Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Golden Beach voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

Supervakantie!

Eva
19-7-2011

We zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel. Hotel en kamer zijn mooi gerenoveerd. Eten was super en elke avond iets anders. ook superlekkere desserts. Cocktails waren heel lekker en ook in de all-in prijs. Cyprus is een heel mooi land. zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel met vriendelijk personeel

Joop Breed
1-7-2011

Jammer dat het strand(je) zo klein is, maar de grasplekken zijn ruim voldoende. Overal in en buiten het gebouw is de verzorging uitstekend. Het eten zeer afwisselend, uitgebreid en niets op aan te merken. De kamers erg schoon en redelijk modern ingericht. Zeker een aanrader voor (wat oudere) mensen zonder kinderen.

Gereisd Met partner in Tue May 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

topvakantie

echtpaar 50+
19-6-2011

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Na 12 dagen verveelde het eten nog steeds niet. Vriendelijk personeel en nette schone kamers. Niets op aan te merken. Wel veel Engelsen, waar je beslist geen last van had. Het entertainment is vooral gericht op de Engelse gasten. Enig minpuntje is dat het hotel ongeveer 8 km van het centrum ligt. Er is wel een bushalte voor de deur.

Gereisd Met partner in Fri Jun 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier ben je een GAST!

Wilmar
1-6-2011

Atlantica Golden Beach is qua service top. Het personeel onder aanvoering van George en Nikos is vriendelijk, behulpzaam en attent. Niets is teveel. Mooi weer, een goede gezondheid, leuke andere gasten ( 90 procent Engels maar geweldig) en een prima locatie. Eten is uitstekend. Vassilis in het restaurant is een geweldige (Roemeense) topper. Hier ben je dus GAST>

Gereisd Met partner in mei 2011

Heerlijke vakantieplek

Wilco en Marjan van der Maas
1-6-2011

we zijn net terug ven een heerlijke vakantie in Golden Beach. Elke ochtend vers geperst sinasappelsap! All inclusive maar niet zelf 'tappen', alles wordt geserveerd. Fijne sfeer, leuk (Roemeens) personeel. Ook bij zwembad wordt je bediend! Als je van een mooi strand houdt, dan moet je elders kijken. Wel een prima grasveld bij de zee en lekkere stoelen en parasols.

Gereisd Met partner in mei 2011

Goed mar niet super

Sonja Van de Sype
7-2-2011

Weet niet of wij wel in hetzelfde hotel zijn geweest dan allen die zo een goede commentaar geven. We zijn net terug van Atlantica Golden Beach. Van iets extra op de kamer hebben wij niets gemerkt. Ook bij ontbijt geen vers fruitsap. Eten was aan de sobere kant : fishsticks, lever, loempia, stoofvlees, dus meestal goedkoop eten. Nooit eens een stukje verse zalm of gerookte zalm bij koud buffet, wel tonijn uit blik, en dat voor een 4 sterren hotel. Cocktails waren inderdaad zeer lekker. Ook vriendelijk personeel. All-in was ook heel sober. Tijdens de ganse dag (buiten de hoofdmaaltijden)enkel belegde en dan nog voorverpakte broodjes. Er was nochtans veel volk in hotel. Misschien is het toch anders in de zomermaanden, maar dat zou niet mogen voor een 4sterren hotel.

Gereisd Met partner in januari 2011

Super hotel, echt een aanrader

Heuker
5-11-2010

Wij hebben super genoten van ons verblijf in dit hotel, gelegen aan de zee. Het hotel is mooi gerenoveerd. De kamers zijn schoon, ruim en nieuw ingericht. Het eten is goed en gevarieerd. De lunch is tov het ontbijt en het diner wat summier. Je kunt kiezen tussen all inclusive en half pension. Het personeel is klantvriendelijk. Er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad en de zee. In het hotel zijn over het algemeen Nederlandse, Belgische en Engelse gasten te vinden. Gelukkig geen of weinig luidruchtige Engelsen.

Gereisd Met partner in Sat Oct 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel!

AS&RS
3-11-2010

Hier komen we zeker een keer terug. Vriendelijk personeel, ruime kamer, lekker eten, wat wil je nog meer om een vakantie tot een succes te maken. Je wordt in de watten gelegd!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Nog beter door vernieuwde kamers

Pat
27-10-2010

Heel wat veranderingen tegenover vorig jaar, en het is er alleen maar nog beter op geworden. Vernieuwde kamers, aanpassingen aan terras, verbeterde presentatie van het eten, alles is zeer doordacht doorgevoerd. Proficiat! Ondertussen is de bezetting van het hotel ook toegenomen, het is drukker geworden. Toch blijft het een ideale keuze voor een rustig verblijf. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super-hotel

vuurtoren
6-10-2010

Bangelijk goed hotel, supiriorkamer is echt een aanrader. Mooie handddoeken in een zwaan gevouwen ,iedere avond bedje open geslagen met een leuke attentie erbij.Personeel supervriendelijk met Nicoletta in de hoodfdrol.Eten was heel lekker en gevarieerd behalve s'middags was het iets minder. Iedere ochtend vers geperst sinaasappelsap, nog niet dikwijls tegengekomen. Cocktails waren super. Zwembad was wel kleiner dan we dachten en als je echt aan't zwembad wou liggen en je 'reserveerde'je plaatsje was ook je handdoek weg als je er niet bij bleef. Hotel lag ook wat afgelegen maar met de bus ben je er in no time, kan niks mis gaan.Voor ons was het een SUPER-hotel.

Gereisd Met partner in september 2010

• De staf spreektEngels

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.