotel; Niet al te vriendelijk; Om 7u lagen de lege ligbedden al vol handdoeken; Aan drukke weg dus wandeling maken moeilijk; Animatie: Overdag: geen- s'avonds 3x/week zangeres, 1x dansavond, en 2x muziek DJ.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima vakantie

Sandeman
22-5-2014
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Plus:

Fantastisch uitzicht op zee

Ruim verblijf met waterkoker en broodrooster

Zwembad ca. 25 m. lang niet koud (1,3 m diep)

Dag. schoonmaak en wiss. handdoeken, v.zakken, wc-papier

Personeel helpt snel met wensen

Gratis ligbedjes, parasols, badhanddoeken, stekkeradapters

Lobby met bar (tot 24:00) en zitjes en terras en 'restaurantje' en winkeltje

Overal gratis WIFI met snel internet in/rond lobby

Niet druk rond zwembad

Veel eettentjes in de buurt, niet duur

Tennisbaan voor tennis en voetbal e.d.

Fitness met bankje en dumbbells tot 15 kilo en 2 fietsen

Dichtbij Pafos en Coral Bay (strand) en Lidl halverwege Pafos

Mooi wandelen bij waterdam van Mavrokolymbos

Min:

Traag internet in/rond appartement (met goede verbinding, dus afgeknepen)

Zelf koken wordt ook niet echt aangemoedigd (geen oven/magnetron, 1 pan)

Douchewater 's middags pas lekker warm

Zowel eetzaal/buffet als 'à la carte' rest. (leeg) zijn slecht

Harde bedden

Af en toe bruiloft in restaurant met luide muziek

Gereisd met jonge kinderen in april 2014
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Kleinschalig complex met nieuwe huisjes, inrichting is sober. Bijvoorbeeld geen messen in de keuken, geen koekenpan etc. Fijn zwembad. En alles wordt prima schoongemaakt. Service is matig. We vroegen om een kurkentrekker die we 1,5 dag later kregen. Weinig behulpzaam met inchecken en veel administratieve rompslomp (3x je handtekening zetten onder een factuur van 0 euro).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

mooi uitzicht

J. Doeve
21-4-2010
  • Onderkomen8

Mooi appartement! Leuk opgezet vakantiepark met prachtig uitzicht.

Harde bedden!

Ontbijt ronduit slecht!

ligging redelijk, wel aan drukke weg

Gereisd met vrienden in april 2010

Prachtig uitzicht

Sam
24-10-2009
  • Onderkomen8

De appartementen zijn nieuw (2008 en 2009) en de ligging is mooi op een heuvel met uitzicht op zee. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien (keukengerei is beperkt) Het uitzicht vanuit het zwembad is prachtig en indien het appartement zeezicht heeft is de zonsondergang mooi. Het complex ligt wel afgelegen aan een drukke weg (hoor je verder niets van) en er zijn voldoende winkeltjes in de buurt voor de eerste levensbehoeften. Een auto erbij is aan te raden. Je kunt makkelijk alle kanten op. Paphos is een leuke plaats met zeer veel eetgelegenheden (wel erg toeristisch) en voor het strand kun je naar Coral Bay. Het restaurant op het complex hebben wij verder niet bezocht. Personeel doet goed zijn best om het een ieder naar de zin te maken en ongemakken worden snel opgelost.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Zeer goed appartement

bezoeker mei 2009
26-6-2009
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Theo sunset bay ziet er goed uit, het was nog gloednieuw allemaal dus de beplanting moet nog wat groeien. Mooi zwembad met uitzicht op zee, fitnessruimte en grote terrassen. We hadden alleen logies maar hebben wel gelunchd op het terras; dat was prima. Personeel was zeer vriendelijk. Het ligt aan een drukke weg (in appartement geen last van want die kijken uit op zee) en een auto is wel aan te raden. Supermarkten zijn dicht in de buurt en binnen 10 minuten rijden zit je in het centrum van paphos. Appartement was ruim (veel kastruimte in de slaapkamer), bedden zijn wel hard maar douche was fantastisch.

Gereisd met vrienden in mei 2009

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Theo Sunset Bay Village in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Theo Sunset Bay Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.